- dandobre
- OP
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am un prieten cu o vectra B2 din 2000 motor y20dth si are urmatoarea problema: Atunci cand motorul este rece si afara este cald(peste 15 grade) nu porneste, sau porneste foarte greu si scoate mult fum. A fost montat pe masina un intrerupator la un senzor de temperatura(nu stiu exact care), si doar la intreruperea senzorului masina porneste normal. La tester nu apar erori...aveti ceva idei sau a avut cineva vreo problema asemanatoare? E posibil sa fie de la pompa de injectie? va multumesc anticipat!
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
mda, e senzorul de temperatura motor, si eu am probleme cu pornirea iar prin ce am citit daca anulezi senzorul de temperatura intra bujiile incandescente si o ia la sfert, lucru probat dealtfel si cu mufa scoasa insa daca nu faci legatura repede apare cheitza de service pe bord, tot pe aici citisem , cineva a pus intrerupator o porneste la sfert iar apoi conecteaza repede senzorul pana nu ii apare cheitza.
Eu am schimbat acel senzor si degeaba, am pus si supapa unisens intre filtru si pompa, tot greu o ia, in schimb am observat ca daca tin mai mult timp contactul pus am sanse mai mari sa o ia la prima cheie.
Am luat si simeringurile injectoarelor sa le schimb, poate poate am noroc dar sunt deja cam pesimist.
Ultima modificare făcută de deleted-5277 la Sam 07 Jul, 2007 11:09 pm
Eu am schimbat acel senzor si degeaba, am pus si supapa unisens intre filtru si pompa, tot greu o ia, in schimb am observat ca daca tin mai mult timp contactul pus am sanse mai mari sa o ia la prima cheie.
Am luat si simeringurile injectoarelor sa le schimb, poate poate am noroc dar sunt deja cam pesimist.
Ultima modificare făcută de deleted-5277 la Sam 07 Jul, 2007 11:09 pm
- dandobre
- OP
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dandobre
- OP
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
intre timp ar putea sa verifice furtunasele de retur daca prinde aer pe ele si se dezamorseaza pompa sau sa vada daca sunt depuneri de ulei pe interior la ele si in cazul asta tre sa schimbe simeringurile la injectoare, niste garnituri micutze montate in capatul lor, belea si acolo, trebe data jos distributia sa ajunga la ele
mai citeste si asta:
https://www.clubopel.com/vie...ight=pornire+grea
e chiar y20dth ul desi parca tot in aer a ramas problema
mai citeste si asta:
https://www.clubopel.com/vie...ight=pornire+grea
e chiar y20dth ul desi parca tot in aer a ramas problema