Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alin.chitulescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2023

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Acum trei luni , din senin , in mers a apãrut mesajul de supraîncãlzire motor , opriți mașina , apa s a ridicat la 130 grade , mașina a început sã meargã sacadat. Am oprit imediat și am dus-o o cu platforma in service . Acolo mi-au spus cã este filtrul de particule neregenerat. Au fãcut regenerare , timp de 3 luni mașina a mers fara probleme. A reapãrut aceeași problema. Am dus-o o in alt service unde apãrea pe tester cod legat de senzorul dpf . A fost reinlocuit senzorul . La 3 zile a reapãrut problema. Mi s a spus cã acel cod legat de senzorul dpf poate fi de la mai multe probleme, cea mai comuna fiind înlocuirea lui. Ați mai întâmpinat aceasta problema? Menționez cã mașina este scoasa periodic din oraș și își face regenerarile apãrute în bord Mulțumesc!


MODEL: Insignia Sports Tourer 2015
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Ar trebui sã menționezi codul motor...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as verifica mai atent sistemul de racire. Nu prea cred sa se supraincalzeasca motorul de la acele erori. Mai degrabã invers.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , eu as verifica asa : cu testerul pe masina ( la valori in timp real ) presiune diferentiala pe filtru de particule , valoare depuneri acumulate , regenerari ratate , ultima regenerare efectuata cu succes , senzor temperatura agent racire motor ( antigel ) , senzor temperatura exterioara , senzor presiune barometrica , senzor volum aer ( MAF ) , valori injectoare pe compensare . Am impresia caci a ramas in regenerare pe care nu o poate finaliza . Cum stai cu nivelul uleiului , nu a crescut ?
La 130 de grade la agentul de racire ar cam trebui sa-ti dea pe afara pe la busonul de la vasul expansiune ( busonul are rol si de siguranta la suprapresiune in instalatie ) .
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un termostat cu început de sfârșit...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR