- laurent.ivan
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Vectra 1992 C18NZ
laurent.ivan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
johnny25med a scris:Tre sa dai roata dreapta jos, slabesti rola intinzatoare, mai ai de dat jos rola aia mare cu 4 suruburi, siiiiii, cel mai greu tamponul de la motor.
Cam atat din cate stiu eu, si, ti le-am zis in ordinea desfacerii.
Multa bafta
Cam atat din cate stiu eu, si, ti le-am zis in ordinea desfacerii.
Multa bafta
ohoho ,dar ai desfacut ceva pentru o curea de alternator... tu te referi probabil la distributie.
este mai simplu la alternator: desfaci surubul superior de la alternator,slabesti surubul de dedesubt (ai ceva de furca cu asta daca nu ai o cheie cu crichet) si se slabeste alternatorul.scoti cureaua si gata.la montare ai grja sa intinzi bine cureaua.
daca ai servo directie,trebuie sa scoti cureaua de la pompa de servodirectie,si pentru asta trebuie pe undeva pe dedesubt sa slabesti respectiva pompa , sa scoti cureaua de la ea,si dupa cea de la alternator.
daca nu ai inteles ceva poti reveni cu intrebari
sorry,nu am avut poze,dar cred ca ai inteles ceva
- laurent.ivan
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Vectra 1992 C18NZ
laurent.ivan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
laurent.ivan a scris:Mersi pt info... dar cum slabesc pompa de servodirectie.....? Ca sunt o gramada de suruburi
am gasit o poza in calculator,poate te lamuresc:
pompa de la servo are 2 suruburi superioare(pe care le vezi pe deasupra,in poza nu se vad) - le slabesti impreuna cu
surubul 1. , surubul 2 ( intinzator) il desfaci , dupa ce ii slabesti piulita.se slabeste cureaua,o scoti si gata.
- laurent.ivan
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Vectra 1992 C18NZ
laurent.ivan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pai la mine nu-i asa. Cureau se plimba mai mult si nu este dintata este cu nervuri.
Cureaua invarte si pompa de servo directiecare, este trecuta de tamponul de la motor, deci... .
Cand am schimbat cureaua de distributie nu a fost nevoie
Oricum nu mai conteaza acum, sper sa fi rezolvat problema intretimp.
Cureaua invarte si pompa de servo directiecare, este trecuta de tamponul de la motor, deci... .
Cand am schimbat cureaua de distributie nu a fost nevoie
Oricum nu mai conteaza acum, sper sa fi rezolvat problema intretimp.
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
johnny25med a scris:Pai la mine nu-i asa. Cureau se plimba mai mult si nu este dintata este cu nervuri.
Cureaua invarte si pompa de servo directiecare, este trecuta de tamponul de la motor, deci... .
Cand am schimbat cureaua de distributie nu a fost nevoie
Oricum nu mai conteaza acum, sper sa fi rezolvat problema intretimp.
Cureaua invarte si pompa de servo directiecare, este trecuta de tamponul de la motor, deci... .
Cand am schimbat cureaua de distributie nu a fost nevoie
Oricum nu mai conteaza acum, sper sa fi rezolvat problema intretimp.
cred ca mi-am dat seama,are si a/c masina ta , nu ? asta e , la cele cu a/c difera cureaua. sorry pentru ironie . bine ca s-a rezolvat ceva...