Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • N8158

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Avem:
Filtru particule nou ( nici cel vechi nu arata rau)
Senzor diferential presiune nou
Sonda temperatură noua
Și totuși, saturatia in filtru crește cu 10% pe 10km parcursi ulterior intră în regenerare...

Aveți ceva păreri?


MODEL: Vectra 2007
MOTOR: Z19DT
  • N8158

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Am achiziționat filtru particule nou, aftermarket și saturația creștea constant cu 1%/10 km, problema nu s-a rezolvat.
Ulterior au fost trimise la verificat injectoarele, totul ok cu acestea.
În ultimă instanța ar fi fost de verificat turbina, care exista o posibilitate de a scoate ulei pe evacuare și astfel să dea regenerări dese, dar clientul a ales să facă dpf off.

Ps: după dpf off gazele ieșite pe eșapament clar se simt cu un miros mai înțepător și în sarcină la turații de până in 3k, clar iasă puțin fum aproape insesizabil dar este acolo
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din păcate și nu tocmai legal, asta e soluția finală, pe termen lung...dacă n-ai o pungă bine garnisită cu leușteni...
Rezolvarea tehnică legală în cazuri de-astea se lasă cu schimbări masive de piese și cu o factură pe măsură...cred că peste 90% din utilizatori nu doresc/pot susține astfel de facturi...
Cunosc destui care au încercat să dreagă leușteanul cu paliative, nu soluții viabile tehnic, înlocuiri parțiale de piese, niciunul n-a mers până la capăt, n-a reușit. Iar după cheltuirea aiurea au ajuns la soluția finală(nici aia ieftină!): DPF off.
Cu motoarele diesel moderne e aceeași poveste ca și cu cutiile automate: mirajul confortului și a consumului redus la bani puțini(afacere bună, nu?), întreținere concepută în spatele blocului și exploatare ca pe măgari. ”Succesul” acestei ”idei de afaceri”, pe termen mediu și lung, vine implacabil și lovește inevitabil.
  • N8158

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Oricât de mult mi-am dorit să ajut clientul, în cazul de față nu prea știu ce era de făcut sincer.
Nu există erori pe tester
Nu mănâncă/scurge ulei
Nu exista scurgeri de antigel/mâncat
În ultimă instanța dacă chiar dorești să păstrezi dpf-ul te apuci de schimbat piese și verificat parametri..
De adăugat că nu existau valori ieșite din context, temperaturi, valori injectoare sau alte cele. Pur si sinplu saturația creștea cu 1/10km filtrul fiind cura chiar și cel after market după primele 2 regenerări..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, ce spuneam eu mai sus...e un lung șir de schimbat piese...dacă te duci la o reprezentanță cu problema asta, rezolvarea este: înlocuit DPF, injectoare, turbină, etc și ai și garanție. Și dacă ai ghinion, o să zică că ai nevoie de alt motor, din cauza uzurilor la nivel piston-cilindru-segmenți. Altfel nici nu stau de vorbă cu tine. Sau schimbă ce vrei tu, dar fără vreo garanție.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR