- vladozaurus
- OP
- 3 mesaje
- din 18 Jan 2025
- Zafira B 2010 Z19DT
- Bacau
vladozaurus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira B 2010 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2025
- Mesaj Privat
Dupa cum spune si titlul, nu mai vrea sa porneasca sub nicio forma. Abia se aprinsese martorul de combustibil scazut si ma indreptam spre peco, dar n-am mai ajuns ca s-a oprit motorul.
Initial, am crezut ca poate e indica gresit nivelul de motorina, asa ca i-am mai pus din canistra vreo 10 litri si am dat la automat, dar nimic.. da sa porneasca si pare sa mearga rotund 1-2 secunde dupa care se balbaie rau de tot si moare.
Am scos furtunul care intra in clapeta si i-am dat vreo 3 pufuri de spray de frana, insa tot nu a vrut. Am mai incercat de vreo 2 ori si a murit si bateria...
Pompa din rezervor o aud cand porneste, iar pe op-com nu am absolut nicio eroare. Acum ma gandesc ca poate s-a decalat distributia din moment ce nu vrea nici cu spray. Am dat capacul de la distributie jos, dar nu vad nimic in neregul, totul e curat, intact.
DPF-ul si EGR-ul sunt active, iar de cand am masina nu au dat semne de oboseala. M-as fi dus cu gandul ca poate s-a infundat DPF-ul, dar pana acum motorul a mers impecabil.
Orice parere/sugestie e binevenita!
MODEL: Zafira B 2010
MOTOR: Z19DT
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 255 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
- vladozaurus
- OP
- 3 mesaje
- din 18 Jan 2025
- Zafira B 2010 Z19DT
- Bacau
vladozaurus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira B 2010 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2025
- Mesaj Privat
Ce a facut? Pai a zis ca a aerisit instalatia, a dat la automat si a pornit. A zis ca a incercat si el sa o porneasca doar cu spray, dar nu a reusit, iar pentru asta nu a avut nici el o explicatie(eu unul n-am mai vazut pana acum un motor care sa nu o ia cu spray).
In fine, operatiunea asta a costat 100 de lei, dar i-am mai lasat 50 de bucurie ca nu mi s-au adeverit cele mai urate scenarii.
Deci, urmatoarea operatiune ar fi o noua sonda de nivel combustibil sau poate chiar o pompa noua daca tot o sa dau rezervorul jos.
Multumesc pentru raspunsuri