sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
chiar nu se gaseste nimeni sa imi dea un raspuns ceva?
Eu nu am avut aer la masina si am cumparat o instalatie completa din italia 350euro,dar problema este ca am luat-o de pe un motor pe benzina ,iar instalatia electrica difera .Am nevoie de schema sau ceva care sa ma ajute sa o montez.In rest am montat tot, mai ramane asta
Eu nu am avut aer la masina si am cumparat o instalatie completa din italia 350euro,dar problema este ca am luat-o de pe un motor pe benzina ,iar instalatia electrica difera .Am nevoie de schema sau ceva care sa ma ajute sa o montez.In rest am montat tot, mai ramane asta
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
e destul de complicat si parerea mea e ca sunt slabe sanse sa se potriveasca... nici eu nu am avut, am luat instalatia de pe alt tip de motor decat al meu si ca sa nu-mi mai bat capul, am mers la un specialist si am pus instalatia pe direct... daca vrei da-mi un PM si-ti recomand un mester in asa ceva, altu' decat cel care m-a ajutat pe mine, pentru ca ala a plecat din tara... poate te va ajuta daca are timp pentru ca in perioada asta e foarte aglomerat... Atentie: sa nu se creada ca fac reclama, dar stiu si eu acum un an cat de inebunit eram sa caut asa ceva si daca am gasit, impartasesc solutia si altora
sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
am montat cablurile exact ca la o alta masina acelasi model cu a mea.Nu era nici o diferenta, aceeasi amplasare, aceeasi culoare la cablurile electrice, dar necazul a venit cand am montat cele doua fire care intra in calculatorul de la pompa de injectie sau ce o fi ala(cel care se afla deasupra motorului si intra doua mufe in el).De atunci nu mai porneste masina .Va rog un sfat ceva, o solutie de iesire din aceasta criza.
Electricienii mi-au spus ca a intrat imobilizatorul in functiune si ca trebuie resetat calculatorul.
Astept o idee , o solutie
Va multumesc
Electricienii mi-au spus ca a intrat imobilizatorul in functiune si ca trebuie resetat calculatorul.
Astept o idee , o solutie
Va multumesc
sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
poate te ajuta schemele astea , din pacate mai multe nu am nici eu dar tu trebuia sa pornesti aerul conditionat fra sa conectezi firele la calculatorul central al motorului , instalatia ai incarcat-o cu freon, ca daca nu ai 3,5 bari presiune in instalatie poti sa o rogi ca nu cupleaza cuplajul compresorului, si ca nu mai porneste motorul ce sa-ti zic,posibil trebuie vazut la un tester care e eroarea si apoi resetata.....daca ,ai pot ajuta o fac cu placere,
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
la toate astrele g instalatia electrica al AC-ului sunt in principiu aceeasi doar difera conexiunile firelor la calculatorul motorului pentru ca atunci cand cuplezi clima iti ia din putere care scade turatia de relanti, atunci prin firele care merg la ecu ea stie ca e cuplata clima si o pastreza la turatia de relantii normala care e in jur de 750rpm.,dar daca incercai fara acele fire legate la ecu motorul mergea cu relanti mai mic atunci cand era cuplat AC-ul, dar pentru probe era destul,poate trebuie implementata in parametrii masinii sa stie ca are AC.
sandcu75
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
multam mult pentru schema,am sa verific si cu asta daca am facut bine,problema este ca nu mai porneste masina acum.
La inceput am incercat si fara firele alea doua,dar nu dadea nici un semn, desi instalatia este incarcata cu freon.
m-am gandit dupa aceea ca sar putea sa trebuiasca implementat soft pentru a/c.
Cam tarziu dar...
Daca are cineva laptop cu program de resetare al ECU sau cum ii zice,din Alexandria pentru ca acolo este masina,astept un raspuns.
Daca nu spuneti-mi un service opel mai bun in Bucuresti
La inceput am incercat si fara firele alea doua,dar nu dadea nici un semn, desi instalatia este incarcata cu freon.
m-am gandit dupa aceea ca sar putea sa trebuiasca implementat soft pentru a/c.
Cam tarziu dar...
Daca are cineva laptop cu program de resetare al ECU sau cum ii zice,din Alexandria pentru ca acolo este masina,astept un raspuns.
Daca nu spuneti-mi un service opel mai bun in Bucuresti
sasu'
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 d1,7y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2008
- Mesaj Privat