Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am un opel kadett D , motor 1.3 S carburatie dublu corp , si daca merg cu ea pana in 7000 sau peste 6000 se aude un uruit tare (stiu ca acolo se termina turatia) dar dupaia ce revine la relanti parca merge in 3 pistoane , daca ating turatia de peste 6000 am impresia ca merg 3 pistoane si cam vibreaza ... trebuie sa opresc motorul si sa-l pornesc iar, sau sa o las un pic sa-si revina .... ce ar trebui sa fac ? Smile
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa nu-i mai dai 6-7000 de ture Laughing
Cat despre simptom n-am idee ce are pt ca eu unul nu i-am dat in viata mea la vreo masina 6000 de ture Shocked
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Deci:
1. limiteaza-te pana pe la 4-5 mii (max)
2. verifica nivelul uleiului (si vascozitatea)
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat

my bad... Rolling Eyes Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
verifica daca nu ai vreo bujie ramasa pe teava dupa ce ai facut poza aia !
dar ce ai avut cu ea ? si ce motor ai ?
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
z16xe, era in proba masina(belea proba Very Happy /Smile ) ...se simte bine, a fost testata dupaia dupa ce am cumparat-o... n-are nimic :>
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
in primul rand trebuie sa nu o turezi pana acolo...
2-probabil se ineaca..prea mult benzina si probabil prea putin aer
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
vladf a scris:
my bad... Rolling Eyes Very Happy

cred ca era mai interesant sa ii dai cuplata intr-o treapta de viteza,nu in gol(vitezometrul tau e nemiscat) Smile
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cred ca problema este de la ulei , care ar fi cel mai bun ulei pentru performante ,motorul fiind 1.3 S OHC 8v carburatie
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
da...sin in viteza i-am dat...schimbat la 6500 in a 2-a si masina porneste din nou cu scart in viteza...90 in treapta 2. Smile
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si dupa 6500 de ture nu mai poate si face T T TTT TTTTTT la tine Smile)
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
N-o sa tina mult motoru' ala la genul asta de blana. Da' daca vrei sa vezi in cat timp da ortu' popii, e ok sa-l rupi in felul asta.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
prea multe raspunsuri pentru topicul asta....care e cam deplasat oricum.....simptomeele masinii la 6500rpm...
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca vrei un ulei rezistent la rupt masina in 2 iti reconad un ulei "exotic", adica un MOTUL 300V Chrono (10W40 FULL Sintetic). da ai citit bine... full sintetic Wink
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
castrol 10w60 ar fi alt ulei pentru turatii ridicate .
chiar asa cat costa motulul si de unde ?
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Castrolul asta care se gaseste in comert la noi nu e cel mai bun ulei din pacate... de fapt aproape orice ulei pe care scrie "made in eu" e mai slab calitativ decat ala pe care scrie tzara de origine...

Motulul de uz normal era anul trecut ~ 80 lei / 4 litrii
Motulul asta exotic era parca ~ 100 ron / 1 (sau 2) litrii.... se gasea la augsburg militari...
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
le-ati rezolvat pe toate si ati ajuns la ulei ? Smile Smile
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca omu vrea sa-si topeasca pistoanele prin metoda forja e treaba lui.. nu? Very Happy
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cred ca dadea spritzuri ca sa curete carburatoru Smile
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ma intreb la ce temperatura (turatie) fierbe uleiul din bobina de inductie....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR