Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Salut! Am schimbat kit ul de ambreiaj acum 30.000km (adica acum 6 luni) iar de curant in urma cu vreo 1000km(acum o saptamana) rulmentul de presiune din nou impreuna cu pompa de ambreiaj deoarece pedala nu se mai ridica, practic era moarta.
Astazi dupa ce am plecat de la benzinarie am sesizat ca tine foarte sus... pana acolo tinea normal.
Sa se fi dus asa rapid ambreiajul? Tin sa mentionez ca de intrat intra la fel in viteze, nu caraie, nu nimic, pur si simplu tine mai sus tare ambreiajul, la cativa milimetri as putea spune de punctul unde iau piciorul de tot de pe pedala.
Ce ar putea fi?

Mentionez ca volanta nu a fost schimbata insa nici aceasta nu vad sa dea semne.


MODEL: Astra H 2004
MOTOR: 1.7cdti Z17DTH
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Probabil vor confirma si alti colegi, la Z17DTH daca este exploatat corect cel mai probabil vei face un singur schimb de ambreiaj pe toata durata de viata a masinii.
Deci este recomandat:
- sa schimbi complet kit ambreiaj disc, placa, rulment, inclusiv volanta
- sa cumperi un kit bun, cei mai multi recomanda Luk si pe buna dreptate, este la nivel de calitate OEM
- sa faci schimbul la un service sau la un mecanic specializat pe Opel, adica sa stie ce trebuie sa faca

In concluzie poate ar mai trebui ceva informatii, de ce nu ai schimat volanta (am mari indoieli ca mai poate fi in stare buna daca ai ajuns la schimb de amreiaj), ce marci ai cumparat, cum este nivelul de lichid de frana. Poate ar trebui sa verifici si imbinarea dintre cutie si motor, in partea de jos, sa nu ai urme de lichide.
Ce as face eu in locul tau este sa merg inapoi la mecanicul care a facut lucrarile pentru lamuriri.
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Când a fost schimbata pompa de ambreiaj și cu rulmentul a fost completat și cu lichid și l am verificat și e la același nivel. Volanta nu am schimbat o pentru ca mecanicul mi a zis ca încă era ok, acum și eu m am gândit ca din cauza volante ,care s a dus în timpul asta de 6 luni, sa nu mi se fi spart rulmentul de presiune și acum sa mi distrugă și ambreiajul. Voi face totuși o vizita la mecanic sa discut cu el. Iar vizavi de kit a fost pus kit (disc ambreiaj, placa presiune și rulment presiune) de la LuK.

Pe lângă asta țin sa menționez ca mașina are și 320.000km, probabil volanta nu a fost schimbata vreodată.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca o volanta cu masa dubla nu are cum sa fie in stare buna la 320.000km. Eu mi-as pierde increderea intr-un mecanic daca mi-ar recomanda sa o las asa.
Nu cred ca volanta are legatura cu problema ta, dar data viitoare daca tot faci o lucrare majora fa-o pana la capat si fa-o bine. Eu pentru 70 de lei in plus am schimbat preventiv si semeringul de la arbore. Nu pierdea deloc ulei, dar oricum s-a demontat tot pe acolo si a durat 5 minute inlocuirea.
Eu as suspecta greseli de montaj.
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Probabil, nu te contrazic.
Oricum, next voi schimba kit complet cu volanta .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR