adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- oscileaza turatia motor la relatiu atat pe bord cat si motorul in sine (ii scade turatia si apoi isi revine circa 3 cicluri la 2 secunde);
- inainte se comporta asa doar cand era caldut motorul, cand era rece sau cald nu se sesiza, acum nu mai conteaza;
- la diagnoza nu a aratat niciun defect (am incercat trei);
- am bagat aditiv de curatare si am mers cateva sute de km si nici o diferenta;
- porneste bine si la cald si la rece;
- consuma normal;
- trage bine;
Ceva idei pana sa schimb furtune, regulator presiune combustibil, clapeta de acceleratie si multe altele asa cum isi dau cu parerea mecanicii?
- LeonteMihai
- ***
- 505 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,425 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,425
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,425 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,425
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cautati pentru modelul vostru de motor ultima varinata constructiva.
Problema pleaca de la motorina euro 5, cam prea "uscata" pentru componentele de acest gen. In interiorul valvei este o zona unde diferenta dintre un plunjer si cilindrul in care lucreaza este de 1.5-3 microni! Asta pentru ca trebuie sa etanseze fara garnituri presiuni de 1500-2000 bari.
Probabil noi trebuie sa platim acum intre 600 si 1000 ron pentru o imbunatatire de prelucare de 0.5 microni.
As zice eu ceva acum de noile tehnologii, poluare etc.
PS @adrianm
Ai z17 dtr de 110 cai? stiam ca are 125, dar am ami citit undeva ca au fost ceva motoare trecute cu puterea asta in brief. Ai 125 cai si 280Nm...
Urmatoarea miscare la rece o sa fie sa se opreasca in ralanti fie imediat dupa ce pornesti, fie cand debraiezi.
adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
Iar cu noile tehnologii este o porcarie. Am ales motorul asta 1.7 pentru ca am inteles sa fie motorul cu cea mai veche tehnologie. Este o chestie comerciala, sa isi recupereze banii pe care ii pierd vanzandu-le ieftin.
Nu cred sa fie 125 de cp, nu se simt. In plus modelul meu este 1,7 ecoflex si pe toate site-urile il descriu ca avand 110cp. Mai degraba tipul motorului sa fie gresit.
Fara suparare, dar se pare ca tot pentru care Opel era bun s-a oprit la varianta G. Desi abia l-am achizitionat, confortul lasa de dorit, materialele folosite la interior la fel. Iar pretul pieselor de motor este comparabil cu MERCEDES. Traiesc aceeasi remuscare ca si atunci cand am cumparat E46-le(seria 3). Fiabilitate 0 si piese scumpe. Singura diferenta e ca atunci cand mergea, nu-ti parea chiar atat de rau de bani.
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Verifica ce motor ai cu ajutorul seriei masinii si progr. de piese EPC.
Nu o sa gasesti SCV pentru DTJ sau DTR in tara, doar import aprox 7 zile.
Se poate da jos usor si curata putin cu WD40, muiat in amestec de motorina cu ulei si actionat de multe ori la 12Volti. Mai tine o vreme.
Nu stiu daca mufa permite dar si montarea "invers" ajuta. (toatea astea de pe forumuri unde se discuta probleme similare la alte marci cu pompe de inalte Denso HP3 ca ale noastre).
Ca o consolare, aceleasi probleme la Mazda,Toyota, Nissan,cateva Renault, Mercedes 270cdi s.a.
- algabone20
- **
- 67 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Da, gresarea piesei este o treaba temporara. Inlocuirea cu piesa cu cod nou este o solutie sa spunem, dar si asta pe 25000-40000km. Fiabilitate, nene, ce sa zic... Oricum, va recomand sa puneti motorina euro 5 normala si nu super.
Am ajuns pe dos si din acest punct de vedere, cautam ce e mai prost, sperand sa fie mai bine, cam ca la alegeri.
adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
adriannm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,026 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,026
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,026 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,026
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,457 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,457
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca la DTH asta se trage de la DPF, pentru ca masina este folosita prin oras si nu prea se respecta plajele de turatie, respectiv regimul de mers. Si la Astra H care am avut-o si o cunosti, din cand in cand imi facea si mie. Intrasem la idei pana cand m-a lamurit un baiat de la RUCOM. S-a rezolvat cu un drum in exterior garnisat cu un regim SPORTIV(sa se simta cei 150 CP 😊) ). La mine de aici se tragea.