Eduard18
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2019
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Am si eu urmatoarea problema, pe forum nu prea am gasit informatii asa ca poate gasesc aici!
Odata la ceva timp in mers se aprinde lampa lui aladin (bec ulei) cel cu galben stanga jos, opresc masina o las 1/2 minute se stinge nu mai apare sau mai apare dupa x km (maxim 10km)
Am tot citit, ca trebuie schimbat senzor/pompa de ulei
Asa ca am pus un opcom pe ea astazi si m am dus direct la erori(becul aprins) dupa ce am mers 3 km cu 50/60km la ora, pauza erori, am intrat in sa verific presiunea de ulei si imi spune ca e UnderPressure
Am inteles ca se poate face si un test de presiune la ulei, urmeaza sa l fac zilele astea sa vad ce si cum, dar daca a mai patit cineva asta poate are o solutie
Multumesc de ajutor
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XER
Am si eu urmatoarea problema, pe forum nu prea am gasit informatii asa ca poate gasesc aici!
Odata la ceva timp in mers se aprinde lampa lui aladin (bec ulei) cel cu galben stanga jos, opresc masina o las 1/2 minute se stinge nu mai apare sau mai apare dupa x km (maxim 10km)
Am tot citit, ca trebuie schimbat senzor/pompa de ulei
Asa ca am pus un opcom pe ea astazi si m am dus direct la erori(becul aprins) dupa ce am mers 3 km cu 50/60km la ora, pauza erori, am intrat in sa verific presiunea de ulei si imi spune ca e UnderPressure
Am inteles ca se poate face si un test de presiune la ulei, urmeaza sa l fac zilele astea sa vad ce si cum, dar daca a mai patit cineva asta poate are o solutie
Multumesc de ajutor
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XER
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eduard18
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Eduard18
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2019
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Eduard18
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2019
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Martorul acela galben (lampa lui Aladin), se aprinde uneori chiar daca uleiul este la nivel pe joja. Se aprinde deoarece uleiul respectiv nu mai are calitati de ungere (grad scazut de vascozitate). Faceti schimbul de ulei la cel mult zece mii de km parcursi sau la cel mult un an de zile de la ultimul schimb. Folositi mereu uleiul recomandat de constructor.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
imihai26
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2024
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am aceasta problema de vreo 2ani. Dupa un timp de la plecarea cu masina se aprinde martorul galben de nivel ulei.
Am schimbat senzorul de nivel si se comporta la fel.
Am incercat mai multe tipuri de ulei si comportamentul e acelasi, doar difera "cat timp" trece de la pornire pana se aprinde martorul. Schimbul il fac la 8-10000km sau 1 an. Martorul se aprinde si imediat dupa schimb.
Verific regulat nivelul de ulei pe joja, iar acesta este aproape de max.
Poate fi vreun alt motiv care sa determine aprinderea martorului in afara de nivelul uleiului si calitatea acestuia? Sau ce altceva ar putea fi?
Cat timp am ulei cat trebuie in motor am cam ignorat martorul, dar mi-ar placea sa ii dau de cap .
Si eu am aceasta problema de vreo 2ani. Dupa un timp de la plecarea cu masina se aprinde martorul galben de nivel ulei.
Am schimbat senzorul de nivel si se comporta la fel.
Am incercat mai multe tipuri de ulei si comportamentul e acelasi, doar difera "cat timp" trece de la pornire pana se aprinde martorul. Schimbul il fac la 8-10000km sau 1 an. Martorul se aprinde si imediat dupa schimb.
Verific regulat nivelul de ulei pe joja, iar acesta este aproape de max.
Poate fi vreun alt motiv care sa determine aprinderea martorului in afara de nivelul uleiului si calitatea acestuia? Sau ce altceva ar putea fi?
Cat timp am ulei cat trebuie in motor am cam ignorat martorul, dar mi-ar placea sa ii dau de cap .
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
imihai26
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2024
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Martorul a inceput sa se aprinda dupa ce am schimbat vreo 5 garnituri de pe traseul uleiului. 3 rotunde si 2 cu o forma mai complexa. Le-am schimbat deoarece pe undeva picura ulei, care ajungea pe evacuare si mirosea a ulei ars.
Dupa schimburile de garnituri a inceput sa se aprinda martorul -> am schimbat senzorul + curatat baia de ulei, dar a continuat sa se aprinda.
Am revenit la service sa identificam problema si cam asa a fost ziua respectiva: (acum ~2ani )
Prima data tin minte ca au verificat vizual cablajul senzorului si au spus ca pare ok.
Mi-a conectat la OBD un modul, mi-a lasat si tableta in masina sa inregistreze daca apar erori, iar eu am iesit cu ea sa merg si sa aprind martorul. Cand m-am intors la service, un alt client a bagat capul in masina si a vazut martorul si mi-a spus ca a avut si el Astra H cu problema asta si s-a rezolvat dupa ce a schimbat pompa de ulei. (Dupa "test drive", martorul s-a aprins, dar nu s-a inregistrat nicio eroare pe tester)
Legat de pompa de ulei a spus ca nu ar avea de ce sa aprinda martorul asta, ar trebui sa se aprinda cel de rosu pt lipsa presiune, daca ar fi probleme cu pompa. Apoi mi-a spus sa mai monitorizez nivelul uleiului pe joja, iar daca e ok sa stau linistit, evident sa completez daca scade.
De atunci, am mers peste 20k km.
La urmatoarea revizie, o sa schimb si pompa de ulei. Revin aici cu feedback dupa ce o schimb.
Martorul a inceput sa se aprinda dupa ce am schimbat vreo 5 garnituri de pe traseul uleiului. 3 rotunde si 2 cu o forma mai complexa. Le-am schimbat deoarece pe undeva picura ulei, care ajungea pe evacuare si mirosea a ulei ars.
Dupa schimburile de garnituri a inceput sa se aprinda martorul -> am schimbat senzorul + curatat baia de ulei, dar a continuat sa se aprinda.
Am revenit la service sa identificam problema si cam asa a fost ziua respectiva: (acum ~2ani )
Prima data tin minte ca au verificat vizual cablajul senzorului si au spus ca pare ok.
Mi-a conectat la OBD un modul, mi-a lasat si tableta in masina sa inregistreze daca apar erori, iar eu am iesit cu ea sa merg si sa aprind martorul. Cand m-am intors la service, un alt client a bagat capul in masina si a vazut martorul si mi-a spus ca a avut si el Astra H cu problema asta si s-a rezolvat dupa ce a schimbat pompa de ulei. (Dupa "test drive", martorul s-a aprins, dar nu s-a inregistrat nicio eroare pe tester)
Legat de pompa de ulei a spus ca nu ar avea de ce sa aprinda martorul asta, ar trebui sa se aprinda cel de rosu pt lipsa presiune, daca ar fi probleme cu pompa. Apoi mi-a spus sa mai monitorizez nivelul uleiului pe joja, iar daca e ok sa stau linistit, evident sa completez daca scade.
De atunci, am mers peste 20k km.
La urmatoarea revizie, o sa schimb si pompa de ulei. Revin aici cu feedback dupa ce o schimb.