Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • DPaun970

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2024

  • Mesaj Privat
Salut am fost la service sa fac unghiul de fuga la opel astra h 17 iar cel de la service a spus ca nu poate sa facă unghiul de cădere la roata dreapta față deoarece masina a suferit o lovitura și mănâncă cauciucul pe interior și nu o poate regla.Insa masina nu a suferit lovituri ,o am din 2010 și pana la acest service nu am mai întâmpinat aceasta problemă.aveti idee ce ar trebui schimbat pentru a remedia problemă?cel de la service a spus ca a avut și el o mașină identica și a trebuit sa chimie fuseta pentru a remedia problemă,mulțumesc!



MODEL: Opel Astra H 2006
MOTOR: 17 cdti

LOCATIE: Craiova
Skip ads

  • DPaun970

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2024

  • Mesaj Privat
Salut am fost la service sa fac unghiul de fuga la opel astra h 17 iar cel de la service a spus ca nu poate sa facă unghiul de cădere la roata dreapta față deoarece masina a suferit o lovitura și mănâncă cauciucul pe interior și nu o poate regla.Insa masina nu a suferit lovituri ,o am din 2010 și pana la acest service nu am mai întâmpinat aceasta problemă.aveti idee ce ar trebui schimbat pentru a remedia problemă?cel de la service a spus ca a avut și el o mașină identica și a trebuit sa chimie fuseta pentru a remedia problemă,mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,007
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Faptul că nu ți s-a spus până acum, nu ar fi de mare mirare...cei tăcuți au fost comozi sau nepricepuți și, pe cale de consecință, au pasat problema...
Ptr o confirmare 100% ar trebui să vizitezi un alt atelier de verificat/reglat unghiurile direcției: dacă confirmă și ăștia(nu le spui despre ce constatări au fost), e clar că ai o problemă. Că se rezolvă prin schimbarea fuzetei sau nu, urmează să vezi...sau nu. Că poate rezolvi elegant: o vinzi...și pasezi problema mai departe.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,109
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui vazut si daca flansele amortizoarelor sunt in regula, bucsi bascula( bascula in sine) si nu in ultimul rand H ul ( cadrul fata).
O fuzeta e greu sa o distrugi fara ca alte componente sa nu sufere deformari, si daca astea au fost schimbate pe vremuri trebuia sa toceasca si pana acum .
Poate sus axul amortizorului nu mai este centrat in caroserie si de acolo caderea defectuoasa.
Amortizorul am vazut ca are gauri rotunde la prinderea de fuzeta ,deci nu se putea regla de acolo ,decat din centrarea de sus din caroserie sau din asezarea basculei (pt. ca bascula nu cred sa fie pe reparatii, mai scurte sau mai lungi cum avea dacia 1300)
A se vedea si daca pivotul mai este in nituri, ca daca nu , se poate ca pivotul sa nu fie ce trebuie
Si apoi o fuzeta nu este un capat de tara, numai sa fie de acolo
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,007
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asta ziceam și eu, dar mult mai pe scurt...problema poate fi din fuzetă...dacă ești norocos. Dacă nu, poate fi afectată caroseria, în părțile fixe sau demontabile, dar lucrurile se complică. Vreau să zic că soluții există în toate cazurile, dar ai nevoie de oameni cu know-how, scule și, în primul rând, de ceva parale (că nu lucră nimeni pe pițule), iar aspectul ăsta poate deveni cuiul lui Pepelea: poți să-i ai, dar nu și voința de a-i cheltui pe problema asta și atunci, în mod ”absolut elegant”, arunci pisica în curtea altuia, pe scurt, o vinzi. Sau circuli așa. Mai simplu. Nu neapărat și sigur.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,767
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am avut eu situatia asta cu "sus, axul amortizorului nu mai este centrat in caroserie" si mi s-a intamplat dupa ce am luat o groapa groaznica pe centura Bucurestiului. Nu stiam de ce aveam o bataie pe fata-stânga, ce se manifesta preponderent mergand cu masina pe piatra cubica (acolo se auzea cel mai bine). Totusi, nu am descoperit cauza decat la momentul cand m-am decis sa inlocuiesc amortizoarele fata. Efectiv am ramas socat de pozitia amortizorului : acesta fugise (spre inainte) in partea de sus, plecase din locul lui (din centrul oalei) de caroserie.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,007
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bine de știut...am văzut/auzit multe despre urmări ale contactului cu surprizele de pe șoselele patriei: tije de amortizoare îndoite, ieșite prin capota motor, pivoți smulși și alte parascovenii... Dar, recunosc că asta cu fuga amortizorului este absolut nouă. Ptr mine. Nu vizualizez exact cum e posibil...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR