Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nwh

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut ! enou pt mine sa fiu pe un forum.dar am luat un opel zafira si am ceva probleme cu el !poate stie cineva sa mi dea un raspuns .
opel zafira am 2002 motor 2.0 dti y20dth 1995cm3 74 kw si e albastra metal .am luat o la schimb lovita fata usor ....faruri bara radiat intercooler ...fara sa sara vreun airbag.Acum e gata .La prima tura a mers bine dar la primu drum nu tragea in tr.4 si tr.5...la 3000 -3500 rpm sa aprins becu de avarie (masina cu cheia)si nu a mai functionat turbo .opresc motorul stau 1 min o pornesc si merge iar se stinge si becu functioneaza si turbo , de fiecare data cand depasesc 3200rpm se intampla aceasi problema :bec aprins turbo nu mai merge .la rep opel au spus ca e debitreu aer sau senzo barometru admisie sau geometri turbo Exclamation .daca a mai avut cineva asemea probleme si poate sa ma ajute astept un rasp pe forum sau adresa rram_ona@yahoo.com.multumesc
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
bine ai venit pe forum!
incerca un search pe problema ta, s-a mai discutat
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
verifica furtunasele de vacuum si eu am patit ceva asemanator, nu deschidea turbina deloc. Posibil sa fie vreunul crapat.
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur este senzorul presiune admisie. Aceeasi problema am avut la motorul de 1.7, la o anumita turatie cadea turbo si se aprindea becul de avertizare.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica furtunul ce intra si cel care iese din intercooler, daca unul e crapat, senzorul de presiune de pe admisie interpreteaza ca turbina nu-si face treaba, si mareste cantitatea de combustibil, simultan cu aprinderea martorului de avarie motor.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am patit acelasi lucru acum 2 zile pe A1. A facut de 2 ori la rand cand ajungeam la 130 kmh (deci aprox. aceeasi turatie) - mai exact, se aprindea "masina cu cheita", moment in care masina scotea mult fum in spate si tragea mai greu, dupa ce mai urcam in ture se potolea si se stingea si martorul. Dupa, nu a mai facut tot drumul, desi am tot testat-o. Rolling Eyes

PS: Ce-i drept cu o zi inainte am tot alergat-o prin Austria si Ungaria pe autobahn cu 170, chiar 180 (Shell V-Power Diesel rulez) Embarassed
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Verifica instalatia de vacuum(schema o ai in poza de jos). Si eu am avut aceeasi problema.

  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
da... am patit-o si eu la vectra mea (motor 2.0 ydth)..

si era un furtunas de vacuum crapat...
deci, incearca sa verifici problema asta...

bafta!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Exista diagnoza,se citesc toti parametrii,se mai pot observa si alte nereguli s-au chiar valori la limita.Un sfat si atat nu recomand bajbaiala pentru ca Opelul cam are obiceiul sa se joace cu nervii celor care incearca sa evite un tester.
  • mama_minune1980

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca s-ar putea sa fie ceva care deschide turbina.si eu am aceeasi problema la un vectra b,iar la service mi-a spus ca se numeste electrovalva comanda turbina.saptamana viitoare merg sa o schimb si apoi am sa vad daca este vreo diferenta.cand a pus testarul pe turbina asa arata.turbina lucra in parametrii normali ,deci acea piesa este buba.costa 380ron.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR