Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
Soluție
  • AMihail441

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Salut!

În urma unor probleme pe care le am la baia de ulei, diverse transpiratii de ulei la etansare, iar la busonul de golire a fost efectuata o rectificare, care, din păcate, permite uleiului să se scurgă (picură), am decis că cel mai bine ar fi să o înlocuiesc. Este vorba despre motorul Z16XEP, codul de piesă fiind 652077. Pentru cei care s-au mai confruntat cu astfel de situații, de unde ați cumpărat piesa respectivă? Vreau să fie nouă, astfel încât să evit orice problemă, dar din păcate nu o găsesc decât la prețuri astronomice, chiar și de 3900 de lei. Ce este așa special în legătură cu ea, în comparație cu baia pentru xer de exemplu?

Vă mulțumesc frumos!


MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z16XEP

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare mai complicată forma finală și evident mai mult de uzinat...nu prea înțeleg ce importanță are, dacă tot vrei pune nouă...tu vrei să știi din ce e făcută pizza și de ce costă atât, că dincolo era mai ieftin.
Iar cu prețul, nu știu de unde l-ai scos...probabil e la piesa originală GM și atunci ăla e prețul. Ptr oameni normali însă, există și prețuri pe Pământ:
https://www.autodoc.co.uk/car-parts/oem/55354722 .
  • AMihail441

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Într-adevăr, piesa respectivă era piesa originală GM, dar chiar și așa, ce am găsit de la Metzger era în jur de 1000 de lei, mai mult decât dublu în cazul celorlalte băi pt benzină. Sincer, eram mai mult frustrat, decât curios de ce diferă prețurile într-o astfel de manieră... În fine, dacă nu voi găsi o altă variantă, se pare că voi da comandă de aici. Îți mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum am zis...are o formă mai complexă. Dacă e suficient de scumpă de nouă(fie aftermarket, fie OE), poți fi sigur că și din dezmembrări(dacă o găsești!) nu va fi ieftină...
Eu, dacă aș fi în locul tău, aș recondiționa-o...
Etanșarea pe bloc se pare că a fost prost făcută, dar nu e vina băii în niciun caz! Iar problema zonei bușonului de golire se rezolvă prin sudare(dacă sunt fisuri sau este nevoie de adăugare de material) și/sau refacerea filetului(cu majorarea găurii, dacă e cazul) și înlocuirea bușonului cu unul nou sau cu unul custom(în cazul în care se majorează gaura și filetul, caz în care se schimbă și garnitura de etanșare cu una de cupru sau aluminiu). Și ai o baie perfectă, la preț de cireșe. Dar eu am altă experiență și alte mijloace la îndemână.
Ptr puțin.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
AMihail441 a scris:Într-adevăr, piesa respectivă era piesa originală GM, dar chiar și așa, ce am găsit de la Metzger era în jur de 1000 de lei, mai mult decât dublu în cazul celorlalte băi pt benzină. Sincer, eram mai mult frustrat, decât curios de ce diferă prețurile într-o astfel de manieră... În fine, dacă nu voi găsi o altă variantă, se pare că voi da comandă de aici. Îți mulțumesc!

Subscriu la ce scrie @bibu și completez cu ideea de a căuta un atelier de sudură aluminiu gen rebels, în Brașov am reparat mai multe la ei și lucrează excelent.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR