Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
Soluție
  • mercere

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Au aparut de ceva vreme ceva scurgeri de ulei, nu de speriat, dar destul cat sa ma enverveze. Dupa ceva mai multe investigatii am gasit sursa in conduca de retur de la turbo.
Am vazut ca sunt 2 modele pe coduri GM 55587854 si 55587853, 53-ul s-ar folosi la transimisii automate si nu prea se gaseste pe la noi, pare de o calitate mai buna, dar tot are capatul care intra in blocul motor din plastic. la 55587854 ( adica modelul cu care a venit masina) m-am speriat cand am dat protectia termica la o parte. Este ridicol de-a dreptul calitatea plasticului de acolo.
Dupa multe cautari am gasit ceva OEM, dar prin state care nu sunt de plastic. Atasez o imagine ca sa va faceti o idee.
A mai incercat cineva sa gaseasca o alternativa buna la mizeria aia de conducta?


MODEL: Astra J
MOTOR: B14NET

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,110
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Aia de nu se gaseste ar fi asta din poza ( de automata)
Intreb pentru ca pare mai ok, dar nu stiu daca in bloc este tot din plastic
Partea care este in bloc s a rupt la multi cand au umblat pe acolo dar au schimbat .
Practic piesa nu se misca, sta si curge ulei incins prin ia fara presiune, poate doar presiunea din carter sa o ajute sa curga pe la oringuri.
Am vazut si piesa facuta la strung pt. partea de bloc care se rupe si se scoate mai greuț, dar se scoate.
  • mercere

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Asta este, da, modelul cu 53 la sfarsit care parte mai de calitate, merci mult de informatii. Ai idee cumva unde, sau cine, ar putea sa faca capatul care intra in bloc la strung? Nu are presiune atat de mare ca pe tur, dar tot are ceva, problema este ca sunt temperaturi ridicate si deteriorarea plasticului ala e doar o chestiune de timp, chiar daca este el termorezistent.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,017
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Soluțiile constructive decise de economiști! Halal!
  • mercere

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Pana la urma am comandat piesa pe amazon, a ajuns in 2 săptămâni. Las aici codul pentru altii care mai doresc: Dorman 667-520 Turbo Oil Return Line Compatible with Select Buick/Chevrolet Models (OE FIX)
Pare de calitate buna, dar nu pot sa va zic cat de fiabil este.
Recomand demontarea catalizatorului pentru montaj. ( Are si 2 garnituri si un colier care ar putea fi inlocuite cu aceasta ocazie)
  • Ionut_B

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Am si eu acasa o conducta Dorman, luata tot de pe Amazon. Am fost cu ea la mecanic sa o schimb si mi-a spus acelasi lucru, trebuie dat catalizatorul jos. Am renuntat si nu am mai montat-o, oricum o faceam doar preventiv, nu are nici o problema. Intrebare...chiar nu exista nici o solutie sa se schimbe conducta fara a da catalizatorul jos?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,110
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Catalizatorul se da jos foarte usor,dar nu trebuie decat sa slabesti colierul si sa desfaci 3 suruburi de la esapament si 2 de la catalizator
Se rasuceste decat , nu se da jos efectiv
  • mercere

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Se desface colierul de sus si cel de jos si are un suport cu 2 sau 3 suruburi, nu mai tin minte, este usor de dat jos pentru ca ai access la mai toate suruburile fara probleme. Eu am dat inclusiv suportul de catalizator jos, pentru ca acel retur, fiind metalic este destul de greu de adus pe pozitie si indoit.
Las aici o poza cu el
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR