Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DDNY606

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2025

  • Mesaj Privat
Salut. Intampin și eu o problema de vreo câteva zile și nu ii găsesc rezolvare. Dacă a mai pățit cineva va rog sa îmi dați un sfat ceva. Deci, masina merge normal doar ca în treptele 2, 3, 4 , 5 după 1800rpm patineaza ambreiajul și doar ce am desfăcut azi tot sa îl schimb și ce crezi, totul este intact, rulment aproape nou, placa de presiune bună, disc aproape nou, volanta intactă. Am schimbat pompa de ambreiaj cu una noua Sachs, am aerisit instalația de aproape am schimbat tot lichidul de frana și tot la fel face. Nu știu ce sa ii mai fac


MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: Z17DTL

CODURI EROARE: Fara erori
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,903
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Disc de ambreiaj montat greșit.
Cred că trebuie rotit cu fața în spate.
Dar nu înseamnă că ce am scris eu este corect...
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Placa este moale si nu strange bine discul,,,este moale si la turatie se invarte mai repede motorul( adica placa) decat discul( adica cutia)
Ramane in urma discul prin fenomenul de patinare.
Trebuie schimbat discul si placa si controlata bine volanta sa fie dreapta suprafata si sa nu fi luat cineva din ia la strung pentru a face o suprafata dreapta !
  • DDNY606

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2025

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Disc de ambreiaj montat greșit.
Cred că trebuie rotit cu fața în spate.
Dar nu înseamnă că ce am scris eu este corect...

Nu ai cum sa montezi greșit discul de ambreiaj întrucât are sens de rotație și nu întra sa îl pui invers
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Intra si invers, dar scrie pe el "getriebe"( cutie).
Practic cu partea mai pronuntata spre cutie.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
De verificat ar mai fi daca lichidul de frana se intoarce total sau usor,, la unele exista o valva de protectie a transmisiei( asa zice producatorul) care incetineste lichidul de frana sa revina.
La unele este externa ( vizibila), la unele se afla fix in piesa de se mufeaza furtunul sau pe furtun( vorbesc in general la masini).
Se compune dintr un arc si o biluța metalica.
Eliminam ? reglajul pedalei de ambreiaj,cred ca s a facut corect.
  • DDNY606

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2025

  • Mesaj Privat
Deci, vin cu un update. A fost schimbata și pompa de ambreiaj și am schimbat și conducta de ambreiaj cu tot cu acea "chestie" rotundă care face conectarea dintre pompa și conductă. La rece ambreiajul tine perfect fara sa patineze absolut deloc și nici o treapta de viteză, după ce se încălzește masina calumea, după aproximativ jumătate de ora începe sa patineze Treaptă 3 după 1800rpm și ușor ușor toate treptele in afara de 1 la fel, de la aprox 1800rpm. Toate acestea au început sa se întâmple după ce am schimbat frânele pe spate și le-am aerisit. Inițial am crezut ca este vorba de aer pe instalația la ambreiaj fiind hidraulic și luând lichid de frânare din același vas ca frânele dar de atunci pana acum l-am aerisit cred ca de vreo 4 5 ori, am schimbat practic tot lichidul de frână din instalație. Doar cu aerisirea ambreiajului am consumat aprox 800 ml de lichid pana acum. Nu mai rămâne decât sa schimb și ambreiajul kit complet deși la o inspecție amănunțită ieri când am demontat jumătate de masina toate componentele erau în procent de 80% noi
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Placa se "inmoaie" la cald, vorbim de soarele placii de presiune.
Probabil metalul nu este foarte oțelos si atunci devine mai maleabil la caldura.
Ar trebui dupa cateva incingeri sa faca si la rece; sau chiar sa nu mai debreieze sau sa ramana debraiat far sa calci ambreiajul
Valeo au mai avut probleme pe chestia asta sau pe cedarea instantanee a soarelui fara sa se simta ceva inainte.
Echiparea nu a fost Luk?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca puneti Luk, montati neaparat rulment Luk, altfel nu merge
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR