Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
M-am trezit acum cateva zile ca iese fum de sub capota. Cum nu am rampa, nu am identificat corect de unde iese. Nu apare nici un martor in bord. Inainte de a iesi fum, mi-a aparut pentru cateva secunde pe display ca ar trebui s-o duc in service. Am mers cu ea si nu mai scoate fum. Am citit la diferite alte motorizari ca ar fi putut fi o regenerare la filtrul de particule. E programata in service pe 27.01.2024 - dar imi poate spune cineva ce ar fi putut fi?


MODEL: Mokka Turbo X 4x4 - 2016
MOTOR: benzina 140 CP (posibil B14NET)

LOCATIE: Bucuresti

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • yeti

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca e fum? Nu cumva era abur?
In acest din urma caz este posibil sa ai pierderi de antigel.
Verifica nivelul in rezervorul lichidului de racire. E
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Nu e abur si nici nu pierde antigel - am verificat. Are un miros ciudat ca de migdale, intepator...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,591
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu ai filtru de particule la euro 6 benzina...sunt unii producatori care au pus la benzina, dar nu Opel. DPF e numai la diesel, la Opel, deocamdata nu. Miros intepator poate fi si de la ulei sau antigel ajuns pe galeria de evacuare


Ultima modificare făcută de livcro la Mie 22 Jan, 2025 11:22 pm, modificat de 2 ori în total
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,432
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Busonul de ulei e închis cum trebuie?
Galeria de evacuare și turbina sunt uscate?
Cureaua e în regulă, nu sunt urme de frecare pe suprafata exterioară sau pe margini?
Cabluri electrice topite vezi?
Bornele bateriei sunt strânse sau le poti desprinde cu mâna?
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Busonul de ulei e închis cum trebuie? - DA
Galeria de evacuare și turbina sunt uscate? - DA
Cureaua e în regulă, nu sunt urme de frecare pe suprafata exterioară sau pe margini? - Verific azi dar daca ar fi fost ar mai fi scos, cred...
Cabluri electrice topite vezi? - Nu-s topite
Bornele bateriei sunt strânse sau le poti desprinde cu mâna? - sunt stranse, nu se misca.
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Am descoperit: sub masina teava de esapament are un racord flexibil si trebuie schimbat intreg "saxofonul". Aveti idee daca e necesara si demointarea sondei lambda?
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,432
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vezi dacă te ajută diagrama asta:



Sursa: https://oeparts24.com/catalo...ail=&client=1
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Multumesc - voi incerca sa o inteleg.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,017
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
MArghir a scris:Am descoperit: sub masina teava de esapament are un racord flexibil si trebuie schimbat intreg "saxofonul". Aveti idee daca e necesara si demointarea sondei lambda?

Sunt 2 variante de reparare, dacă te adresezi unor profesioniști:
1. schimbi țeava complet, cu tot cu flexibil;
2. schimbi doar racordul flexibil prin tăierea celui vechi și sudarea celui nou.
Nu văd de ce ar trebui demontată sonda lambda(cred că e vorba de nr.2), prima n-are nicio treabă cu ce vorbim noi...
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Vechea teava a fost rezolvata asa - eu am comandat una noua, cu totul. La situatia numarul 1 , ar fi cazul demontarii sondei lambda?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,591
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Găsești racord flexibil cu 50-80 lei+manopera 200 lei, aprox. M-a dus la 250 lei acum vreo 3 ani. Insa iti treba cotele la racord.. Diametru si lungime sa poti comanda.. Epiesa, autkarma etc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,017
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
MArghir a scris:... La situatia numarul 1 , ar fi cazul demontarii sondei lambda?

Doar dacă pe această țeavă se află sonda lambda 2. Am cercetat întrucâtva cestiunea, dar n-am reușit să-mi dau seama și mi-am pierdut răbdarea...Rămâne să constați tu ce și cum sau ne luminează vreun coleg care s-a lovit frontal de problemă...

MArghir a scris:Vechea teava a fost rezolvata asa - eu am comandat una noua, cu totul...

@livcro cam tardiv, zic...omul a cumpărat altă țeavă, completă...


Ultima modificare făcută de bibu16v la Mie 05 Feb, 2025 7:34 am, modificat de 2 ori în total
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,591
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mde, poate fi util pt alti colegi, pe viitor. Ar fi interesant sa se posteze costul schimbarii evacuarii (partea din fata) cu tot cu racord.
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
tot saxofonul, nou: 2466 lei
nu l-am primit, inca, dar cei de la Radacini imi cer 1800 de lei pe montaj.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,591
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cu un garaj cu saht, puteti rezolva singur. Scutul jos si sunt 3 suruburi spre fata si inca 2 in spate. Trebuie rabdare si spray de deblocare mult. Poate mai trebuie scoasa aparatoarea de la catalizator. inca un surub de desfacut. Sau mai aveti garantie?


  • MArghir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Nu mai am garantie. Dar nici garaj cu sant nu as avea unde sa gasesc...
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,110
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca se ofera sigur cineva in privat la mai putin de jumatate de pret
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cam greu sa se ofere ajutor, daca colegu' nu si-a completat locatia...
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,432
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@jE scrie în primul post, București.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR