Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salutare,am un filtru de aer sport (raid,modelul conic din buret) si m'am gandit ca ar trbui sa il curat,avand in vedere cantitatile d praf din romania:) mi'am comandat solutia recomandata de producator (o solutie albastra, un pic uleiosa) si marea dilema...cum fac curatzarea acestui filtru?! Question cine ma poate ajuta..mercic Wink
Skip ads

  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sunt doua variante :
1.Aspirator de mare putere, gen spalatorii, il aspiri bine eventual in timpul aspirari introduci o perie de spalat sticle sa ia bine impuritatile .
2.Compresor de aer , il sufli cu aer cu presiune , poti folosi aceeasi schema cu peria .
Nu stiu daca e recomandata udarea lui , daca da, atunci poti folosi un pistol cu presiune apa, cum se folseste la spalatori . Dupa care folosesti solutia reconamdata de producator .
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sa il dai jos. Din cauza prafului din romania mi s-a bushit debitmetrul in 2 luni de la instalarea unui filtru de aer sport. Acum incerc sa il curat si daca nu da roade il voi schimba. Unul nou e vreo 300 de euro Sad
Binenteles ca bertonele are acum filtrul stock ... si se pare ca numai oscileaza asa de grav.

Daca totusi esti ambitios si vrei sa faci ceva bu, iti recomand un filtru de aer sport in cutia celui stock (nu conic).
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
sabothor a scris:iti recomand un filtru de aer sport in cutia celui stock (nu conic).


Eu nu l-as rcomanda nici pe ala... s-ar putea sa patesti la fel cu debitmetru...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am filtru original Gm si l-am curatat cu apa...i-am facut o baie buna...detergent de vase, apoi clor. stiu ca nu se spala filtrele...dar am zis sa incerc ca nu am ce poerdea iesit ca nou, mai ales de la clor. bafta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Atentie mare ! Clorul ataca cartonul de la filtru.
Filtrele sport au distrus destule debitmetre, fiecare face cum vrea dar macar sa stie la ce se poate astepta.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
al meu nu e din carton filtrul...e dun material gen pasla...f fina...e de calitate dupa cate am vazut. nu a suferit deloc in urma umezirii. l-am limpezit bine dupa ce l-am dat cu clor. masina merge...am cam 500 km cu filtrul curatat.

la filtre sport nu ma bag...oricum la 60 cai..ce mai pot castiga Very Happy
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca vreti va spun procedura de curatare la K&N care se spala!

-Se achizitioneaza chitul de curatare de la K&N, care este suficient pentru cam 3 curatari
-se pulverizeaza solutia de tip detergent pe filtru, si se lasa 10 minute sa actioneze dupa care se clateste bine cu apa, si apoi se lasa sa se usuce natural intr-un loc bine aerat cateva ore, (1.aveti grija cu solutia ca este foarte toxica, si 2.nu uscati filtrul cu aer comprimat, duce la deteriorarea acestuia.)
-Ultimul pas se pulverizeaza uleiul special de filtru uniform, fara insa a se incarca excesiv cu ulei filtrul. Se sterge excesul de ulei de pe margini si se mai lasa cateva minute ca uleiul sa fie absorbit cat mai bine de filtru, dupa care se monteaza. (atentie, filtrul trebuie sa fie perfect uscat.)

Spor la treaba!
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
interesant detailat. oare ce rol are uleiul?...mai astupa porii?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu astupa porii, ci lipeste mai sanatos praful Smile
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si daca astupa praful...pe unde mai intra aer?...si la ce avem filtru sport daca e astupat cu praf si ulei? Sad
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
incet incet incepi sa intelegi efectele spalarii Mr. Green
... si pana la urma, cat de scump este, de suntem nevoiti sa il spalam in loc sa il schimbam Question
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu inca ma decsurc cu spalacitul meu...nu am sport pe masina. deci nu e stres cu uleiul care infunda. eu nu am dat cu ulei Very Happy


scump nescump...sunt student inca un an. buget limitat si asta este
Very Happy
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai sa vedem:
- una bucata filtru nou max 35 RON,
- una bucata motor min 500 Euri daca ai noroc si nici nu sti cat de bun este.

Eu unu nu am studii economice, da' imi dau seama ca iesi mai ieftin sa schimbi filtrul 2 ori pe an.

Cauta atent pe forum, SIGUR este explicat undeva care sunt efectele secundare al curatarii filtrului.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
problemele nu sunt cauzate in general de filtrele sport, ci in particular de filtrele sport de calitate indoielnica. Ma indoiesc ca un K&N are aceleasi performante in filtrarea aerului cu o trompeta din targ. L amine filtrul sport K&N a fost montat de proprietarul neamt la service Opel in Germania, si e trecut si in cartea de service, ma indoiesc ca il montau aia daca era asa prost. Eu in loc sa schimb filtrul il spal, si are aceleasi efect, dar folsesc exact kitul lor de curatare si nu clor, soda, detergent sau mai stiu eu ce. Dupa spalare e ca nou.

@nonea, crezi ca un filtru de hartie este obturat mai putin de aceeasi cantitate de mizerie decat un filtru sport bun? Ma indoiesc.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
al meu e din pasla. presupun ca si cel sport e tot asa, doar cu permeabilitate marita. so Smile
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
K&N-ul sport e din bumbac.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mda si eu ma gandeam la fel, ce prostani dezinformati trebuie sa fie cei care folosesc pt motoarele lor cu piese high tech,filtre de aer sport pt performante deosebite gen K&N,piper cross etc Very Happy Wink
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
razvu77 a scris:mda si eu ma gandeam la fel, ce prostani dezinformati trebuie sa fie cei care folosesc pt motoarele lor cu piese high tech,filtre de aer sport pt performante deosebite gen K&N,piper cross etc Very Happy Wink


Nu prea e frumos ce faci... aici e forum, nu teatru... dezvolta subiectul, daca esti asa de bine informat...
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ok scuze daca am fost putin sarcastic,mai glumim si noi, dar pe ce tema sa dezv subiectul?...filtru sport pt 1.7 diesel?.Ideea e simpla:degeaba pui plamani de armasar unui magar el tot un magar va ramane, ba pe deasupra va face si pneumonie.No offence just kidin' Very Happy .Se stie foarte bine ce motoare se preteaza la filtre sport(de calitate) si discutii sant gramezi pe tema asta.Peace
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR