- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
In primul rînd vreau sa va intreb pe cei care au vectra a daca aveti idee cum tre sa porneasca
un motor diesel 1,7 isuzu
Daca stiti si imi puteti da detalii despre pornire si cam ce as putea face sa porneasca usor va sunt recunoscator
Vã multumesc
P.S.Mentionez ca am montat o supapa de sens fiindca eu credeam ca se dezamorseaza pompa ,nu s-a schimbat situatia cu nimic?
Ce ar putea fii fratilor?
In primul rînd vreau sa va intreb pe cei care au vectra a daca aveti idee cum tre sa porneasca
un motor diesel 1,7 isuzu
Daca stiti si imi puteti da detalii despre pornire si cam ce as putea face sa porneasca usor va sunt recunoscator
Vã multumesc
P.S.Mentionez ca am montat o supapa de sens fiindca eu credeam ca se dezamorseaza pompa ,nu s-a schimbat situatia cu nimic?
Ce ar putea fii fratilor?
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
totul e beton distributie noua (la 1,7 isuzu nu prea poti sa nu pui distributia bine la punct )filtre noi bujii toate bune nush cit de bune injectoarele dar nu am umblat la ele compresia cica e buna ca asa a zis unu care se pricepe cit de cit
Acum sa iti mai zic ceva a mai zis unu ca s-ar putea sa fie din releul ala de tine bujiile aprinse tu ce zici sau voi ce ziceti merci mult?
Acum sa iti mai zic ceva a mai zis unu ca s-ar putea sa fie din releul ala de tine bujiile aprinse tu ce zici sau voi ce ziceti merci mult?
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
becul de la bord merge ,curent intra
dimineata cred ca sta 3 sec nu am mumarat sa vad
dar daca opresc motorul timp de 5 min si vreau sa pornesc invîrte de nebuneste pina porneste si becul
cind pun contactul nu sta nici o secunda
De aici trag eu o concluzie ca ar putea fi releul ca ma gindesc ca ar trebui sa stea mai mult aprins
aaaaaaaaaaa
si sa nu uit
am observat ca in timpul mersului motorului
intra citeodata curent in bujii ceea ce cred ca nu e normal
Mai astept raspunsuri
Multumesc
dimineata cred ca sta 3 sec nu am mumarat sa vad
dar daca opresc motorul timp de 5 min si vreau sa pornesc invîrte de nebuneste pina porneste si becul
cind pun contactul nu sta nici o secunda
De aici trag eu o concluzie ca ar putea fi releul ca ma gindesc ca ar trebui sa stea mai mult aprins
aaaaaaaaaaa
si sa nu uit
am observat ca in timpul mersului motorului
intra citeodata curent in bujii ceea ce cred ca nu e normal
Mai astept raspunsuri
Multumesc
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
brummy a scris:din cate stiu eu 1,7 isuzu doar la pornire foloseste bujiile
siiii e logic sa se intample asa
hai sa mai zic si eu una...cum stai cu pompa de injectie?
am umblat mai demult la niste furtune undeva in stanga pompei (prinse pe chiuloasa)un cui ponton care are un orificiu care se infunda........care este
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
nu e normal sa ramana tensiune pe bara de legatura de la bujii dupa ce ai pornit motorul(sau ti s-a stins becul). daca iti porneste greu si cand e cald motorul, atunci nu e de la bujii.
compresia se masoara cu un aparat. ce ulei ii pui, adica 10w, 15w? poti sa incerci un ulei mai gros daca banuiesti ca ar fi de la compresie .
injectoarele ca sa vezi daca sunt bune ori le duci la cineva care are masina de tarat, ori le scoti si le probezi tu pe pompa ta de injectie. pui pe cineva sa dea la automat(nu mult ca sa nu incalzesti si uzezi electromotorul) si vezi daca motorina care iese la injector este foarte fina, ca un praf. daca nu e asa , iar injectorul (scuze limbajul) pisa, atunci e problema la injectoare
compresia se masoara cu un aparat. ce ulei ii pui, adica 10w, 15w? poti sa incerci un ulei mai gros daca banuiesti ca ar fi de la compresie .
injectoarele ca sa vezi daca sunt bune ori le duci la cineva care are masina de tarat, ori le scoti si le probezi tu pe pompa ta de injectie. pui pe cineva sa dea la automat(nu mult ca sa nu incalzesti si uzezi electromotorul) si vezi daca motorina care iese la injector este foarte fina, ca un praf. daca nu e asa , iar injectorul (scuze limbajul) pisa, atunci e problema la injectoare
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
am si eu o problema de acest fel .......... porneste greu ..... chiar daca e calda, deci nu poate fii de la bujii sau releu
la mine ce am observat, mi se goleste filtrul de motorina. daca dau la cheie pleaca intrun final si o las sa mearga o vreme. dupa ce opresc daca o las 5 minute si dau sa o pornesc iara pkleaca greu si daca desfac filtrul de motorina constat ca e gol . iam pus supapa de sens inainte de filtru dar tot degeaba ...... nu stiu ce sa ii mai fac. daca aveti ceva sugestii va ascult .... miau spus cativa ca se duce motorina pe furtunul de retur, acolo ce ii pot face? .... daca nu reusesc sa o rezolv singur poimaine merg cu masina in service si o sa va spun unde era defectiunea
la mine ce am observat, mi se goleste filtrul de motorina. daca dau la cheie pleaca intrun final si o las sa mearga o vreme. dupa ce opresc daca o las 5 minute si dau sa o pornesc iara pkleaca greu si daca desfac filtrul de motorina constat ca e gol . iam pus supapa de sens inainte de filtru dar tot degeaba ...... nu stiu ce sa ii mai fac. daca aveti ceva sugestii va ascult .... miau spus cativa ca se duce motorina pe furtunul de retur, acolo ce ii pot face? .... daca nu reusesc sa o rezolv singur poimaine merg cu masina in service si o sa va spun unde era defectiunea
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
deci am fost cu masina la reparat si am avut asa .... furtunul de motorina plin de jeg inainte de filtru ..... o bujie arsa .... releul de bujii ars si siguranta de la bujii arsa .... dar tot nu porneste cum trebe .... tre sa o mai duc la reparat
mare ATENTIE motorul TC4EE1 foloseste bujiile si daca e motorul cald, iar dupa ce motorul porneste prin ele continua sa circule curent de 6V inca o perioada
mare ATENTIE motorul TC4EE1 foloseste bujiile si daca e motorul cald, iar dupa ce motorul porneste prin ele continua sa circule curent de 6V inca o perioada
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
cristiacl
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1993 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
mai mult ca sigur ca instalatia ta ia aer.
ai grija mare ca la TC4EE1 nu ai o pompa de motorina in rezervor care sa faca presiune. Trebuie sa te asiguri ca instalatia nnu ia nici un pic de aer. Iti pot spune ca ai sanse mari sa fie beleaua la filtru de aer asa cum zice cristiacl.
verifica atent asta si incearca din nou.
apropo. in momentul cand deschizi filtru de aer motorina are tendinta sa mearga inapoi pe furtun si atunci creezi probleme mai mari. Instalatia se va aerisi singura daca te asiguri ca nu ia aer in continuare si ca nu ai pastrat garnitura aia de cauciuc din capul filtrului. aia este numai pentru instalatii fara inaclitor.
sa ne zici si noua daca ai rezolvat-o.
ai grija mare ca la TC4EE1 nu ai o pompa de motorina in rezervor care sa faca presiune. Trebuie sa te asiguri ca instalatia nnu ia nici un pic de aer. Iti pot spune ca ai sanse mari sa fie beleaua la filtru de aer asa cum zice cristiacl.
verifica atent asta si incearca din nou.
apropo. in momentul cand deschizi filtru de aer motorina are tendinta sa mearga inapoi pe furtun si atunci creezi probleme mai mari. Instalatia se va aerisi singura daca te asiguri ca nu ia aer in continuare si ca nu ai pastrat garnitura aia de cauciuc din capul filtrului. aia este numai pentru instalatii fara inaclitor.
sa ne zici si noua daca ai rezolvat-o.