- PIoanaNedelcu
- OP
- 1 mesaje
- din 26 Jan 2024
PIoanaNedelcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
1. Utilizarea defectuoasă;
2. Egr îmbâcsit;
3. Dpf înfundat.
Aceste 3 sunt principalele ar fi și altele care derivă din acestea, dar acum nu sunt relevante.
Principala cauză este exploatarea defectuoasă. Dacă este coroborată cu mentenanță haotică cam asta se întâmplă...
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Pentru a va lamuri cit de infundata este identificati senzorul MAP de pe galeria de admisie,demontati-l examinati-l daca este foarte infundat curatati-l cu decarbosolv.Daca senzorul arata urit tot asa este egr si galeria de admisie care trebuiesc demontate si curatate.Deasemenea verificata functionarea turbo si nivelul de infundare cu cenusa al DPF.Sfaturile pot fi bune sau eronate dar nu pot face nici un rau daca le urmati si va pricepeti un pic la motoare.