Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cretz24

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2015 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Bună, am observat de ceva timp ca am o scurgere de ulei la un furtun(întrebat mecanicul dacă ii grav și răspunsul lui a fost ca nu, în acel moment nu era asa de mult ulei în acel loc). Acuma câteva zile am verificat iar și am impresia ca este mai mult ulei in zona aceea și nu as vrea sa risc sa fac o boacăne. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Trebuie înlocuit tot furtunul sau la aceea îmbinare este vreo granitura( eventual un cod pentru piesa)? Atașez poze cu furtunul și locul respectiv. Mulțumesc


MODEL: Insignia 2015
MOTOR: A20DTR
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , eu zic ca pe furtunul acela nu ar trebui sa ai asa mult ulei ( acela e furtunul ce iese din intercooler si pleaca in clapeta de admisie ) . Cred ca problema e altundeva ( turbina a luat-o pe ulei , gazele de carter , filtru epurator ) . Daca schimbi furtunul rezolvi pe moment efectul nu si cauza . Posibil sa ai si intercooler-ul plin de ulei , incepe cu golirea uleiului din el .
  • cretz24

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2015 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru răspuns. Am sa merg la mecanic sa vedem ce spune, deși aici în Germania greu găsești un mecanic bun, ei dacă ii ceva vor sa schimbe piesa direct cu una noua din prima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR