Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • CristinaV

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra J 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am cumparat un Astra J din 2013, motor 1.4 turbo, benzina și la urcarea unei pante nu se mai accelerează, dintr-o data vine în nas. Avea turbina fisurata, am schimbat-o cu una originala, noua, a mers bine aprox. 2000 km pe drum fără dealuri, iar cand am mers la munte nu a mai urcat. Schimbi în viteza a doua și abia urca, nu se tureaza, iar uneori pare sa își revină pentru foarte puțin timp, de parca si-ar lua zborul, urmând ca imediat sa nu mai tragă deloc. Problema persista ulterior și la șes, în oraș. Nu se aprinde niciun martor, am mai citit pe internet și ne-ar părea ca fiind cu probleme unele rezultate de pe tester: O2B1S2(V) si O2B1S1(V), adica sondele lamda, au aceeasi valoare: 1.275. Poate a mai avut cineva problema aceasta și ne poate ajuta cu un sfat. Am dori sa știm ce piesa sa mai schimbam sau ce putem face pentru a nu mai intampina aceasta problema.


MODEL: Astra J 2013
MOTOR: A14NET
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Un test simplu este sa vezi cand turezi daca umfla furtunul de plecare de sub turbo .
Dupa...mai vezi
  • CristinaV

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra J 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Da, îl umfla.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mai poti verifica si presiunea de benzina la rampa.
Sau scoti rampa cu totul si te uiti daca injectoarele pulverizeaza .
O distributie larga sau care nu se alimenteaza cu ulei la comanda axelor iar este o problema.
O verifi are a punerii la punct ar fi buna.
Si ar fi bine se stiut daca a facut asa de cand ati luat o sau s a intamplat dupa.
Credeti ca ar putea fi din transmisie,,, ambreiaj cumva? ca si cum ar patina ambreiajul?
Acolo exista o piesa care ar putea avea efectul mentionat de dvs.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se tureaza si nu urca viteza( nu trage)?
  • CristinaV

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra J 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Tot din ce ați menționat este în regula, am luat masina în mai 2024, am schimbat distribuția, tot ce tine de accesorii (intinzator, curea...), masina a mers perfect în oraș, pana în septembrie 2024 când, în concediu, nu s-a mai accelerat când am ajuns la jumătatea unui deal. Abia l-am urcat, turata la maximum, abia ne-am întors acasă, mergând în șuturi, când nu se accelera mai deloc, când parca își lua zborul. Am pus testerul pe ea, apăreau doar acele erori la sondele lamda, un mecanic a verificat turbina, era fisurata (asa am cumparat-o), am schimbat-o noua, originala, ulterior a mers iar bine în oraș, pana astăzi, când am fost la munte și iar s-a poticnit când sa urcam pe munte. Numai ca acum a mers prost și la întoarcere, inclusiv in zone fara pante, abia se tureaza.
  • CristinaV

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra J 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2025

  • Mesaj Privat
ney a scris:Se tureaza si nu urca viteza( nu trage)?


Nu se accelereaza, ambreiajul este bun. Am mers cu mecanicul și la 60 km/h a băgai în viteza a 5-a, a accelerat puternic și turatiile nu au crescut și a zis ca ambreiajul este ok.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Luati in considerare sa schimbati bobina si bujiile( impreuna)
Bobina decat originala ......din experienta mea si a altora
Trebuia sa apara un cod totusi pt. Acest defect
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verificati si capsarea bornei de minus, efectiv capsarea,unde intra cablul in borna sa nu se incalzeasca . A fost o rechemare pe tema asta.
O lipsa de curent poate afecta mersul corect al motorului aleatoriu.
Sunt probleme cu aprinderea la aceste masini daca nu este originala bobina si bujiile cu iridium
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,903
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Toate sugestiile sunt binevenite și documentate, colegul @ney are experiență.
Eu cred că de la o citire a erorilor ar trebui început, fără interpretare codul efectiv.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru apreciere, incerc fara sa vad masina ( ca de altfel majoritatea de aici) sa ofer ceva solutii " babesti" care sa elimine din start niste defecte vizibile sau simple .
De exemplu am intalnit furtun de turbo fisurat si omul nu auzea efectiv cum sufla clar aerul pe la motor.
O mufa rapida cu siguranta de sarma iesea aleatoriu si mai si intra la loc in intercooler.
Aceasta masina are o constructie a galeriei de admisie care necesita o atentie deosebita : are doua ciuperci ( valve) de cauciuc in interior care au o mare importanta
Una raspunde de recirculare gaze la relanti si cealalta raspunde de rezervorul de vaccum din care se alimenteaza baypasul de aer din plecarea turbinei.
Acel rezervor daca ajunge ulei in el nu mai lucreaza cum trebuie.
Ar trebui verificata si electrovana de sub galeria de admisie sa nu ramana deschisa si astfel aceasta sa comande tot timpul o deschidere a surplusului de aer si atunci cand nu este nevoie.
Este vorba de furtunelul din plastic subtire care vine pe deasupra distributiei de la galeria de admisie la supapa de sub turbo .
Asta e electrovana de sub galerie
  • mercere

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sugerez sa va luati un tester ieftin pe odb2 ( clona china) cu care sa puteti citi erorile atunci cand apar chiar dvs. Daca aveti pierderi pe admisie sau probleme la aprindere tot raman niste erori de missfire sau de lipsa presiune in admisie. Daca nici asta nu merge, atunci cu testerul pus cititi si salvati parametrii de functionare din mers, atunci cand se manifesta defectul. Cu datele salvate va puteti duce la un mecanic sa le interpreteze. Evident poate sa faca si altcineva treaba asta, nu trebuie sa fiti fix dvs.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR