Va veni si ziua in care GM va plati pentru politica sa , voi fi unul dintre cei care vor savura momentul 😈 . Cu o datorie de aproape 300 de miliarde de dolari supravietuirea va fi grea chiar si pentru cea mai mare companie de profil din lume.
Ar fi frumos un motor propriu pentu Monaro insa asa ceva nu ar fi niciodata avizat favorabil de GM."In Europa nu exista cerere pentru motoare mari" spunea presedintele GM 😂 , vezi mai toate celelalte marci europene BMW, Audi,VW etc ( mai putin Ford , o alta victima) care infloresc din vanzarea unor astfel de modele.
Motorul VW W8 a fost sau urmeaza sa fie scos din productie si nu va avea urmasi datorita unor probleme constatate.
GM chiar vrea sa uite traditia sportiva a marcii Opel , hotararea de a retrage Opel din DTM este cel mai nou semn. Asta s-a intamplat dupa ani buni in care sectorul DTM a avut un buget de mizerie iar rezultatele au fost pe masura.
Chiar si propunerea unor echipe private de a prelua Vectra V8 DTM si de a o dezvolta si folosi in curse fara sprijin "de uzina" a fost ferm respinsa.
Omega este istorie nici un model Opel nu va mai purta acest nume. Daca va aparea ceva mai mare decat Vectra/Signum asta nu se va intampla inainte de 2009 si nu va fi cu siguranta un model propriu.Insignia a fost un vis frumos al celor de la Opel si a presedintelui de atunci Carl-Peter Foster.Cu toata implicarea personala a acestuia si cu incercari repetate de a convinge board-ul GM de necesitatea unui model Opel reprezentativ proiectul a fost tras pe dreapta , putem sa ne luam adio.
Omega C trebuia sa fie cam asa ceva: