- Jonlywalkers
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Jul 2021
Jonlywalkers
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2021
- Mesaj Privat
Salutare,
De ceva timp am o problema cu masinuta, apare random check engie si dispare random, iar in momentul in care apare masina pur si simplu nu mai trece de 3200 rpm si nici nu mai trage deloc ,adica daca o ti la 2000 rpm si vrei sa treci un deal sau ceva slabe sanse, nu trage aproape de loc, am fost la 2 serviceuri diferite iar la cel mai recent , mi-a spus ca ar fi de la electrovalve, le-am demontat iar in momentul in care suflu, aerul pentru cea de a 2 circula foarte greu , la prima circula foarte bine dar are un fel de tiuit foarte urat. Eu am dat comanda de altele cred ca ajung maine, dar eram curios daca ar putea fi alt ceva,
Mentionez ca EGR-ul functioneaza a fost demontat in service si curatat, iar din tester il oprea si il pornea lucra corect, iar furtunasele au fost verificate si fac vacum, nu este nici unul fisurat sau whatever, am inteles ca e posibil sa fie si de la ceva actuator localizat langa motor, credeti ca ar putea fi acela? incep sa gasesc destul de greu mecanici care vor sa ma ajute cu reparatia, multi in brasov si arges nu is prea dau interesul, prefer sa ma interesez inainte ca sa pot solutiona tot la service mai repede situatia.Astept opinii
Multumesc!
MODEL: Opel astra g 2.0 dti 2002
MOTOR: y20dth
LOCATIE: Arges
De ceva timp am o problema cu masinuta, apare random check engie si dispare random, iar in momentul in care apare masina pur si simplu nu mai trece de 3200 rpm si nici nu mai trage deloc ,adica daca o ti la 2000 rpm si vrei sa treci un deal sau ceva slabe sanse, nu trage aproape de loc, am fost la 2 serviceuri diferite iar la cel mai recent , mi-a spus ca ar fi de la electrovalve, le-am demontat iar in momentul in care suflu, aerul pentru cea de a 2 circula foarte greu , la prima circula foarte bine dar are un fel de tiuit foarte urat. Eu am dat comanda de altele cred ca ajung maine, dar eram curios daca ar putea fi alt ceva,
Mentionez ca EGR-ul functioneaza a fost demontat in service si curatat, iar din tester il oprea si il pornea lucra corect, iar furtunasele au fost verificate si fac vacum, nu este nici unul fisurat sau whatever, am inteles ca e posibil sa fie si de la ceva actuator localizat langa motor, credeti ca ar putea fi acela? incep sa gasesc destul de greu mecanici care vor sa ma ajute cu reparatia, multi in brasov si arges nu is prea dau interesul, prefer sa ma interesez inainte ca sa pot solutiona tot la service mai repede situatia.Astept opinii
Multumesc!
MODEL: Opel astra g 2.0 dti 2002
MOTOR: y20dth
LOCATIE: Arges
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
iar in momentul in care apare masina pur si simplu nu mai trece de 3200 rpm si nici nu mai trage deloc
Se numeste "limp mode" (mod avarie) si ai cel putin o eroare stocata.
Inainte de toate citeste-o folosind urmatoarea metoda: Citire erori ECU fara interfata test pedale / pseudo-agrafa
- Jonlywalkers
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Jul 2021
Jonlywalkers
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2021
- Mesaj Privat
Salut,
Am incercat testul codurilor insa masina cu cheita ramane doar aprins nu clipeste deloc, frana am apasat-o cat de tare am putut dar nu se duce podea , din ce imi aduc aminte la service am avut o eroare la pompa de injecite ,si parca ca si eroare era ph1220, pompa de injectie a fost reparata o data ma indoiesc ca ar fi de la ea din nou , inca o chestie daca plec cu a 2 de pe loc martorul dispare si reapare dupa cateva secunde ,iar daca o tin in 3-4000 rpm marorul nu mai apare
Am incercat testul codurilor insa masina cu cheita ramane doar aprins nu clipeste deloc, frana am apasat-o cat de tare am putut dar nu se duce podea , din ce imi aduc aminte la service am avut o eroare la pompa de injecite ,si parca ca si eroare era ph1220, pompa de injectie a fost reparata o data ma indoiesc ca ar fi de la ea din nou , inca o chestie daca plec cu a 2 de pe loc martorul dispare si reapare dupa cateva secunde ,iar daca o tin in 3-4000 rpm marorul nu mai apare
- Jonlywalkers
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Jul 2021
Jonlywalkers
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2021
- Mesaj Privat