Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • radocea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In primavara anului trecut am inlocuit discurile de frana fata din cauza unei placute care s-a uzat excesiv si a deteriorat unul din discuri. Atunci am inlocuit discurile, placutele, tamburii, saboti cu ferodouri si pistonase pe spate. Momentul a fost foarte neplacut deoarece am obsevat ca piesele cumparate de la un magazin de profil nu sunt ceea ce trebuiesc sa fie. Discurile s-au ovalizat dupa 4000Km, unul din tamburii de pe spate este si el uzat neuniform, nu mai vorbim ca la acel tambur a trebuit sa blochez sistemul de autoreglaj pentru ca roata era infranata.... Acum cand franez mai puternic prima blocheaza roata stanga spate cea cu tamburul ovalizat. nu mai vorbim ca discurile fata la o frana de la peste 80Km/h se simt destul de tare in volan. Ce ma sfatuiti sa fac ? Discuri Originale GM sunt 400RON/buc si tamburii 250RON/buc. Cu asta am spus totul.. Ce solutie sa aleg Dezmembrari ?
Skip ads

  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cu siguranta dezmembrari, doar daca nu vrei sa dai din nou o caruta de bani (de data asta pe original:D).
....e doar o solutie.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
se gasesc si componente bune la preturi rezonabile...depinde foarte mult de cine si cum gaseste reperul dorit...fara influente de genul " Ia-o p'asta ca-i buna"....posteaza aici ce anume te intereseaza, sau suna-ma la nr de tel de pe prima pagina

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6412

toate bune
  • droso

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y 17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu cei de la dezmembrari au interdictia de a comercializa elemente de frana si directie pentru ca nu se mai stie cat au fost utilizate, ce grad de uzura au, daca au suferit socuri/deformari in urma unor accidente, etc.
Dar daca stii pe cineva care isi dezmembreaza masina/ vezi tu piesa inainte sa fie data jos si cosmetizata eu zic ca merita sa inceci.
Cele noi cel mai probabil te vor usca de bani.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
radocea a scris:In primavara anului trecut am inlocuit discurile de frana fata din cauza unei placute care s-a uzat excesiv si a deteriorat unul din discuri. Atunci am inlocuit discurile, placutele, tamburii, saboti cu ferodouri si pistonase pe spate. Momentul a fost foarte neplacut deoarece am obsevat ca piesele cumparate de la un magazin de profil nu sunt ceea ce trebuiesc sa fie. Discurile s-au ovalizat dupa 4000Km, unul din tamburii de pe spate este si el uzat neuniform, nu mai vorbim ca la acel tambur a trebuit sa blochez sistemul de autoreglaj pentru ca roata era infranata.... Acum cand franez mai puternic prima blocheaza roata stanga spate cea cu tamburul ovalizat. nu mai vorbim ca discurile fata la o frana de la peste 80Km/h se simt destul de tare in volan. Ce ma sfatuiti sa fac ? Discuri Originale GM sunt 400RON/buc si tamburii 250RON/buc. Cu asta am spus totul.. Ce solutie sa aleg Dezmembrari ?

cine ti-a dat preturile astea astronomice?
Un kitt de frana GM pt fata este aprox 500 ron original si cuprinde 2 discuri + un set de placute de frana. Uitate in EPC ia codul si dute la un magazin sa-ti spuna un pret.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Confirm cu ce s-a scris mai sus.
-2buc discuri marca "luca"260 ron
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa-ti dau codul pentru kitt da-mi pe pm seria de caroserie si am sa-ti trimit codul care sa-l ceri pentru astfel de kit. Nu mai credeti tot ce va spun mecanicii si vanzatorii de la magazinele de piese auto, daca va vad ca nu stiti ce vreti atunci va vand cele mai proaste piese la pret de lux. Daca te duci la el cu un cod opel si ii spui ca pretul lui e cam mare atunci iti va spune ca mai cauta si iti da un pret corect.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:...... daca te duci la el cu un cod opel si ii spui ca pretul lui e cam mare atunci iti va spune ca mai cauta si iti da un pret corect.


nu e chiar asa...depinde si peste ce fel de om dai
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mai repede cred ca problemele vin din partea etrierilor blocati si pentru spate e f. posibila o montare defectuasa a sabotilor sau a tamburilor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In Iasi va recomand AUTO CD SERV, cu Victor, eu si Iulian l-am disperat cu codurile. Pentru altele la Bosch, SANDRA in Tatarasi, nu service Bosch in spate la Billa unde Iulian era sa-i bata pe "mesteri".
Nu va recomand magazinele pentru fitosi, de obicei aceasi piesa la pret dublu.
Va documentati bine si pe urma la treaba. Daca spun in doc ca se curata, se greseaza, se schimba suruburile asa se face !
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
i-am dat omului codurile sa-si comande piesele, sper ca va binevoi sa ne spuna si noua ce a rezolvat, nu de alta dar asta ar fi un semn de respect pt cei de pe forum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La etrier sunt niste tije culisante cu burduf. Daca ele au joc se ovalizeaza discul.
Daca nu se curata bine, discul nou poate sta strimb si de aici bataie si ovalizare.
Am sa caut sa pun o poza cu sageti ca sa se priceapa mai usor.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dane discul nu are cum sa stea stramb, deoarece se centreaza pe butuc si se prinde cu prezoanele si janta, cel mult are joc in etrier sau portetrier.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Are dreptate si nu stiu cati verifica bataia cu un ceas comparator?
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu dupa o vizita la magazinul de piese si la service, vaznd pretul la piese si cit costa manopera am investit
intr-o trusa de chei pret 350 ron ( cu tot ce trebuie ) si m-am apucat de treaba : inlocuit discuri frana si placute fata / spate, inlocuit lichid frana si vopsit etriere si discuri frana cu rosu. o sa pun si o poza.
piesele au fost achizitionate de la un magazin din bucuresti si transportul a fost gratuit ( mi-au facut un discount de valoarea transportului 75 ron- am luat mai multe piese ).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR