- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cata.c
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
cata.c
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
Eu am motor 1.8 benzina si a inceput sa imi apara mesajul asta pe la 19000 km. La mine apare la prima cheie dupa ce fac un drum mai lung sau este foarte cald afara si banuiesc ca este termostatul. La service pe tester nu a aparut nimic. Saptamana viitoare il schimb si o sa vad daca mai face. Ce nu inteleg de ce in momentul in care iti apare acest mesaj nu este stocat undeva sau sa aiba un cod de eroare.
Pentru intervalul de service nu are decat OIL LIFE care se poate reseta.
Pentru intervalul de service nu are decat OIL LIFE care se poate reseta.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Ai incercat si asta?
http://www.google.ro/url?sa...WhU7r0lXxCRXhUXDw
Daca zici ca nu mai trage atunci trebuie vazut daca exista ceva erori.
Mergi inapoi la service si roaga-i sa-ti efectueze testele de rigoare.
Este posibil sa fie altceva decat intervalul de service.
http://www.google.ro/url?sa...WhU7r0lXxCRXhUXDw
Daca zici ca nu mai trage atunci trebuie vazut daca exista ceva erori.
Mergi inapoi la service si roaga-i sa-ti efectueze testele de rigoare.
Este posibil sa fie altceva decat intervalul de service.
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
keepwalking a scris:Aparent e spart furtunul de la intercooler. Are idee cineva de unde as putea sa iau unu? Cei de la reprezentata spun ca este 900 de lei si vine intr-o saptamana
La jumatate de pret din .DE -> pret aici <== este pretul pentru piesa cu nr 12 din poza din linkul de mai jos (Unul din cele doua furtune cu nr 11 si 12 trebuie inlocuit).
Poza detalii aici
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
keepwalking a scris:Aparent apare cand accelerez brusc iar masina nu accelereaza f tare, nu are zvac. Sa inteleg ca sunt injectoarele sau bujiile?
Accelerezi pe loc sau in mers ? Te intreb pentru ca si eu am avut un mare semn de intrebare cand accelam pe loc la stop sa zicem,daca e in punctul mort,nu se tureaza mai mult de 2500 rpm,daca esti in viteza 1 ,se tureaza cat vrei de mult....
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- keepwalking
- OP
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Eddie a scris:
Accelerezi pe loc sau in mers ? Te intreb pentru ca si eu am avut un mare semn de intrebare cand accelam pe loc la stop sa zicem,daca e in punctul mort,nu se tureaza mai mult de 2500 rpm,daca esti in viteza 1 ,se tureaza cat vrei de mult....
keepwalking a scris:Aparent apare cand accelerez brusc iar masina nu accelereaza f tare, nu are zvac. Sa inteleg ca sunt injectoarele sau bujiile?
Accelerezi pe loc sau in mers ? Te intreb pentru ca si eu am avut un mare semn de intrebare cand accelam pe loc la stop sa zicem,daca e in punctul mort,nu se tureaza mai mult de 2500 rpm,daca esti in viteza 1 ,se tureaza cat vrei de mult....
In mers. Aparent este de la furtunul de la intercooler. Pierde aer si nu poate supraalimenta motorul cu aer.
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
keepwalking a scris:
Nu am niciun martor de bord aprins, aia din service au zis ca trebuie.
sebastian_dorca a scris:Mergi constant peste 2000 rpm pana iti dispare martorul din bord.
Nu am niciun martor de bord aprins, aia din service au zis ca trebuie.
Trebuie,dar iti indica un martor pe bord cand trebuie sa fie facuta regenerarea. Si chestia asta o faci tu asa cum ti-am zis,nu trebuie sa o faca aia la service. De multe ori nici nu stii cand s-a facut regenerarea pt ca nu ajunge sa se aprinda becul ala in bord.