Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • adi1202

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Buna ,o intrebare asi avea si eu ,am un opel Zafira 2007 1.9 CTDI 120 CP, poate ma poate lamuri cineva ,am schimbat recent bateria la masina ,am cumparat baterie Macth 75A,curent pornire 680 A,problema este ca imi pornete destul de greu masina,la masuratoare cu multimetru are cu motorul oprit 12,30V si cu motorul pornit 13,30V,oare sunt tensiuni normale? si problema cu pornire sa fie din alata cauza ?


MODEL: Zafira 2007
MOTOR: 1.9 CTDI 120 CP
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Tensiunile masurate, sunt doar orientative, pentru ca nu stim daca acel aparat de masura indica valorile corect.
Dar, daca acelea sunt valorile reale, sunt cam mici.
Un acumulator bun si incarcat, ar trebui sa aiba peste 12.6V
Un sistem bun de incarcare pentru acumulator, ar trebui sa furnizeze undeva la 14.2V, sau chiar si cu sistemul "inteligent" de gestionare a incarcarii, ar trebui sa fie clar peste 13.5V

O combinare nefericita intre o incarcare insuficienta si drumuri scurte cu multe porniri, poate duce la descarcarea sau chiar distrugerea unui acumulator.

Un electromotor defect sau contacte imperfecte la prinderea/fixarea/sertizarea cablurilor de putere, pot genera si ele acest simptom.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Mãsoarã și cât scade tensiunea când dai la automat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR