Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Este prima oara cand postez,dar sunt disperat!Am cumparat de curand un opel corsa 1.3 cdti (70cp) din 2004. Dupa ce am cumparat-o,am constatat ca am probleme cu volanta. Am schimbat volanta si chitul de ambreiaj si dupa ce am ajuns acasa in aceiasi zi, am intampinat o noua problema. Pornea foarte greu la cald. Am bagat-o pe tester si mi-a zis ca e pompa de inalta. Am cumparat una sh de la dezmembrari si nu am rezolvat nimic! Ati mai intampinat problema asta? Repet, pana sa schimb volanta tot timpul imi pornea fara probleme!
Skip ads

  • flebusca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura kitul de ambreiaj cu pompa de inalte... ai pus tester pe ea? la mine cand am schimbat kitul de ambreiaj pentru ca am avut bateria data jos ca sa se poata umbla mi-au aparut cateva erori in log. Dupa ce le-am sters s-a rezolvat... mai cere un sfat sau o parere de la altcineva...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Electromotorul la 1.3 e cunoscut cu probleme. A fost recall pentru reparare. E in aceasi zona cu volanta.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru idei...am mai citit si m-am mai documentat si am inteles ca ar putea fi reductorul de presiune sau senzorul de presiune care se gasesc pe distribuitorul ala metalic....o sa le inlocuiesc si pe urma revin cu niste amanunte
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Dupa ce am schimbat volanta si chitul de ambreiaj, a inceput sa intre greu in treapta 1 si gajaie cand bag in marsalier....se poate regla ceva?sau e montat gresit?Mentionez ca am un opel corsa c 1.3 cdti
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai tu cam ce crezi? ai schimbat ambreajul si acum ai probleme cu el.... hmmm, oare de la ce ar fi? dute inapoi la meserias si pune-l sa-si faca treaba cum trebuie
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca este bine aerisit ambreiajul... daca nu spune-i asta la mecanicu' lui peste...
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ms mult de sfaturi...o sa ma conformez!
  • Covidiu134

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou aici. Am un Opel Astra 1,7 100 cai, 128.000km din 2008. Deși e altă motorizare, mă regăsesc în descrierea din primul post, după schimbarea volantei și a ambreiajului, mașina pornește greu la cald. Pornește întotdeauna la prima cheie, dar mai lungă decât în mod normal. La rece pornește ok. În rest mașina funcționează normal. Poate să existe o legătură între schimbarea volantei și pornitul greu la cald? Sau e doar o coincidență?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu are legătură! Tu ai scris că la rece pornește bine, dacă era vreo legătură se manifesta mereu, nu crezi?
Ceva erori? De aici trebuie început.
  • Covidiu134

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Am tot făcut diverse verificări. Nu are nici un cod de eroare. Presiunea în rampă este ok, cel care a făcut verificările a turnat apă pe senzorul de la axul cu came, spunea că de obicei ăla face figuri de genul ăsta,parcă o ușoară ameliorare dar era nedumerit că nu are nici o eroare. Am zis că o să schimb oricum senzorul să văd dacă se schimbă ceva.
Sunt pățit cu altă mașină la care un senzor nu dădea eroare dar a creat multe probleme, inclusiv verificare injectoare pe banc, înlocuit pompa de înaltă etc, până la urmă după o mie de euro băgați în ea prin reprezentață și service-uri mari, a găsit în două ore problema un mecanic într-un garaj pe care nu dai doi bani.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sa mai dai pe la garajul ala, ca omul a dovedit ca stie meserie!

Posibile cauze :
- injectoare (uzuri mecanice)
- supapa mecanica din capatul rampei comune
  • Covidiu134

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Din păcate omul din garaj nu se ocupă de Opel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR