unuCip
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: pe forum
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Tocmai acum 2 sapt mi-am schimbat raciotrul de ulei deoarece am constatat ca aveam ulei in vasul de expansiune. Am scos antigelul, am curatat de 2 ori radiatorul cu o solutie de curatat radiatoru, am curatat vasul de expansiune de ulei cu benzina. Totul mergea perfect .... la 2-3 zile erau inca cateva urme de ulei de la recircularea apei prin radiator si mizeriile care ramasesera pe acele canale.
Problema mare care ma face sa plang: acum am ulei sa-mi pun si in cap in vasul de expansiune. Ori ca deschid capacelul de la motor de ulei, ori ca deschid la antigel ... parca e aceasi densitate de ulei. Am incremenitit cand am vazut.
Nu stiu ce sa ma fac. Racitorul de ulei m-a costat 300 euro si mi l-a trimis cineva din Be si l-am montat aici cu un mecanic in afara servisului. 😭 😭
Precizez ca am un Opel Astra 17 dti din 2000.
daca a mai trecut cineva prin experienta asta si poate sa ma ajute ... il rog sa-mi dea un sfat.
Multumesc
- Kappy
- **
- 300 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- alinarmand
- *
- 35 mesaje
- din 20 Jan 2005
alinarmand
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- mihaicatalin
- *
- 4 mesaje
- din 24 Oct 2005
- Bucuresti
mihaicatalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cand se arde garnitura de chiuloasa pot apare doua efecte:
1. aparitia uleiului in vasul de expansiune sau
2. spumarea uleiului din baie (apa in baia de ulei)
Efectul este in functie de locul unde este ciupita garnitura. Daca in acel loc este mai mare presiunea de ulei, uleiul se duce in apa, daca e mai mare presiunea apei, se duce apa in baie. Asa ca poti sa cauti garnitura sa o schimbi si spune-ne si noua cat era de ciupita.
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- mihaicatalin
- *
- 4 mesaje
- din 24 Oct 2005
- Bucuresti
mihaicatalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2005
- Mesaj Privat
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mihaicatalin
- *
- 4 mesaje
- din 24 Oct 2005
- Bucuresti
mihaicatalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- fm
- **
- 175 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Bucuresti
fm
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Simplu: radiatoarele pentru racit ulei se folosesc pentru a raci uleiul care trece prin motor sau uleiul din cutia de viteze. Probabil atunci cand constructorul considera ca motorul/cutia de viteze ar functiona mai bine cu uleiul mai rece (adica mai vascos), introduce acest radiator. Eu am avut asemenea radiator la un BMW, dar era pentru uleiul din cutia hidramata. Culmea e prin radiator nu trecea si apa pentru racire. Era montat sub radiatorul pentru apa din motor - adica folosea pentru racire numai curentul de aer generat de deplasarea masinii. Era oarecum suficient, pentru ca piesele din cutia de viteze erau solicitate numai in mers.
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- fm
- **
- 175 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Bucuresti
fm
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat