PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am cumparat un corsa D cu o problema la AC , cand am luat masina nu am observat acest lucru. Am cautat pe forum dar pare ca nu gasesc ceva care sa se pupe cu problema mea.
AC-ul este functional , baga frig , dar parca nu suficient , freon avem in instalatie pentru ca am bagat. Ventilatorul pare sa mearga doar in treapta 2 pentru ca se aude destul de tare, merge aproximativ 15 secunde si apoi se opresre , apoi porneste iar , din ce stiu eu el trebuie sa mearga constant si daca este o cerere mare sa treaca pe tr 2.
Domnul la care am fost a pus testerul si a reusit sa porneasca ventilatorul pe rt 2 cu masina oprita , nu reuseste sa-l porneasca pe treapta 1 . A verificat releele si spune ca sunt functionale , toate sigurantele de langa bateria masinii , nu stiu daca mai are altele din torpedou, din ce zicea a pornit ventilatorul pe tr 1 si nu ajunge curent la mufa ventilatorului , in teorie e posibil sa fie cablul , exista un releu care sa transforme tensiunea de la treapta 1 la treapta 2 ?. pare sa fie o problema de genul. Eu nu ma pricep la asa ceva , doar relatez ce am inteles de la dl de la service. Multumesc anticipat
MODEL: CORSA D 2012
MOTOR: A12XER
Am cumparat un corsa D cu o problema la AC , cand am luat masina nu am observat acest lucru. Am cautat pe forum dar pare ca nu gasesc ceva care sa se pupe cu problema mea.
AC-ul este functional , baga frig , dar parca nu suficient , freon avem in instalatie pentru ca am bagat. Ventilatorul pare sa mearga doar in treapta 2 pentru ca se aude destul de tare, merge aproximativ 15 secunde si apoi se opresre , apoi porneste iar , din ce stiu eu el trebuie sa mearga constant si daca este o cerere mare sa treaca pe tr 2.
Domnul la care am fost a pus testerul si a reusit sa porneasca ventilatorul pe rt 2 cu masina oprita , nu reuseste sa-l porneasca pe treapta 1 . A verificat releele si spune ca sunt functionale , toate sigurantele de langa bateria masinii , nu stiu daca mai are altele din torpedou, din ce zicea a pornit ventilatorul pe tr 1 si nu ajunge curent la mufa ventilatorului , in teorie e posibil sa fie cablul , exista un releu care sa transforme tensiunea de la treapta 1 la treapta 2 ?. pare sa fie o problema de genul. Eu nu ma pricep la asa ceva , doar relatez ce am inteles de la dl de la service. Multumesc anticipat
MODEL: CORSA D 2012
MOTOR: A12XER
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu neapărat....poate face 2 viteze, chiar pe mufă cu 2 pini, depinde de schema electrică...dacă-l alimentezi la 6V sau 12V obții 2 turații, asa, la modul general, teoretic, dacă vrei. Practic s-a folosit varianta asta pe anumite modele de Opel cu 2 ventilatoare, erau alimentate în serie sau în paralel.