- PIoanaNedelcu
- OP
- 1 mesaje
- din 26 Jan 2024
PIoanaNedelcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2024
- Mesaj Privat
Bună , am un Opel Corsa 2008 , diesel 2008 . Acum două săptămâni am schimbat releul de bujii și bujiile pentru ca pornea foarte greu la rece … unde la 3-5 cheie … astăzi în schimb eram cu a 5 urcam un deal când am simțit deodată ca sa tăiat pedala de accelerație , i-am dat repede a 4 a urcat . Apoi pe drum drept a mers în șuturi de două ori și după și-a revenit . Am lăsat o de dimineață la 9 până în seara asta la 9 în parcare ( fiind la muncă ) când să o pornesc , după ce am pus contactul am lăsat o puțin să se încălzească motorul a început să tremure foarte tare , am încercat să plec de pe loc dar mașina merge în șuturi , 25 de km am mers cu ea pe E85 doar cu viteză a 2 , am încercat să îi dau și a 3 dar merge foarte greu cum e turată mai jos puțin de 2000 cum pedala nu mai merge . Tremura foarte tare și merge doar în șuturi de parcă ar fi înfundată . Repet , a fost in service mașina , schimbul de ulei făcut , bujii schimbate , releu bujii schimbat . Ce ar putea să ai abia ? Pe tester nu apare nimic , mecanicul zice ca nu știe , să o văd ca nu reușește să o facă , am tot băgat bani în ea …
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Discuția este mai amplă, dar reduc la esențial:
1. Utilizarea defectuoasă;
2. Egr îmbâcsit;
3. Dpf înfundat.
Aceste 3 sunt principalele ar fi și altele care derivă din acestea, dar acum nu sunt relevante.
Principala cauză este exploatarea defectuoasă. Dacă este coroborată cu mentenanță haotică cam asta se întâmplă...
1. Utilizarea defectuoasă;
2. Egr îmbâcsit;
3. Dpf înfundat.
Aceste 3 sunt principalele ar fi și altele care derivă din acestea, dar acum nu sunt relevante.
Principala cauză este exploatarea defectuoasă. Dacă este coroborată cu mentenanță haotică cam asta se întâmplă...
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am inteles,dar ce motor aveti.Exista check aprins dupa punerea contactului si pornirea motorului? Ramine"masinuta cu cheita" aprinsa pina la pornirea motorului?
Pentru a va lamuri cit de infundata este identificati senzorul MAP de pe galeria de admisie,demontati-l examinati-l daca este foarte infundat curatati-l cu decarbosolv.Daca senzorul arata urit tot asa este egr si galeria de admisie care trebuiesc demontate si curatate.Deasemenea verificata functionarea turbo si nivelul de infundare cu cenusa al DPF.Sfaturile pot fi bune sau eronate dar nu pot face nici un rau daca le urmati si va pricepeti un pic la motoare.
Pentru a va lamuri cit de infundata este identificati senzorul MAP de pe galeria de admisie,demontati-l examinati-l daca este foarte infundat curatati-l cu decarbosolv.Daca senzorul arata urit tot asa este egr si galeria de admisie care trebuiesc demontate si curatate.Deasemenea verificata functionarea turbo si nivelul de infundare cu cenusa al DPF.Sfaturile pot fi bune sau eronate dar nu pot face nici un rau daca le urmati si va pricepeti un pic la motoare.