Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • nichifor robert

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Va salut.Problema este ca am cumparat o masina in anglia,vectra c 1.9 cdti (z19dth).am vrut sa ii schimb ambreiajul + volanta.cei de la service si-au facut datoria cum trebuia numai ca a aparut o problema...ambreiajul a fost comandat gresit pentru ca in anglia se face o mare greseala..iti comanda piesele dupa numarul masini.Vorbind fata in fata cu mecanicul am constatat ca motorul a fost schimbat.Problema este ca ei au aruncat piesele vechi la gunoi si nu au mai fost gasite.Acum am montat ce-l deal doilea ambreiaj care nu functioneaza corect,adica nu debraiaza.Un alt mecanic mi-a spus ca sunt trei tipuri de ambreiaje pentru z19dth (1.9 cdti) (asa a gasit pe autodata)Are cineva vreo solutie cum sa gasesc ambreiajul corect?!Multumesc
Skip ads

  • romeo77

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,
Nu vreau sa mai deschid alt topic. Am vectra din semnătură. În aproximativ 6 ani am făcut 100k km. Am cumparat-o fără sa ii știu istoricul. Pe scurt, am cam scris pe aici tot ce i-am făcut. Acum, bate volanta de câteva luni. Acum, deși o accelerez, nu pleacă cum ar trebui. Au pus azi tester - fără erori. Mecanicii bănuiesc turbo. Nu da cu fum, n-am dpf. Am zis sa schimbe mai întâi tot kitul de ambreiaj urmând ca apoi sa vedem cum se comporta. Nu patinează ambreiajul. Credeți că poate fi dus și altceva?

Mulțumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, sunt semne că e o problemă la motor, fără legătură cu ambreiajul...nu neapărat că turbo e dus.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Noutăți: schimbat volanta și tot ce ține de ambreiaj au pus Luk - ca asta e kitul cu care a venit din fabrica, plus verificat traseu vacuum și furtune. Au găsit furtune mai înfundate și puțin mai "coapte". Le-au schimbat iar acum mașina merge de "rupe" - asa mi s-a spus. Azi o iau din service și o sa fac o tura cu ea. Factura pe măsură: 4300 lei.
Tot luna asta, am schimbat șaibe la injectoare, reparat electromotor, schimbat acumulator, factura 1660 lei. Anul trecut în vară, din cauza mecanicilor am mai atit 3000 lei pt schimbarea dopurilor antiinghet, plus distribuție. Am curățat eu galeria de admisie și am sudat-o (dopurile), schimbat etrier nou stânga spate.
Mai merita acum sa o vând? Pentru oras am achiziționat o alta mașină mai nouă, cu motor mai mic și benzină. Dacă iau hotărârea sa o vând la ce preț ar merge ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, ai băgat 10.000 în ea, de ce s-o dai?! Mai trage de ea...
Dacă e s-o vinzi, cât poți lua pe ea?!12.000, 13.000? Cu greu...că nici nu ai o motorizare căutată...
PS
Am avut dreptate cu probleme legate de turbo, adică vacuumul...
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Da. Ai avut dreptate. Mi-am spus și eu ca nu poate fi turbina ca nu dădea semne. Dar, acum, într-adevăr mașina e mult mai aspra.
De ce spui ca nu e o motorizare căutată? După părerea ta care este cea mai căutată motorizare diesel ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La Vectra C, părerea cvasi-unanimă(chiar și a mea, care nu sunt deloc fan motoare diesel) este că Z19DTH(150CP, Euro4) este varianta cea mai reușită: putere/cuplu/consum/versatilitate/fiabilitate.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Exact motorizarea asta o am și eu. Fabricata în Germania, în iulie 2005, pentru piața franceză. Varianta nfl și fără dpf. Acum 2 ani i-am făcut tot ce ține de suspensie față, plus discuri și plăcuțe la toate rotile, anul trecut tot ce tine de distribuție - din cauza dopurilor antiinghet care s-au corodat. Acum, degrabă nu o sa o vând. Chiar și soția a zis ca merge chiar fff bine masina acuma.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,090
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacă ai fix motorul ăsta, ar trebui să modifici și bălăria dela profil, adică așa ar fi normal...zic.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,940
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Discuție despre volantă :
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR