- deltalsf.cd
- OP
- 33 mesaje
- din 12 Aug 2018
- Meriva 2013 1.7CDTI
- Bucuresti
deltalsf.cd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2013 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
De la deltalsf.cd (Online)
Trimis Vin 03 Nov, 2023 2:57 pm
Salut colegi ma poate indruma cinevs cu vreun sfat pt ca nu stiu ce sa verific si am fost la atatea testere ca pina acum imi cump piese noi,am o pb cu consumul de regula mai mult de 7% numi lua dar in conditi de fugareala mare in oras iar normalul consumului era in jurul valori de 6%,de ceva timp imi ia si 8 si 9 si 10,11 chiar si 12%,dar consumurile astea nu sant la fel tot timpul ci azi poate ssmi ia 7 iar poimaine sami ia 12 sau 10 sau 11,deci fluctuatiile sant clare,dar am constatat asta cand acum vreo 1an jumate am avut pb cu egr si a tb sal schimb dar nu am mai avut pb cu el,dar se atunci mia dereglat consumul,si nui mai dau de cap,si una peste alta numi mai arata bine acul la sonda litrometrica,
Am schimbat toate electrovalvele pe partea dr egr si vacum dar nu am verif furtunasele care intra in valva de turbo daca nu sant cocsate sau inmuiate,pt ca nu ajung acolo decat pe rampa,pt ca am avut o pb cu furtunasul de vacum care intra pe turbina si desi iam zis mecanicului ca este inmuiat mia zis ca nu are nici o tb,si acasa lam verificat si aranjat eu,pt ca la acceleratie o lua brusc in suturi si nu tragea la timp in fine nu stiu ce ss fac pt ca la testere miau zis ca inj 1 are 00,2cu plus,si ca nu ar fi vreo pb de consum si nu miau gasit nici unul vreo eroare pe cslculator sau motor deci nu stiu inclusiv am inlocuit senzor mapp pt ca nu avea valori corecte si am pus nou exact ce era pe masina am luat si drbitmetru de aer si lam pus pe masina eu singur dar nici o schimbare si lam pus la loc pe al masini cineva mia zis sa fac testul de retur ls inj ca acela este foarte clar,nu stiu ce sa fac sau undr ss ma duc,eu suspectez senzorul de presiune de pe rampa poate ca da drumul prea mult la combustibil si de acolo consum mare,sau clapeta acceleratie ss nu dea mai mult aer si cslc.sa comp cu motorina diferenta,MAR AJUTA ORICE SFAT SAU RECOMANDARE SAU INDRUMARE CATRE UN PROFESIONIST IN BUCURESTI ,REGENERARILE SE FAC NU LE INTRERUP SI CAND PUN CONTACTUL UNEORI MOTORUL PORNESTE ASA DE REPEDE CS NU MAI FACE O TURA INTREAGA,SI ASOCIAT CU SIMPTOMA ASTA UNEORI MAI RAR NU STA LA RELANTI SI URCA TURATIA IN 1000 R/MIN,DAR NU ESTE REGENERARE CA AM URMARIT,OPRESC MOTORUL SI PORNESTE CASI CU NU SAR FI INTAMPLAT NIMIC SI CEASURILE NU MAI FAC CURSA STANGA DREAPTA DAR SE STING TOTI MARTORI DI BORD.MULTUMESC SI ASTEPT ORICE INDRUMARE CARE MA POATE AJUTA.
MODEL: Meriva 2013
MOTOR: 1.7CDTI
Trimis Vin 03 Nov, 2023 2:57 pm
Salut colegi ma poate indruma cinevs cu vreun sfat pt ca nu stiu ce sa verific si am fost la atatea testere ca pina acum imi cump piese noi,am o pb cu consumul de regula mai mult de 7% numi lua dar in conditi de fugareala mare in oras iar normalul consumului era in jurul valori de 6%,de ceva timp imi ia si 8 si 9 si 10,11 chiar si 12%,dar consumurile astea nu sant la fel tot timpul ci azi poate ssmi ia 7 iar poimaine sami ia 12 sau 10 sau 11,deci fluctuatiile sant clare,dar am constatat asta cand acum vreo 1an jumate am avut pb cu egr si a tb sal schimb dar nu am mai avut pb cu el,dar se atunci mia dereglat consumul,si nui mai dau de cap,si una peste alta numi mai arata bine acul la sonda litrometrica,
Am schimbat toate electrovalvele pe partea dr egr si vacum dar nu am verif furtunasele care intra in valva de turbo daca nu sant cocsate sau inmuiate,pt ca nu ajung acolo decat pe rampa,pt ca am avut o pb cu furtunasul de vacum care intra pe turbina si desi iam zis mecanicului ca este inmuiat mia zis ca nu are nici o tb,si acasa lam verificat si aranjat eu,pt ca la acceleratie o lua brusc in suturi si nu tragea la timp in fine nu stiu ce ss fac pt ca la testere miau zis ca inj 1 are 00,2cu plus,si ca nu ar fi vreo pb de consum si nu miau gasit nici unul vreo eroare pe cslculator sau motor deci nu stiu inclusiv am inlocuit senzor mapp pt ca nu avea valori corecte si am pus nou exact ce era pe masina am luat si drbitmetru de aer si lam pus pe masina eu singur dar nici o schimbare si lam pus la loc pe al masini cineva mia zis sa fac testul de retur ls inj ca acela este foarte clar,nu stiu ce sa fac sau undr ss ma duc,eu suspectez senzorul de presiune de pe rampa poate ca da drumul prea mult la combustibil si de acolo consum mare,sau clapeta acceleratie ss nu dea mai mult aer si cslc.sa comp cu motorina diferenta,MAR AJUTA ORICE SFAT SAU RECOMANDARE SAU INDRUMARE CATRE UN PROFESIONIST IN BUCURESTI ,REGENERARILE SE FAC NU LE INTRERUP SI CAND PUN CONTACTUL UNEORI MOTORUL PORNESTE ASA DE REPEDE CS NU MAI FACE O TURA INTREAGA,SI ASOCIAT CU SIMPTOMA ASTA UNEORI MAI RAR NU STA LA RELANTI SI URCA TURATIA IN 1000 R/MIN,DAR NU ESTE REGENERARE CA AM URMARIT,OPRESC MOTORUL SI PORNESTE CASI CU NU SAR FI INTAMPLAT NIMIC SI CEASURILE NU MAI FAC CURSA STANGA DREAPTA DAR SE STING TOTI MARTORI DI BORD.MULTUMESC SI ASTEPT ORICE INDRUMARE CARE MA POATE AJUTA.
MODEL: Meriva 2013
MOTOR: 1.7CDTI