vali2015
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2020
- Mesaj Privat
Va salut dragi prieteni de corsa., de 2 luni ma confrunt cu o problema la corsa d 1.2 benzina z12xep an 2009 am fost la eds Auto cel mai lãudat service de pe aici și în data de 24.05 am cerut o constatare de clima și o revizie zis și fãcut. Aștept cu nerãbdare sa iau mașina sa vad o alta fata a ei, între timp dau o fuga pana în ikeea zic sa nu stau acolo sa pierd timpul și sa profit de ocazie cât bãieți fac treaba. Dupã ceva ore de plimbat merg cu nerãbdare sa iau mașina din service dupã ce plãtesc, iau frumușel cheia și nerãbdãtor aștept sa vad cum baga aer plus un suflu nou de revizie zic eu în capul meu. Bag cheia în contact pornesc mașina și primul pas dau drumul la ac.. SURPRIZA.. Mașina baga aer cald mai ceva ca afara, nedumerit merg la bãiat și ai explic ca mașina mea am adus-o cu aer și o iau fãrã cum vine asta "pai s a vezi ca nu mergea nici când ai venit cu ea k...." cu mult calm ai spun "eu am venit cu aer le mașina gândește-te k am și copilul cu mine nu eram nebun sa vin fãrã aer pana aici pe caldura asta", trag capot dau un ochi pana jos la care bãiatu lângã mine când vede k ma uit zice "pai nu mai merge compresorul eu nu i am fãcut nimic am bãgat doar 40 ml de ulei și freon nu am bãgat ca avea 400 gr " eu:Cum nu mai merge? Dc? Pai dute și tu la bãieți ãștia pe drumul între tarlale și vezi ca repara ei compresoare... Nervos și plin de spume plec și merg la ei, ajuns acolo zice k s a dus fulia și bobina la compresor, eu nu cunoscand atâta mecanica "ce înseamna asta?" bãiatu de acolo cam 300 lei sa l reparam, neavând bani suficienți la mine k am plãtit 570 la eds pe revizie și constatare clima fac stânga împrejur și plec mulțumindu-i la bãiat pt toate detaliile date. Plecat cu munca 2 luni prin tara revenind sãptãmâna asta, merg cu mașina la un service sa o repar bãieți de la service (service specializat doar pe clima) va costa 700 lei compresor și se rezolva. Eu ok fã-o.... Dupã punerea compresorul ui la 10 minute de mers cu mașina se rupe fulia la compresor la 400 gr de freon pus în ea.... Ma întorc la care bãiatu de acolo zice punem altu și bãgãm doar 300 gr de freon eu ok.... Pune altu și la aproximativ 300metri se rupe și compresorul celalalt. La care bãiatu zice nu am ce sa fac dute și schimba radiatorul k e mort și sar putea și instalația la fel. Acum întrebare mea este a mai pãțit cineva asa ceva?
Ce trebuie sa schimba la ea k sa stau liniștit sa nu mai schimb compresorul?
MODEL: Corsa 2009
MOTOR: Z12XEP
Ce trebuie sa schimba la ea k sa stau liniștit sa nu mai schimb compresorul?
MODEL: Corsa 2009
MOTOR: Z12XEP
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
vali2015
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2020
- Mesaj Privat
vali2015
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2020
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Corsa d are 2 trepte de ventilatie, are 370 g de freon de noua si compresor variabil
O cantitate mare de freon chiar si 30 g peste este o problema pt. ca , cu treapta mare la 2500 ture nu il poate raci si nu baga rece.
Cuplati ac in turatie de relanti si nu cand aveti chef , in 3000 de ture ca acum va este cald.
Nu folositi auto mode decat dupa ce s a racit in masina cat de cat.
O presiune mare in sistem inseamna o temperatura mare care trebuie coborata de radiator ai ventilatoare motor
Un radiator infundat( filtru) nu face fata si blocheza compresorul sau rupe ambreiajul.
Compresorul are valva si nu ambreiaj de cuplare.
Cu alte cuvinte compresorul se invarte tot timpul dar nu este in sarcina pt. ca pistoanele nu au cursa atata timp cat butonul Ac nu este apasat.
Mergeti la un atelier specializat numai pe ac, trebuie spalata instalatia, schimbat uleiul in compresor,filtrul sau condensatorul ac, proba cu azot 24 ore,,,dureaza 1.5 zile ceva profesional ,nu o plimbare la magazin.
Studiati problema sau adresati va unui service specializat numai in ac .
Evitati service care detine si un robot si mai baga ai ei "frenol". Exista un tabel cu presiuni de joasa si inalta in functie de ce temperatura este afara, nu incarci la gramaj si gata. Este complicat si nu oricine stie sa interpreteze ceasurile.
Ceva gasit pe net. Bafta!
O cantitate mare de freon chiar si 30 g peste este o problema pt. ca , cu treapta mare la 2500 ture nu il poate raci si nu baga rece.
Cuplati ac in turatie de relanti si nu cand aveti chef , in 3000 de ture ca acum va este cald.
Nu folositi auto mode decat dupa ce s a racit in masina cat de cat.
O presiune mare in sistem inseamna o temperatura mare care trebuie coborata de radiator ai ventilatoare motor
Un radiator infundat( filtru) nu face fata si blocheza compresorul sau rupe ambreiajul.
Compresorul are valva si nu ambreiaj de cuplare.
Cu alte cuvinte compresorul se invarte tot timpul dar nu este in sarcina pt. ca pistoanele nu au cursa atata timp cat butonul Ac nu este apasat.
Mergeti la un atelier specializat numai pe ac, trebuie spalata instalatia, schimbat uleiul in compresor,filtrul sau condensatorul ac, proba cu azot 24 ore,,,dureaza 1.5 zile ceva profesional ,nu o plimbare la magazin.
Studiati problema sau adresati va unui service specializat numai in ac .
Evitati service care detine si un robot si mai baga ai ei "frenol". Exista un tabel cu presiuni de joasa si inalta in functie de ce temperatura este afara, nu incarci la gramaj si gata. Este complicat si nu oricine stie sa interpreteze ceasurile.
Ceva gasit pe net. Bafta!
vali2015
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2020
- Mesaj Privat