- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
poate sa fie si de la planetare. ridica masina si vezi daca ai joc la ele: invarte de axul planetarei si vezi daca ai vre-un pic de joc. normal nu trebuie sa aiba, daca totusi are un pic nu este mare bai. poti sa mai mergi fara probleme cu masina pana cand planetara incepe sa troncane in viraje si apoi si in linie dreapta
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
valentin008 a scris:se pare ca nu este nimic anormal, nu au gasit nimic, am sa incerc si in alta parte
incearca pivotii si capetele de bara aaa si flansele amortizoarelor si ar mai fi si bieletele antiruliu ........
cel mai frecvent se intampla de la capete...stiu. ca am si eu una pe duca si tot asa tacane
si un tacanit treb.sa aiba si ea ca doar nu e rolls si mai circulam si pe asa zisele "drumuri"
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ce treaba au pivotii si capetele de bara cu problema descrisa de valentin?
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ce treaba au pivotii si capetele de bara cu problema descrisa de valentin?
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
la ambele opel am aceleasi comportament la accelerari /decelerarii cu aceleasi bube unul cu pivot si celalalt cu cap de bara
vali are doar 90k de km,crezi ca e busit ambreiajul?si mai spune ca nu simte trepidatie in cutia de viteze(schimbator)
nu elimin nici varianta ta dar...
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
nu au mosu nici o treaba, nici capetele de bara, nici amortizoarele nici pivotii, iti reproduc conditiile: autostrada, esti in treapta 3 sau alta, iei piciorul apoi accelerezi, imediat ce accelerezi se aude un tacanit simultan cu un soc. Amortizorul nu ne intereseaza pt ca drumul este nivelat, capetele de bara la fel pentru ca masina merge si automat tendinta este sa mearga drept, asa sunt proiectate (vreau sa spun ca ele deja sunt in tensiune nu e cazul sa joace) iar de pivot ce sa-ti zic, daca chiar ar fi un joc la el asa mare, roata ar juca de voie pe cric, este admis un max 5mm deviatie la roata insa este zero. Iar ca sa te linistesc complet: bieletele cu capetele de bara sunt schimbate, amortizoarele pe tester au fost bune iar de pivot zisei, nu e joc.
Suspectez cum am zis, vreun pinion la cutie, probabil undeva la sateliti avand in vedere ca jocul intre roti este destul de mare (la invartire in tractiune).
Pe undeva la placa de presiune am inteles ca este un arc, daca s-a intepenit mecanismul zice-se ca are intarzieri la cuplare decuplare si se face mai violent, nu ma bag, astept un meserias sa isi dea cu parerea.
Suspectez cum am zis, vreun pinion la cutie, probabil undeva la sateliti avand in vedere ca jocul intre roti este destul de mare (la invartire in tractiune).
Pe undeva la placa de presiune am inteles ca este un arc, daca s-a intepenit mecanismul zice-se ca are intarzieri la cuplare decuplare si se face mai violent, nu ma bag, astept un meserias sa isi dea cu parerea.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
turculetz a scris:nu au mosu nici o treaba, nici capetele de bara, nici amortizoarele nici pivotii, iti reproduc conditiile: autostrada, esti in treapta 3 sau alta, iei piciorul apoi accelerezi, imediat ce accelerezi se aude un tacanit simultan cu un soc. Amortizorul nu ne intereseaza pt ca drumul este nivelat, capetele de bara la fel pentru ca masina merge si automat tendinta este sa mearga drept, asa sunt proiectate (vreau sa spun ca ele deja sunt in tensiune nu e cazul sa joace) iar de pivot ce sa-ti zic, daca chiar ar fi un joc la el asa mare, roata ar juca de voie pe cric, este admis un max 5mm deviatie la roata insa este zero. Iar ca sa te linistesc complet: bieletele cu capetele de bara sunt schimbate, amortizoarele pe tester au fost bune iar de pivot zisei, nu e joc.
Suspectez cum am zis, vreun pinion la cutie, probabil undeva la sateliti avand in vedere ca jocul intre roti este destul de mare (la invartire in tractiune).
Pe undeva la placa de presiune am inteles ca este un arc, daca s-a intepenit mecanismul zice-se ca are intarzieri la cuplare decuplare si se face mai violent, nu ma bag, astept un meserias sa isi dea cu parerea.
Suspectez cum am zis, vreun pinion la cutie, probabil undeva la sateliti avand in vedere ca jocul intre roti este destul de mare (la invartire in tractiune).
Pe undeva la placa de presiune am inteles ca este un arc, daca s-a intepenit mecanismul zice-se ca are intarzieri la cuplare decuplare si se face mai violent, nu ma bag, astept un meserias sa isi dea cu parerea.
ok mosu ,numa ca eu am scris de problema lui valentin008,omu zice ca nu are joc la levier si vitezele intra cum trebuie
sa iti reproduc si eu ceva:odata cu acceleratea/decelerarea,masa masini se muta de pe fata pe spate,ceea ce inseamna ca toate piesele articulatiilor se misca si ele (amortizoarele se compreseaza /decompreseaza,daca au joc, tacane)si restu pivoti ,bucsi etc...ca doar nu or fi sudate
eu am scris ce sa intamplat la mine ,ca idee
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
ati rezolvat ceva? ati gasit macar problema?
pe mine ma roade acelasi tremurat de cateva luni. nu am stat degeaba, am schimbat tot ce am considerat ca poate fii vinovat.
am schimbat :
am facut geometria, am luat roti noi.... ce sa ii mai fac...nu am nici o idee. m'am saturat de ea. nici nu mai am chef sa o fac, dar mor de curiozitate sa stiu ca are.
pe mine ma roade acelasi tremurat de cateva luni. nu am stat degeaba, am schimbat tot ce am considerat ca poate fii vinovat.
am schimbat :
- flansele telescoapelor + suport superior al arcului inclusiv rulmentii
- telescoapele fata/spate inclusiv arcurile
- ambele bascule + bucshele + pivotii
- bieletele antiruliu + bucshele de prindere bara
- capetele de bara
- rulmenti fata/spate
- discuri frana fata/spate
- suporti motor
- bucshe spate
am facut geometria, am luat roti noi.... ce sa ii mai fac...nu am nici o idee. m'am saturat de ea. nici nu mai am chef sa o fac, dar mor de curiozitate sa stiu ca are.
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
este din cauza tamponului de la cutie, am fost la service si mi-au spus ca tampoanele sunt prea moi, asea le-au facut din constructie.
la vectra c toate tampoanele, precum si alete bucse sunt facute dintr-un cauciuc moale si din cauza asta sunt prea elastice.
asta a fost raspunsul lor, asa ca poate pe viitor o sa le schimb.
ms
la vectra c toate tampoanele, precum si alete bucse sunt facute dintr-un cauciuc moale si din cauza asta sunt prea elastice.
asta a fost raspunsul lor, asa ca poate pe viitor o sa le schimb.
ms
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Eu am auzit de la un vecin care a avut Vectra C, cu motor Z19DTH (asa am si eu) si s-a grabit ffff repede sa o dea (si nu stiam de ce la inceput), pentru ca ar fi o problema la toate Vectra C cu acest tip de motor, cutia de viteze si schimbarea ei este echivalent cu vreo 8000RON ! Acuma daca descoperiti CE anume se uzeaza si CAT costa ar fi foarte util sa incercam sa doboram mitul "cutiei de viteze".
CristianTM.
CristianTM.
- valentin008
- OP
- 31 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Bucuresti
valentin008
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 19 cdti/ z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am si eu acelasi feel-ing
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Unui vecin cu o vectra C, Z19DT i s-a rupt cablul de la schimbator(norocul lui ca masina era in treapta 1 -a )
Poate sa fie timoneria de la schimbator ?
P.S volanta a fost schimbata
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Unui vecin cu o vectra C, Z19DT i s-a rupt cablul de la schimbator(norocul lui ca masina era in treapta 1 -a )
Poate sa fie timoneria de la schimbator ?
P.S volanta a fost schimbata
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat