bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
http://www.newton.dep.anl.g...ng99/eng99202.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Da, este necesara prezenta unei turbine. Am inteles ca sunt aparate care se pot monta pe motoarele non turbo si care imita zgomotul. Suna a kitch, dar fiecare cu placerea lui
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Da, este necesara prezenta unei turbine. Am inteles ca sunt aparate care se pot monta pe motoarele non turbo si care imita zgomotul. Suna a kitch, dar fiecare cu placerea lui
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pentru inceput ai putea sa scoti ventilul rotii de rezerva...
later edit: detali pe topicul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3371
Ultima modificare făcută de roBERT la Vin 06 Oct, 2006 9:30 am
later edit: detali pe topicul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3371
Ultima modificare făcută de roBERT la Vin 06 Oct, 2006 9:30 am
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu asi vrea sa vorbesc prostii desi, spre rusinea mea(ca am masina turbo) s-ar putea sa scap o perla...
So, blow off si pop off sunt doua chestii diferite.
Prima are caracter tehnic si se foloseste la masinile turbo care fac overboost iar a doua este o chestie de tuning sau ceva sub tuning care se foloseste tot la masinile turbo pentru a amplifica sunetul scos de turbina.
So, blow off si pop off sunt doua chestii diferite.
Prima are caracter tehnic si se foloseste la masinile turbo care fac overboost iar a doua este o chestie de tuning sau ceva sub tuning care se foloseste tot la masinile turbo pentru a amplifica sunetul scos de turbina.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
deci sa inteleg ca sunt 2 lucruri diferite, blow off-pop off ? din care se aude sunetul ala frumos pana la urma ?
mai exista alta optine de a optine sunetul produs de acea valva in afara de a scoate ventilul (am incercat si nu da rezultate... nu aveam aer in roata )sau http://www.sunamiturbo.com/ ???
mai exista alta optine de a optine sunetul produs de acea valva in afara de a scoate ventilul (am incercat si nu da rezultate... nu aveam aer in roata )sau http://www.sunamiturbo.com/ ???
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
mihaifri
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andrei0481
- **
- 126 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Astra 2011 a17dtr
- Bucuresti
andrei0481
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sanya
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 yzdrd?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- demonhunter
- *
- 3 mesaje
- din 04 Mar 2009
- Galati
demonhunter
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi38
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
La eliberarea presiunii atunci cand iei piciorul de pe acceleratie.
Acest lucru va facilita o frana de motor mai puternica.
BTW, nu recomand bov pe diesel celor care ezita intr-o depasire sau nu sunt hotarati. De ce? Pai pentru ca va suferi turbina enorm cand ii cereti de fiecare data cand calcati acceleratia sa refaca presiunea pierduta la decelerare + LAG, depinde cat de buna e turbina si cat de multa presiune stie sa bage.
La benzinarele turbo acest BOV este necesar pentru ca altfel risti sa iti fuga turbina daca iei piciorul de pe acceleratie dupa ce a ajuns motorul pe la 5000-6000 rpm.
Acest lucru va facilita o frana de motor mai puternica.
BTW, nu recomand bov pe diesel celor care ezita intr-o depasire sau nu sunt hotarati. De ce? Pai pentru ca va suferi turbina enorm cand ii cereti de fiecare data cand calcati acceleratia sa refaca presiunea pierduta la decelerare + LAG, depinde cat de buna e turbina si cat de multa presiune stie sa bage.
La benzinarele turbo acest BOV este necesar pentru ca altfel risti sa iti fuga turbina daca iei piciorul de pe acceleratie dupa ce a ajuns motorul pe la 5000-6000 rpm.
adi38
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
love_speed- Suspendat
- 43 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Calibra 1992 c20ne
- Bucuresti
love_speed- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
andrei79
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2013
- Mesaj Privat