slim_jim
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
am si eu o problema...cu racirea motorului...parca e sezonul...vad ca sunt multe discutii pe tema asta...am un omega '87 2.3 D si un frontera 2.3 '93 TD...ambele au cam acelasi tip de motor si ambele au aceeasi problema...se incalzeste motorul...de curand la omega s-a ars garnitura de chiulasa....motorul l-al segmentat in vara si de atunci am probleme cu racirea...caldura nu baga,dar asta cred ca e din cauza e murdar caloriferu de incalzire...
stie cineva, este vreu secret la motoarele astea de se incalzesc...tim sa precizez ca am schimbat la amandoua termostatele cu unele noi testate in prealabil...nu inteleg care e problema...unii mi-au zis ca e de la avans,ca ar fi prea mare...dar nu se aud batai ala motor??
mersi....
stie cineva, este vreu secret la motoarele astea de se incalzesc...tim sa precizez ca am schimbat la amandoua termostatele cu unele noi testate in prealabil...nu inteleg care e problema...unii mi-au zis ca e de la avans,ca ar fi prea mare...dar nu se aud batai ala motor??
mersi....
plescad
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am si eu un opel omega 87 si eu i-am facut motorul anul trecut iar saptamana trecuta i-am schimbat garnitura de chiulasa ca s-a ars. Motorul in perioada asta se ajunge la temp normala dupa 15min de functionare. Cat despre caldura in masina e durere. Am spalat caloriferul de caldura si motorul de multe ori si nu am rezolvat nimic.Chiar am scos caloriferul de caldura si l-am curatat cu solutii speciale de curatare si nimic.Alta este problema si nu-i dau de cap.Eu mai am inca o problema mare.La viteza nu-mi mai baga deloc caldura.Ai aceeasi problema?
slim_jim
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
ruud914
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Fratioru ce sa iti spun eu am lucrat la un service auto respectabil adica la noi cine venea pleca aproape mereu rezolvat se facea tot posibilul sa se remedieze defectiunea!!
Dar sa sti ca frontera 93, 94, 95 diesel are boala cu incalzirea si se seful meu spunea ca e motorul prost, lucru care cica ar fi recunoscut si de OPEL.
Este adevarat ca ti se incalzeste motrul numai dupa ce mergi cu ea mai tare de 110km/h? daca mergi cu ea cu 90, 100, constant nu sunt probleme!! Tehnic eu consider inexplicabil acem motor daca il scotzi de la masina si mergi cu el in gol in ture nu se va incalzii in veci dar daca treci de viteza critica de 110 il supraincalzesti!!
Dar sa sti ca frontera 93, 94, 95 diesel are boala cu incalzirea si se seful meu spunea ca e motorul prost, lucru care cica ar fi recunoscut si de OPEL.
Este adevarat ca ti se incalzeste motrul numai dupa ce mergi cu ea mai tare de 110km/h? daca mergi cu ea cu 90, 100, constant nu sunt probleme!! Tehnic eu consider inexplicabil acem motor daca il scotzi de la masina si mergi cu el in gol in ture nu se va incalzii in veci dar daca treci de viteza critica de 110 il supraincalzesti!!
ruud914
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Apropo nu am spus ca si eu am tot o Frontera dar din 98 si e benzina motorul merge brici cateva mici probleme cu cuplarea tractiunii integrale h adica aia in care se poate merge cu viteza mare din cand in cand imi sare din viteza adica decupleaza toate rotzile dar daca o dau pe integrala L adica nu mergi cu ea mai tare de 50km/h ca nu se poate e maxim la viteza nu mai face frate probleme poti se mergi cu ea mult si bine!!
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cea mai frecventa cauza a supraincalzirii acestor motoare este VISCOcuplajul ventilatorului care e defect !
Faptul ca nu baga caldura nu e neaparat din cauza radiatorului , ar putea exista ceva probleme si in tubulatura din bord , clapete blocate sau neetanse.
Lucrurile nu stau chiar asa , atunci cand a aparut acest motor a impus noi standarde intre motoarele diesel de la acea vreme.Asta se intampla in 1972 cand Opel lansa primul sau autoturism propulsat de un motor diesel , Opel Rekord D 2.1D . Variante ale aceluiasi motor au fost montate pe Opel Ascona B si Opel Bedford Blitz.Odata cu introducerea modelului Rekord E capacitatea cilindrica a fost marita la 2.3 si a cunoscut mai multe evolutii 2.3TD si 2.3TD TurboIntercooler pe Omega A si Frontera.Faptul ca nici chiar in anii 90 acest motor nu mai corespundea cerintelor e insa cat se poate de adevarat.
Faptul ca nu baga caldura nu e neaparat din cauza radiatorului , ar putea exista ceva probleme si in tubulatura din bord , clapete blocate sau neetanse.
ruud914 a scris:...e motorul prost, lucru care cica ar fi recunoscut si de OPEL.
Lucrurile nu stau chiar asa , atunci cand a aparut acest motor a impus noi standarde intre motoarele diesel de la acea vreme.Asta se intampla in 1972 cand Opel lansa primul sau autoturism propulsat de un motor diesel , Opel Rekord D 2.1D . Variante ale aceluiasi motor au fost montate pe Opel Ascona B si Opel Bedford Blitz.Odata cu introducerea modelului Rekord E capacitatea cilindrica a fost marita la 2.3 si a cunoscut mai multe evolutii 2.3TD si 2.3TD TurboIntercooler pe Omega A si Frontera.Faptul ca nici chiar in anii 90 acest motor nu mai corespundea cerintelor e insa cat se poate de adevarat.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
am si eu un omega din 88 care baga caldura.
problema este la calorifer.el are niste burete pe margini pentru etansare daca s-a dus ala nu mai ai cadura in veci caci aerul o sa treaca pe linga calorifer in loc sa treaca prin el.
pune mina pe tevile caloriferului daca este cald de nu poti sa-l atingi, e clara problema.mai sunt si clapetele care au un burete .acest material se maninca in timp.treb sa desfaci toata instalatia si sa repari(inlocuiesti)buretele de etansare.
e complicat si-ti ia vreo zi sau doua.
iar iarna punei carton in fata ca la radiatorul ala mare ce vrei.
motoarele in linie au elicea in fata care raceste
cele transversale au electroventilator care iarna nu porneste niciodata de la Buc la Pitesti.
in concluzie problema ta este la tubulatura
problema este la calorifer.el are niste burete pe margini pentru etansare daca s-a dus ala nu mai ai cadura in veci caci aerul o sa treaca pe linga calorifer in loc sa treaca prin el.
pune mina pe tevile caloriferului daca este cald de nu poti sa-l atingi, e clara problema.mai sunt si clapetele care au un burete .acest material se maninca in timp.treb sa desfaci toata instalatia si sa repari(inlocuiesti)buretele de etansare.
e complicat si-ti ia vreo zi sau doua.
iar iarna punei carton in fata ca la radiatorul ala mare ce vrei.
motoarele in linie au elicea in fata care raceste
cele transversale au electroventilator care iarna nu porneste niciodata de la Buc la Pitesti.
in concluzie problema ta este la tubulatura
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
multumit tare nai sa fi nici odata da celdura data pana nui pui o pompa noua de apa si atunci pace , si eu aveam 3pompe de apa leam pus pe tuate si naveam nici racire buna caldura nici atata ,si am cumparat o pompa de apa si de atunci pace am avut cu tuate , eu am avut motorul de 2.3pe opel bedford-blitz am avut 4din alea si pe ultima miam pus 2.3td de pe o omega din 93 lovita praf . imi pare rau ca am vazut ca uni cauta piese de motor si eu am dus la fier vechi doua motuare care aveau probleme cu presiunea de ulei , dar bine asta iera acum 2ani nici nu stiam de net sa fiu inscris pe aici .bafta tuturor care au aceste motuare zic eu ca fuarte bune .
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
daca aveti murdarie in instalatia de racire puneti 300 grame CALGON in 2 litri de apa, goliti instalatia cu 2 litri, completati cu apa cu calgon, lasati motorul sa mearga 15 min si goliti instalatia de lichid, GARANTAT se curata complet si asa ramane! eu am facut asta la a mea acum 5 ani si e bec si acum