- apasaciu
- OP
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare ! iar cu probleme cine stie de modelul asta de carburator (pierburg 2e-e) stie ca este asistat de un computer care ii controleaza relantiul cu ajutorul unui motoras .. e .. vin eu la munca cu masina .. urc pana sus la birou si dupa 1h maxim dau sa plec . Dau o cheie .. porneste ..si zbang 3500 RPM ... si asa a ramas .. indeiferent de ce am incercat sa ii fac .. motorasul ala a ramas cu mutzuflenderul ala cum i-o spune iesit si nu l-am mai putu face sa revina ... am incercat si cu un computer vechi la fel face ... deci e clar ca ala e de vina.. Acuma problema este alta ..de unde pot lua si eu un carburator cu totul ? sau macar motorasul acela ? am gasit pe net un singur baiat de avusese odata unul la fel pt golf II dar nu il mai are la dezmembrari nu au auzit de ele deci .. are cineva o idee ? Sau poate stiti pe cineva care poate sa aduca de afara ...ar fi o treaba .. oricum acum merg cu o sarma care trage de motorasul ala inapoi cat sa am si eu un ralanti normal ...
Ultima modificare făcută de apasaciu la Joi 19 Jul, 2007 8:46 pm, modificat de 2 ori în total
Ultima modificare făcută de apasaciu la Joi 19 Jul, 2007 8:46 pm, modificat de 2 ori în total
romeoro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Kadett 1987 E18NV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu daca e intr-adevar acel tip de carburator ,dar tot cam acelasi tip de problema o am si eu,numai ca la mine s-a ars kestia aia de tot,relantiul si-l tine doar dupa ce se incalzeste motorul,banuiesc ca vb de acelasi lucu.Am cautat si eu destul de mult dupa acel motoras,m-am lasat pagubas in final...Daca afli ceva da-mi si mie de veste.
- apasaciu
- OP
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
salut ! revin cu problema ... am cumparat un pierburg 2EE de vw golf 2 , e aproape identic .. dra din pacate datorita diferentelor nu se poate pune cu totul .. am luat in schimb partea responsabila de relanti dar face la fel .. in acest moment practic ma uit si eu si toti prietenii mei si mecanicii si nu stim ce determina prostia aia sa stea la 3500 rpm .. nu are nimeni vreo idee ? se pare ca ambele sunt functionale dar ceva le determina sa se comporte asa ..
- apasaciu
- OP
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Azi dimineatza a ramas ckeck engine aprins ... am facut test cu agrafa ... cod de eroare 61 si dupa resetare computer 63 ...am explicatia lor .. dar tinand cont ca ei dau ca motive : wiring , isc valve leaking , sau ECM ... pe ce parte sa merg aveti idee ? ca la cablaje pare ok , vacumurile sunt puse ok deci nu stiu ce sa zic ... daca mai aveti idei help pls
- apasaciu
- OP
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Revin ... Am mai cumparat un carburator de golf II , de data asta nu a mai fost tzeapa .. am luat Pistonasul ala idiot .. l-am pus si merge .. in sfarsit merge .. se pare ca asta a fost totusi .. acum mai ramane de reglat nitzel carburatorul ca de la 3000 rpm daca nu iei piciorul din pedala sii ii dai iar parca trage in gol (