Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Eduard18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!
Am si eu urmatoarea problema, pe forum nu prea am gasit informatii asa ca poate gasesc aici!
Odata la ceva timp in mers se aprinde lampa lui aladin (bec ulei) cel cu galben stanga jos, opresc masina o las 1/2 minute se stinge nu mai apare sau mai apare dupa x km (maxim 10km)
Am tot citit, ca trebuie schimbat senzor/pompa de ulei
Asa ca am pus un opcom pe ea astazi si m am dus direct la erori(becul aprins) dupa ce am mers 3 km cu 50/60km la ora, pauza erori, am intrat in sa verific presiunea de ulei si imi spune ca e UnderPressure
Am inteles ca se poate face si un test de presiune la ulei, urmeaza sa l fac zilele astea sa vad ce si cum, dar daca a mai patit cineva asta poate are o solutie
Multumesc de ajutor


MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XER
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Stanga jos, cu galben, este martorul pentru NIVEL ulei, daca te uiti atent, o sa vezi ca sub "lampa" este ceva ce te duce cu gandul la nivel.
  • Eduard18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Bun, multumesc de lamurire, am crezut ca tot timpul e de presiune, mi ai luat o piatra de pe inima
In acest caz ce am de facut? Uleiul e la nivel, nu e sub nivelul joiei maxim a fost la jumatatea jojei, dar am completat
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Deobicei e senzorul de nivel care face figuri....
  • Eduard18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2019

  • Mesaj Privat
@bibu16v
Merci frumos bibu, si inca o intrebare proasta stiu
E neaparat nevoie sa l schimb urgent sau mai merge asa vreo 1luna?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O lună merge, dar verifică nivelul uleiului măcar dimineața
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu e o chestie vitală, cu condiția să urmezi sfatul @corsablue, și dacă motorul nu s-a dat grav la ulei.
  • Eduard18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2019

  • Mesaj Privat
La ulei nu se da, doar pierde pe la capacul culbuctori cu valva pcv trebuie schimbata(nu valva garnitura, ma scuzati), in rest nu e asa grav
Multumesc de sfaturi
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Martorul acela galben (lampa lui Aladin), se aprinde uneori chiar daca uleiul este la nivel pe joja. Se aprinde deoarece uleiul respectiv nu mai are calitati de ungere (grad scazut de vascozitate). Faceti schimbul de ulei la cel mult zece mii de km parcursi sau la cel mult un an de zile de la ultimul schimb. Folositi mereu uleiul recomandat de constructor.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Corect ce scrii @ema82, dar eu am prezumat că aceste informații sunt respectate de către @Eduard18, informațiile având valoare de axiomă, deci nu trebuie demonstrate.
  • imihai26

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salut,
Si eu am aceasta problema de vreo 2ani. Dupa un timp de la plecarea cu masina se aprinde martorul galben de nivel ulei.
Am schimbat senzorul de nivel si se comporta la fel.
Am incercat mai multe tipuri de ulei si comportamentul e acelasi, doar difera "cat timp" trece de la pornire pana se aprinde martorul. Schimbul il fac la 8-10000km sau 1 an. Martorul se aprinde si imediat dupa schimb.
Verific regulat nivelul de ulei pe joja, iar acesta este aproape de max.

Poate fi vreun alt motiv care sa determine aprinderea martorului in afara de nivelul uleiului si calitatea acestuia? Sau ce altceva ar putea fi?
Cat timp am ulei cat trebuie in motor am cam ignorat martorul, dar mi-ar placea sa ii dau de cap Very Happy.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
În cazul tău, e foarte probabil să ai un fir dela senzorul de nivel care dă la masă sau, mai puțin probabil, firele fac scurtcircuit între ele.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uzura pompei de ulei sau un oring pe traseul uleiul din baie- sorb și până la filtru.
Sau ce zice @bibu, că la partea electrică nu mă gândisem...
  • imihai26

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Martorul a inceput sa se aprinda dupa ce am schimbat vreo 5 garnituri de pe traseul uleiului. 3 rotunde si 2 cu o forma mai complexa. Le-am schimbat deoarece pe undeva picura ulei, care ajungea pe evacuare si mirosea a ulei ars.
Dupa schimburile de garnituri a inceput sa se aprinda martorul -> am schimbat senzorul + curatat baia de ulei, dar a continuat sa se aprinda.

Am revenit la service sa identificam problema si cam asa a fost ziua respectiva: (acum ~2ani Smile )
Prima data tin minte ca au verificat vizual cablajul senzorului si au spus ca pare ok.
Mi-a conectat la OBD un modul, mi-a lasat si tableta in masina sa inregistreze daca apar erori, iar eu am iesit cu ea sa merg si sa aprind martorul. Cand m-am intors la service, un alt client a bagat capul in masina si a vazut martorul si mi-a spus ca a avut si el Astra H cu problema asta si s-a rezolvat dupa ce a schimbat pompa de ulei. (Dupa "test drive", martorul s-a aprins, dar nu s-a inregistrat nicio eroare pe tester)
Legat de pompa de ulei a spus ca nu ar avea de ce sa aprinda martorul asta, ar trebui sa se aprinda cel de rosu pt lipsa presiune, daca ar fi probleme cu pompa. Apoi mi-a spus sa mai monitorizez nivelul uleiului pe joja, iar daca e ok sa stau linistit, evident sa completez daca scade.

De atunci, am mers peste 20k km.
La urmatoarea revizie, o sa schimb si pompa de ulei. Revin aici cu feedback dupa ce o schimb.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR