CBirlea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2024
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Meriva 2005 motor 1.7 si pentru ca nu mai pornea l.am dus la mecanic.Concluzie:baterie, alternator nou, electromotor nou, desfacut injectoare schimbat semeringuri furtune pentru etansare ca pierdea motorina si ulei, am schimbat si bujiile daca tot m.am apucat, mi-a curatat egr, turbina, filtru evacuare, galerie admisie, am schimat toate filtrele si nu mai pornesteee!
Motorul se invarte usor, cand pui cheia da sa invarta scurt si se opreste.
O sa atasez niste foto cum era si cum este acum.masina are in jur de 200000km si pana acum nu s-a umblat in motor deloc.
Are cineva vreo idee?
Am un Meriva 2005 motor 1.7 si pentru ca nu mai pornea l.am dus la mecanic.Concluzie:baterie, alternator nou, electromotor nou, desfacut injectoare schimbat semeringuri furtune pentru etansare ca pierdea motorina si ulei, am schimbat si bujiile daca tot m.am apucat, mi-a curatat egr, turbina, filtru evacuare, galerie admisie, am schimat toate filtrele si nu mai pornesteee!
Motorul se invarte usor, cand pui cheia da sa invarta scurt si se opreste.
O sa atasez niste foto cum era si cum este acum.masina are in jur de 200000km si pana acum nu s-a umblat in motor deloc.
Are cineva vreo idee?
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
După câte s-au făcut și desfăcut la feru ăsta, e greu de zis, din tastatură, ce e baiul...din păcate. Cel mai în măsură ar trebui să fie ”mecanicul”, dar pare că nu (mai) e cazul...
Ar trebui o diagnoză competentă....dar asta înseamnă să te adresezi altcuiva.
NB&PS
Completează, la profilul personal, poziția geografică, poate te poate ajuta un coleg.
După câte s-au făcut și desfăcut la feru ăsta, e greu de zis, din tastatură, ce e baiul...din păcate. Cel mai în măsură ar trebui să fie ”mecanicul”, dar pare că nu (mai) e cazul...
Ar trebui o diagnoză competentă....dar asta înseamnă să te adresezi altcuiva.
NB&PS
Completează, la profilul personal, poziția geografică, poate te poate ajuta un coleg.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pune Op-Com pe masina, verifica turatie demaror (sa fie intre 300-400rpm in ritm sustinut) si presiunea din rampa comuna (presiune ceruta vs. presiune dezvoltata dupa actionare demaror). Deasemenea, verifica daca mai apar in Op-Com si alte erori care persista dupa stergerea lor, revino aici cu rezultatele.
Din ce vad in poze... motorul tau arata inainte de demontare ca o casnicie urâta, acum dupa curatarea pieselor de pe traseul admisiei e cu totul altceva. Dupa ce va porni, te vei bucura de toata puterea motorului atunci cand vei avea nevoie de ea.
Din ce vad in poze... motorul tau arata inainte de demontare ca o casnicie urâta, acum dupa curatarea pieselor de pe traseul admisiei e cu totul altceva. Dupa ce va porni, te vei bucura de toata puterea motorului atunci cand vei avea nevoie de ea.