- taxi43edy
- OP
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,521 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,521
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- OP
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,521 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,521
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Postarea mea de mai sus contine o GRESEALA, adica este pe logica inversa, deci NU trebuie sa fie folosita. Acum am vazut si eu ... atunci, din graba, am gresit.
Explicatie,
Practic, acest modul indeplineste doua functii, anume:
- Prima functie este asigurata de comandarea unui releu care aprinde becurile de faza scurta, atunci cand exista presiune de ulei, deci cand sonda/senzorul de presiune ulei, deschide contactul catre masa.
- A doua functie asigura anularea primei functii atunci cand sunt aprinse luminile de pozitie.
Realizarea ar fi foarte simpla si chiar nu necesita nici scule si nici priceperi avansate.
Nu insist, era doar o varianta de lucru ... si daca este cineva interesat, putem face modificarea de logica si o explicatie despre o realizare destul de simpla.
Explicatie,
Practic, acest modul indeplineste doua functii, anume:
- Prima functie este asigurata de comandarea unui releu care aprinde becurile de faza scurta, atunci cand exista presiune de ulei, deci cand sonda/senzorul de presiune ulei, deschide contactul catre masa.
- A doua functie asigura anularea primei functii atunci cand sunt aprinse luminile de pozitie.
Realizarea ar fi foarte simpla si chiar nu necesita nici scule si nici priceperi avansate.
Nu insist, era doar o varianta de lucru ... si daca este cineva interesat, putem face modificarea de logica si o explicatie despre o realizare destul de simpla.
- bibu16v
- *******
- 6,571 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,571
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,521 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,521
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Mai greseste omul! Nu am o problema in a spune ca am gresit.
Lasand gluma, oricum, principiul ramane fix acelasi, doar logica de functionare se schimba.
Din acest motiv spuneam ca, daca sunt doritori, putem dezvolta subiectul.
Abordarea fiind posibila la marea majoritate a masinilor (de generatie mai veche, fireste ca acelea nu dispun de DRL) avantajul la masina din discutie fiind acela ca avem tot ce ne trebuie, in mufa acelui "releu".
Lasand gluma, oricum, principiul ramane fix acelasi, doar logica de functionare se schimba.
Din acest motiv spuneam ca, daca sunt doritori, putem dezvolta subiectul.
Abordarea fiind posibila la marea majoritate a masinilor (de generatie mai veche, fireste ca acelea nu dispun de DRL) avantajul la masina din discutie fiind acela ca avem tot ce ne trebuie, in mufa acelui "releu".