Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • MVarga201

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2024

  • Mesaj Privat
Am o problemă legată de sistemul de răcire și încălzire al mașinii Opel Astra G din 2001, motor 1.6 Classic. În urmă cu 3 ani, mașina nu mai furniza căldură, așa că am urmat toți pașii necesari pentru rezolvarea problemei. Am început prin schimbarea termostatului (cu unul original), a pompei de apă și, în cele din urmă, am înlocuit caloriferul de căldură din bord.

Totul a funcționat perfect până acum două săptămâni, când am observat următoarele probleme:

Temperatura lichidului de răcire urcă până la 85°C, însă, la drum întins, scade brusc, iar aerul furnizat este călduț.

La ralanti, temperatura lichidului de răcire se menține între 85°C și 90°C.


Aș dori să rezolv această problemă, dar nu știu de unde să încep. Am cerut sfatul mai multor mecanici, însă părerile sunt împărțite: unii spun că ar trebui schimbat din nou termostatul, iar alții sugerează că ar fi necesară înlocuirea caloriferului de căldură.

Ați întâlnit o problemă similară? Mă puteți ajuta cu un sfat?


MODEL: Astra G 2001
MOTOR: 1.6 62 kw
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,915
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Termostat mort(blocat deschis, parțial sau total). Este cel mai ușor de schimbat și cel mai ieftin. Nu cumpăra cel mai ieftin, ia ceva peste 100RON. Baftă!
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,401
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
99% sigur că e termostatul. S-a mai discutat problema de 1000 de ori.
Urmează sfatul lui bibu16v.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR