danulos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Suceava
- Masina: Frontera 1992 2.3DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
danulos a scris:Salut
Sint un posesor de Opel Frontera 2.3 diesel si de curind mi s-a aprins becul de la ulei.
Adica daca o las la ralanti se aprinde si dupa ce incep sa o turez se stige si se aprinde iar daca o scot din viteza.
Stie cineva care ar putea fi cauza?
Sint un posesor de Opel Frontera 2.3 diesel si de curind mi s-a aprins becul de la ulei.
Adica daca o las la ralanti se aprinde si dupa ce incep sa o turez se stige si se aprinde iar daca o scot din viteza.
Stie cineva care ar putea fi cauza?
Salut.
Posibil sa ai pompa de ulei uzata, sau chiar motorul sa fie pe duca.
Mergi la un service si masoara presiunea la ulei si compresia. Eventual schimba uleiul cu unul mai gros.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
gaijin_1
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Maramures
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
Vad ca nu a mai postat nimeni sa vedem care a fost in final problema.La fel am patit si eu,la o saptamana dupa ce am luat masina i-am facut schimbul de ulei,i-am bagat GM 10w-40 iar de a 2 zi a inceput sa se aprinda becul de la ulei cand e cald motorul si merge la ralanti sau cand schimb vitezele.Nu stiu ce ulei a fost inainte,iar asta pe care l-am bagat mi-a fost recomandat ca fiind pt opel.Compresia e ok,ar putea fi pompa de ulei,sau uleiul nu e chiar cel mai bun?
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
In momentul in care se aprinde becul la ulei, garantat aveti o problema la sistemul de ungere, indiferent de uleiul folosit (atat timp cat este un ulei de motor). Prin adaugarea altui tip de ulei sau a aditivilor, problema nu e rezolvata.......... doar decat temporar
@gaijin_1 problema ta poate sa fie de la pompa de ulei, care nu baga presiune, filtrul de ulei montat incorect, pierde presiune pe la palier sau radiatorul de ulei infundat, si tot asa, pot fi multe cauze.
Pentru inceput ar fi bine sa verifici filtrul de ulei si motorul daca are scurgeri vizibil mari de ulei.
@gaijin_1 problema ta poate sa fie de la pompa de ulei, care nu baga presiune, filtrul de ulei montat incorect, pierde presiune pe la palier sau radiatorul de ulei infundat, si tot asa, pot fi multe cauze.
Pentru inceput ar fi bine sa verifici filtrul de ulei si motorul daca are scurgeri vizibil mari de ulei.
gaijin_1
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Maramures
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:In momentul in care se aprinde becul la ulei, garantat aveti o problema la sistemul de ungere,
Sau monocontactul sa fie imbacsit cu ulei si sa faca atingere cand si cand: eu inainte de a umbla la pompa de ulei si la altele as schimba intai senzorul de presiune de ulei.Este o probabilitate , dar mi se pare cam mare.De ce nu incerci sa pui un ulei mai gros , un 10w60 ?
- simeontimplaru
- **
- 113 mesaje
- din 17 Mar 2008
- Astra 2002 Y1,7DTI
- Timis
simeontimplaru
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
scadera de presiune poate fii uzurii mari a motorului
Nu ai mentinat citi Km are motorul.Un Diesel functineaza fara reparatii arbore motor ax came etc linisti 300000 km.
Scimba uleiul cu unul care are o viscozitate mai mare.Incearca un 20 W50.
Sau dai pompa de ulei jos ca exista posibilitatea de blocare a By-pass-ulu pompei sau o uzura a acestuia
Nu ai mentinat citi Km are motorul.Un Diesel functineaza fara reparatii arbore motor ax came etc linisti 300000 km.
Scimba uleiul cu unul care are o viscozitate mai mare.Incearca un 20 W50.
Sau dai pompa de ulei jos ca exista posibilitatea de blocare a By-pass-ulu pompei sau o uzura a acestuia
danulos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Suceava
- Masina: Frontera 1992 2.3DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat