Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna, as vrea sa intreb pe careva care si`a schimbat garnitura de chiuloasa la un 1.9 cdti...pentru ca am auzit foarte multe zvonuri cum ca ar trebui sa cumpar o caruta de piese...inclusiv prezoane chiuloasa tot felul de garnituri de pe la capac ax came, pompa de apa...termostat...chestii de astea...marunte...daca cineva a facut aceasta operatiuine sa imi zica si mie ce a cumparat si cat a costat...ca sa stiu de ce sa ma apuc...vreau sa verific si chiuloasa in sine...sa o planeze si sa verifice supape si presiune in ea sa vad daca e fisurata...merita si astea facute?
Multumesc mult...
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
de curiozitate....ce te indeamna sa faci chestiile astea?
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Doar da si tu un ochi pe aici...
https://www.clubopel.com/vie...96&highlight=
sau chiar aici...
http://www.vectra-c.com/for...hread.php?t=88691
mai pe scurt...pierd apa si nu stiu de ce....dupa cum se vede ar fi garnitura sau chiar chiuloasa...ramane de vazut...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
din cate am citit pe vectra c si am reusit sa inteleg iti iasa pe la capacul vasului Exclamation
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Exact pe acolo...si numai pe acolo...
Dar cauza?Surprised
NU`mi dau seama...multi zic ca totusi capacul face figuri....altii zic chiuloasa...altii chiar si termostat...
Apa mai mult de 93-94 in bord nu am vazut`o...nu stiu de ce ar fi termostatul...dupa mine facand presiune in vas...numai de la piston poate fi...logic..nu?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa incerci cu ce-i mai ieftin si mai simplu prima data. Schimba capacul ala.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc...ai patit tu asa ceva?si s`a rezolvat cu capacul?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu personal nu, dar am mai vazut cazuri.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
simtomele la fel ca la mine?
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat si cpacul...si surprizele se tin inca de mine...
in consecinta vad ca apa tot pleaca si tot pe la capac...adica inca se face presiune in instalatia de apa...ramane doar garnitura de schimbat.....mai am de luat ceva in afara de garnitura si planat chiuloasa?Am auzit ca ar fi buna garnitura Victor Reintz....printre cele mai bune.....
si daca cineva si`a schimbat recent garnitura cat l`au costat piesele fara manopera?
P.S. La cei care le merge motorul bine...aveti un pic de presiune in instalatia de apa?ca din cate stiu motoarele astea fac totusi presiune in instalatie dar nu cine stie ce mare....ma refer ca la cald daca deschizi busonul de la apa scoate aer pe acolo?ca si cum ai deschide o sticla de cola...
Mersi
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Inainte sa umblii la chiulasa ar fi mai sanatos sa faci un test de compresie.

Bafta.
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica uleiul...adica sa nu aibe antigel in el sau un fel de spuma.
daca e curat nu ai nici o treaba cu garnitura de chiuloasa.
temperatura de 93-94 grade nu este normala la un motor diesel...din cate stiu eu trebuie sa stea sub 90 de grade (sau 90 maxim daca esti in aglomeratie). termostatul l-ai verificat?
partea cu "cola" e valabila la toate masinile.
PS: pe la un mecanic ai fost sa faci o intrebare?
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
la ulei de cate ori am verificat nivelul(verificam ca sa nu lipseasca)... nu am vazut nici un fel de spuma in el....
La mecanic am fost...doar la 2...amandoi zic ca e doar inceput de garnitura fisurata...dupa felul cum se manifesta....adica pierde doar la viteze mai mari de 120-130 km/h...(motorul e mai turat).....si atunci face presiune...si ambii au zis ca o sa se "ingroase" gluma pe viitor...dar eu nu as intra in iarna asa....am schimbat si capacul de la vas si e la fel...
temperatura e drept ca sta putin peste 80 grade in mers si fluctueaza ...si in oras pe la 90....dar am zis ca ajunge la 92-94 cand e aprins becul ca lipseste apa din borcan...adica cand trag pe dreapta si complectez....
atunci cand e de complectat vasul e aproape gol...si cand deschid capacul iese presiune si urca apa pana aproape de nivel...si eu complectez practic 200-300 ml....,...si furtunele sunt tari inainte de a deschide....
Termostatul de verificat nu vad de ce sa il verific...ca daca era termostatul blocat pe inchis,,,...era rece radiatorul si fierbea apa in 10 minute de rulare.... sau daca era blocat pe deschis nu urca apa la 80 nicicum....
Cum spui tu cu spuma in ulei...se poate fisura in multe locuri garnitura...adica intre piston si circuitul de apa....diston si circuit ulei....circuit ulei si circuit apa.....si simtomele sunt diferite in fiecare caz....cum e la mine ma gandesc ca sa fie intre piston si circuit apa...ca baga compresia de la piston in instalatia de apa....
cum a spus si comnic5 am facut testul de presiune...adica am bagat aproape 2 bari in instalatia de apa si nu a scazut deloc....dar totusi in piston nu`s doar 2 bari ca e mult mai mult....si la "talpa" se desface gauricea care e in garnitura si doar atunci sufla.....multi zic ca e posibil sa nu sa se vada fisura in garnitura daca as da`o jos acuma...ca e de marimea firului de par....si la temperatura + presiune se dilata....si se vede rezultatul...dar la voi cand deschideti busonul cata presiune se aude ca iese? urcacoboara lichidul in vas cand deschideti capacul?
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine ramane la nivel antigelul. mai mult de atat nu stiu ce sa mai zic...ai incercat sa nu mai strangi busonul de tot? nu stiu daca are efect, dar e asa o idee Rolling Eyes
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
presiune in instalatie se face la orice masina. e normal, daca e motorul la temperatura de functionare, ca atunci cad desfaci capacul de la vasul de expansiune sa iasa lichidul cu presiune afara.
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cred ca ac pb o am si eu la tigra mea...la inceput am crezut ca e de la furtune, dar le-am etansat cu gaschet rosu si cam dupa o sapt si un drum de tm am inceput iar sa peird(substantial) undeva in spatele motorului....nu mai am decat de schimbat toate furtunele de apa si garnitura de chiuloasa!
ceva pareri?
  • TStefanel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut am.un opel vectra c 1.9 de 150 cp .nu pierde ulei nu creste uleiul nu are spuma pe capac doar imi face presiune in vasul cu apa la relanti si cand desfac capacul apa revine la normal..mai baga un abur in vas nu miroase a fum si imi arata pe bord ca nu am apa in vas (vasul este nou)cateodata mai da cu fum.pe toba dupa 10 minute state la relanti numai scoate deloc chiar de o ambalez in 5 mii astep raspun sunt in anglia si aici este foarte mult reparatia..furtune.senzori sau termostat pot schimba si eu
  • IJuncu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2024

  • Mesaj Privat
hello group, I have a problem with a vauxhal astra sri 1.9 diesel, I don't know why when I go 30 or 40 miles per hour, everything is ok, when I increase the speed, the water light comes on, I checked the water is in the jar, I checked the oil, it doesn't put water in oil what could it be
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,373
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ai mai postat deja asta odata si in lb romana: https://www.clubopel.com/vie...p=2096773#2096773

Gresit site-ul sau care-i problema?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
A invatat limba engleza,iar pe facebook nu poate sa se etaleze,toti o stiu.Nu stiu pe ce forum am vazut,de cind sau inventat retelele sociale,caprele pasc digital,nu mai servesc iarba pe cimp,o fac in fata tv 4k iar susurul riului vine in dolby sistem.
Asta ca sa mai descretim fruntile,si sa ne aducem aminte de unde am plecat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR