- florin71
- OP
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cred ca ar fi util inclusiv pentru posibilii cumparatori ai Opelului Astra K, ca posesorii acestui frumos autoturism sa isi posteze opiniile si experienta lor de pana acum cu Opelul Astra K pe un topic dedicat exclusiv acestui subiect de discutie.Topicul deja existent era destinat postarii stirilor si fotografiilor cu Opelul Astra K, inainte ca acesta sa intre in productia de serie.
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Eu am un Astra ST 1,4 aspirat cu GPL. E Esenția cu ceva opțiuni... La drive test am mers cu un HB si eram speriat de kg extra dar mașina e super. Ținutã de drum f ok, urcã bine în trepte, cu schimbare la 3000...sistemul asistențã schimbare viteza e degeaba propunând schimbare la 2000. Altfel mers max 110 afara 60 localitãți, mașina plinã, media 78 a scos 5,8 Gpl...regim autostrada max 130 si media 100 a dat 6,2 iar în București la o media 22 a dat 7,9%. Concluzia e pozitivã.
Manuel79
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2016
- Mesaj Privat
Ok. Sper sã vã ajute pe cei care nu v-aþi hotãrât încã dacã sã achiziþionaþi sau nu Opel Astra K. Încer sã fiu pe cât de obiectiv posibil, mai ales cã pânã anul trecut am fost (ºi mai sunt) fan maºini franþuzeºti. ªtiu, la noi existã prejudecata cã tot ce vine din Franþa e slab ºi maºinile nemþeºti rulz! Nu comentez, e opþiunea fiecãruia sã creadã ce vrea. Înainte de a trece la subiect mai spun cã am avut, printre altele, un Peugeot 308 1.6 hdi ºi un Renault Megane III, luat de nou, 1.5 dci 105 hp. (Deh! Navetist)
În fine: fãcând o sumã cu plusurile ºi minusurile maºinii mele actuale 1.6 cdti 136 hp mã declar mulþumit, ba chiar pot spune cã m-am îndrãgostit de aceastã maºinã pe care abia aºtept sã o conduc în fiecare dimineaþã spre serviciu, chiar dacã nu e perfectã!
1.Mai întâi de toate, motorul este superb pentru aceastã cilindree, incredibil chiar, þinând cont de cuplul de 320 N/m. Totuºi, la rece, marca wisper diesel îºi cam pierde din semnificaþie. Deºi nu atât de zgomotos ca fostul 1.7 cdti, motorul se aude în habitaclu, iar la rece, în sarcinã, apar chiar zgomote în interiorul lui specific TDI urilor mai vechi. (bãtãi, vibraþii, semn cã nu e perfect echilibrat, habar nu am!). Depãºirile, mai ales dacã maºina nu este încãrcatã sunt o joacã. La 100 km/h motorul este subturat, 1450 rpm aprox, iar la 140 pe autostradã cred cã vreo 2400 rpm. Ideea e cã la vitezele alea este foarte silenþios (În fapt, cald, motorul nu se aude, doar zgomotul la rulare ºi puþin vânt). Consumul este de vis chiar dacã ce indicã în bord nu este întrutotul adevãrat. E.g. Mers la consum pe distanþa Slobozia - Urziceni cam 3,8, la care se adaugã un 0,4 l. (Verificat la mai multe pompe ºi benzinãrii). Consumul actual pe 6000 km indicat, cu Bucureºti, autostradã, oraº de provincie, drum naþional etc este de 4,6, deci cam 5% real, ceea ce e super, mai ales cã nu merg la consum, dar nici foarte sportiv. Renaultul avea consum mai mare cam cu 1 litru la stilul meu de mers, deci bravo Opel!
2. Interior spaþios, materiale în general bune dacã nu ne uitãm la feþele de uºi, mai ales cele din spate. Din pãcate, aici am o bilã neagrã: greieraºi prezenþi în ceasurile de pe bord, în feþele de uºi, în zona mânerelor. În rest, spre deosebire de Reno, foarte bine închegatã maºina. Se simte cu adevãrat solidã ºi am aceeaºi senzaþie de "safe" când închid uºa ca ºi la VW. Scaune confortabile, deºi sunt cele de bazã, portbagaj f mic, direcþie superbã, cel puþin în comparaþie cu maºinile mele anterioare.
3. Þinutã de drum - nu ºtiu dacã maºina asta are ruliu. E f greu sã o faci sã se încline. Se miºcã foarte bine, deºi mi-a trebuit ceva timp de acomodare cu cursa ambreiajului neiertãtor dacã îi dai drumul prea repede. Adicã, ºi într-a a doua sau chiar a treia, în mers fiind, dacã îi dai drumul prea repede moare motorul. Acum nu se mai întâmplã aºa ceva. Deh! Trecerea de la reno, mult mai confortabil ºi orientat spre familie ºi-a spus cuvântul. La maºina aia toate se acþionau fãrã efort, iar confortul de nota 10. Aici, aº avea încã o bilã neagrã pentru Opel, dar pe care o aplic doar pe drumurile foarte proaste cu denivelãri mai mari de 4 - 5 cm, treceri la nivel cu calea feratã etc. Simte absolut tot. Te zdruncinã ºi un zgomot tare puternic în zona superioarã a amortizoarelor însoþeºte aceste zdruncinãturi. Iniþial am crezut cã am rupt flanºele, dar, la service totul a fost ok. Sã nu mã înþelegeþi greºit: pe asfalt bun ºi chiar pe denivelãri de bun simþ atât de frecvente pe orice drum naþional, maºina se comportã foarte bine, dar, când dã de greu... Poate cã aici sunt subiectiv pentru cã vechea maºinã (cu care am fãcut 225k fãrã nicio problemã sau martor aprins pe bord, cu excepþia pompei de injecþie care a cãzut pe la 200k) pur ºi simplu plutea pe drumuri proaste.
4. Cu toate minusurile enumerate mai sus, recomand cu cãldurã Opel Astra K, o maºinã solidã ºi fun to drive, cu o þinutã de drum riguroasã, consum de poveste, cu un raport calitate preþ de excepþie. O mãrturisire: iniþial am vrut sã iau VW Golf 2.0 tdi. Pe Opel, cu multe opþiuni, am dat 17.690 E, Golful, fãrã nimic altceva decât aer condiþionat automat ºi jante de tablã m-ar fi costat cu tot cu reduceri 22.500 E. O fi Golful mai bun, cu siguranþã e, dar nu e atât de bun. Aºa cã eu sunt mulþumit de alegerea fãcutã. PS Dacã nu faceþi peste 20 000km pe an mergeþi pe benzinã 1.4 150 hp. Maºina unui prieten, cu motor nerodat, mers prin toatã þara, încãrcat, 6.8 consum, mai mult decât OK.
În fine: fãcând o sumã cu plusurile ºi minusurile maºinii mele actuale 1.6 cdti 136 hp mã declar mulþumit, ba chiar pot spune cã m-am îndrãgostit de aceastã maºinã pe care abia aºtept sã o conduc în fiecare dimineaþã spre serviciu, chiar dacã nu e perfectã!
1.Mai întâi de toate, motorul este superb pentru aceastã cilindree, incredibil chiar, þinând cont de cuplul de 320 N/m. Totuºi, la rece, marca wisper diesel îºi cam pierde din semnificaþie. Deºi nu atât de zgomotos ca fostul 1.7 cdti, motorul se aude în habitaclu, iar la rece, în sarcinã, apar chiar zgomote în interiorul lui specific TDI urilor mai vechi. (bãtãi, vibraþii, semn cã nu e perfect echilibrat, habar nu am!). Depãºirile, mai ales dacã maºina nu este încãrcatã sunt o joacã. La 100 km/h motorul este subturat, 1450 rpm aprox, iar la 140 pe autostradã cred cã vreo 2400 rpm. Ideea e cã la vitezele alea este foarte silenþios (În fapt, cald, motorul nu se aude, doar zgomotul la rulare ºi puþin vânt). Consumul este de vis chiar dacã ce indicã în bord nu este întrutotul adevãrat. E.g. Mers la consum pe distanþa Slobozia - Urziceni cam 3,8, la care se adaugã un 0,4 l. (Verificat la mai multe pompe ºi benzinãrii). Consumul actual pe 6000 km indicat, cu Bucureºti, autostradã, oraº de provincie, drum naþional etc este de 4,6, deci cam 5% real, ceea ce e super, mai ales cã nu merg la consum, dar nici foarte sportiv. Renaultul avea consum mai mare cam cu 1 litru la stilul meu de mers, deci bravo Opel!
2. Interior spaþios, materiale în general bune dacã nu ne uitãm la feþele de uºi, mai ales cele din spate. Din pãcate, aici am o bilã neagrã: greieraºi prezenþi în ceasurile de pe bord, în feþele de uºi, în zona mânerelor. În rest, spre deosebire de Reno, foarte bine închegatã maºina. Se simte cu adevãrat solidã ºi am aceeaºi senzaþie de "safe" când închid uºa ca ºi la VW. Scaune confortabile, deºi sunt cele de bazã, portbagaj f mic, direcþie superbã, cel puþin în comparaþie cu maºinile mele anterioare.
3. Þinutã de drum - nu ºtiu dacã maºina asta are ruliu. E f greu sã o faci sã se încline. Se miºcã foarte bine, deºi mi-a trebuit ceva timp de acomodare cu cursa ambreiajului neiertãtor dacã îi dai drumul prea repede. Adicã, ºi într-a a doua sau chiar a treia, în mers fiind, dacã îi dai drumul prea repede moare motorul. Acum nu se mai întâmplã aºa ceva. Deh! Trecerea de la reno, mult mai confortabil ºi orientat spre familie ºi-a spus cuvântul. La maºina aia toate se acþionau fãrã efort, iar confortul de nota 10. Aici, aº avea încã o bilã neagrã pentru Opel, dar pe care o aplic doar pe drumurile foarte proaste cu denivelãri mai mari de 4 - 5 cm, treceri la nivel cu calea feratã etc. Simte absolut tot. Te zdruncinã ºi un zgomot tare puternic în zona superioarã a amortizoarelor însoþeºte aceste zdruncinãturi. Iniþial am crezut cã am rupt flanºele, dar, la service totul a fost ok. Sã nu mã înþelegeþi greºit: pe asfalt bun ºi chiar pe denivelãri de bun simþ atât de frecvente pe orice drum naþional, maºina se comportã foarte bine, dar, când dã de greu... Poate cã aici sunt subiectiv pentru cã vechea maºinã (cu care am fãcut 225k fãrã nicio problemã sau martor aprins pe bord, cu excepþia pompei de injecþie care a cãzut pe la 200k) pur ºi simplu plutea pe drumuri proaste.
4. Cu toate minusurile enumerate mai sus, recomand cu cãldurã Opel Astra K, o maºinã solidã ºi fun to drive, cu o þinutã de drum riguroasã, consum de poveste, cu un raport calitate preþ de excepþie. O mãrturisire: iniþial am vrut sã iau VW Golf 2.0 tdi. Pe Opel, cu multe opþiuni, am dat 17.690 E, Golful, fãrã nimic altceva decât aer condiþionat automat ºi jante de tablã m-ar fi costat cu tot cu reduceri 22.500 E. O fi Golful mai bun, cu siguranþã e, dar nu e atât de bun. Aºa cã eu sunt mulþumit de alegerea fãcutã. PS Dacã nu faceþi peste 20 000km pe an mergeþi pe benzinã 1.4 150 hp. Maºina unui prieten, cu motor nerodat, mers prin toatã þara, încãrcat, 6.8 consum, mai mult decât OK.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
confirm chestia cu zgomotele la amortizoare , la denivelari mari, dar cred ca orice masina care nu are suspensie pe aer, simte asta..."am luat" un limitator de viteza din beton/ridicatura din asfalt , in zona industriala a Buzaului, cu vreo 60 km/h ( nenorocitii nici macar nu l-au vopsit ca sa fie vizibil) si am crezut ca s-a rupt masina in doua ! in rest absoarbe foarte bine denivelarile mai mici , liniile de tramvai, C.F.,etc !
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Dupa 3000 km si testarea masinii in diferite conditii de trafic mi-am sedimentat evaluarea:
1. Putere motor: 1,4 aspirat 100 CP pe un break e un compromis fortat. Am mers cu masina plina, pe acelasi traseu. In primele 3 trepte masina urca bine, cu o usoara ezitare in treapta 1 pana in 20km/h. Elastica si fasneata intre 20-80, in treptele 1-3. Dupa 80 km/h elasticitatea scade dramatic, atat in 4 cat si in 5, cu un varf de zgomot intre 3300 si 3700 RPM. Altfel spus, condusa batraneste ajunge la viteza maxima dar nu face minuni la viteze mari., nici cu retrogradare in treapta mai mica. Peste 140 suprinzator de stabile si linistita. Mai mult nu am incercat.
2. Consum. Pentru mine asta a fost punctul forte. Cu GPL de la dealer, masina a scos un consum sub 6% la condus temperat, cu varfuri de 110 in timp ce la varfuri de viteza peste 130 consumul a crescut usor peste 6. Pe GPL. Nu am testat consumul pe benzina, fiind nerelevant pt mine. Consumul instant de pe CB e uimitor de mic....si media de pe CB bate cu plinul la pompa pe GPL in marje neglijabile...de obicei aveam cu cel putin 1l GPL in plus fata de CB la pompa.
3. Confort. Scaunele sunt confortabile, suportand cu brio drumuri de 5-6 ore. Comenzile pe volan destul de practice si intuitive. Climatizarea (AC) nu solicita sesizabil motorul. Pe ploaie si sub 10 grade afara am avut insa probleme cu dezaburirea parbriz in diferite variante de trepte de ventilatie, AC cuplat sau nu si nivele de tempratura. Sunetul media in limite decente.. O priza 12V si un USB pe consola sunt o premiza buna pentru improvizatii si splitere ca sa incarce 3-4 telefoane. Stergatoarele fac fata cu brio, fiind putin cam zgomotoase in mod intermitent. Zgomotul motorului deranjant intre 3300-3700, ulterior isi revine. Pasajele rotilor destul de slab antifonate dar in limitele clasei. Fara ruliu sau oricum neglijabil si o tinuta foarte buna in curbe si la franare. Farurile simple eficiente. La fel si proiectoarele de ceata. Vizibilitatea la mersul inapoi este un minus...chiar daca functioneaza lampile pe ambele parti. Amortizeaza bexcelent majoritatea gropilor si denivelarilor. Peste anumite praguri de inaltime a gropilor, se simte ca flansele au o problema de calibrare, fiind zgomotoase.
Concluzie: masina merita banii si isi face treaba cu brio. Pt mine a fost un compromis intre volumul unui break, pret cu un minim de dotari si consum. La consum baza a fost GPL, la un ritm de 40-50k pe an. La 2600 km pe gpl media a fost de 6.12%...masina plina, preponderent extra urban, medie orara in jur de 75km/h.
1. Putere motor: 1,4 aspirat 100 CP pe un break e un compromis fortat. Am mers cu masina plina, pe acelasi traseu. In primele 3 trepte masina urca bine, cu o usoara ezitare in treapta 1 pana in 20km/h. Elastica si fasneata intre 20-80, in treptele 1-3. Dupa 80 km/h elasticitatea scade dramatic, atat in 4 cat si in 5, cu un varf de zgomot intre 3300 si 3700 RPM. Altfel spus, condusa batraneste ajunge la viteza maxima dar nu face minuni la viteze mari., nici cu retrogradare in treapta mai mica. Peste 140 suprinzator de stabile si linistita. Mai mult nu am incercat.
2. Consum. Pentru mine asta a fost punctul forte. Cu GPL de la dealer, masina a scos un consum sub 6% la condus temperat, cu varfuri de 110 in timp ce la varfuri de viteza peste 130 consumul a crescut usor peste 6. Pe GPL. Nu am testat consumul pe benzina, fiind nerelevant pt mine. Consumul instant de pe CB e uimitor de mic....si media de pe CB bate cu plinul la pompa pe GPL in marje neglijabile...de obicei aveam cu cel putin 1l GPL in plus fata de CB la pompa.
3. Confort. Scaunele sunt confortabile, suportand cu brio drumuri de 5-6 ore. Comenzile pe volan destul de practice si intuitive. Climatizarea (AC) nu solicita sesizabil motorul. Pe ploaie si sub 10 grade afara am avut insa probleme cu dezaburirea parbriz in diferite variante de trepte de ventilatie, AC cuplat sau nu si nivele de tempratura. Sunetul media in limite decente.. O priza 12V si un USB pe consola sunt o premiza buna pentru improvizatii si splitere ca sa incarce 3-4 telefoane. Stergatoarele fac fata cu brio, fiind putin cam zgomotoase in mod intermitent. Zgomotul motorului deranjant intre 3300-3700, ulterior isi revine. Pasajele rotilor destul de slab antifonate dar in limitele clasei. Fara ruliu sau oricum neglijabil si o tinuta foarte buna in curbe si la franare. Farurile simple eficiente. La fel si proiectoarele de ceata. Vizibilitatea la mersul inapoi este un minus...chiar daca functioneaza lampile pe ambele parti. Amortizeaza bexcelent majoritatea gropilor si denivelarilor. Peste anumite praguri de inaltime a gropilor, se simte ca flansele au o problema de calibrare, fiind zgomotoase.
Concluzie: masina merita banii si isi face treaba cu brio. Pt mine a fost un compromis intre volumul unui break, pret cu un minim de dotari si consum. La consum baza a fost GPL, la un ritm de 40-50k pe an. La 2600 km pe gpl media a fost de 6.12%...masina plina, preponderent extra urban, medie orara in jur de 75km/h.
madmax.me
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut. Posesor si eu de curand de Astra K
Benzina 1.4 turbo 150 cp.
Mașina e ok. Sunt mulțumit deocamdata.
Tinuta de drum buna. Se simte țeapãna si soli da. Materiale de calitate in interior.
Altfel, motorul desi e de 150 cp nu pare sa aiba mai mult de 110. Nu stiu exact tehnic cum functioneaza
Cred ca la un moment dat intra turbina ca se simte un boost. Dar in majoritatea timpului e o masina obișnuitã, nu prea nervoasa.
Consum mare spre foarte mare in oras. Merg numai in oras si pe aglomerație. 9-10 cam acolo. Cu tot cu start-stopul ei. Deci nu va faceți iluzii.
Confirm prezenta greierasi.
Cam atat din jurnalul de bord.
Benzina 1.4 turbo 150 cp.
Mașina e ok. Sunt mulțumit deocamdata.
Tinuta de drum buna. Se simte țeapãna si soli da. Materiale de calitate in interior.
Altfel, motorul desi e de 150 cp nu pare sa aiba mai mult de 110. Nu stiu exact tehnic cum functioneaza
Cred ca la un moment dat intra turbina ca se simte un boost. Dar in majoritatea timpului e o masina obișnuitã, nu prea nervoasa.
Consum mare spre foarte mare in oras. Merg numai in oras si pe aglomerație. 9-10 cam acolo. Cu tot cu start-stopul ei. Deci nu va faceți iluzii.
Confirm prezenta greierasi.
Cam atat din jurnalul de bord.
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Primii 350 km parcursi din care cca 95 extraurban restul in minunatul si incantatorul Bucuresti:)). Consum la pompa 8.6 benzina Omv 100. Benzina mi s-a parut de slaba calitate - e o surpriza - aparuse un tremurat la relanti si masina nu prea avea nerv. Am alimentat azi cu benzina de 95 si parca ar fi o schimbare in bine. Am mai facut in seara asta 100 km extraurban si masina se misca bine daca o turezi un pic, in sensul ca vitezele trebuie schimbate pe la 3000 rot/min, daca schimbi dupa cum iti recomanda BC vei avea impresia ca ai o masina submotorizata. Dupa 3000 e o alta masina, cere forja ). In rest multumit de masinuta, foarte manevrabila, comenzi intuitive. Ce nu inteleg:
1. ledul de la senzorii de parcare se aprinde/stinge aleator, apare mesajul: asistenta parcare dezactivata desi senzorii te avertizeaza cand te apropii de un obstacol
2. torpedoul nu este luminat: cat naiba costa un bec si doua cabluri?!
3. lichidul de racire am observat ca e sub nivelul minim: englezul l-o fi confundat cu wiskey si l-a consumat ca atare? Antigelul am vazut ca e galben nu rosu ca la H.
4. dimineatza am avut parbrizul inghetat iar la pornirea masinii stergatoarele au pornit automat, ceea ce presupune ca iarna sa cureti parbrizul inainte de a porni masina. Cam ciudatel...
La voi cum e?
Cam atat, pentru moment.
1. ledul de la senzorii de parcare se aprinde/stinge aleator, apare mesajul: asistenta parcare dezactivata desi senzorii te avertizeaza cand te apropii de un obstacol
2. torpedoul nu este luminat: cat naiba costa un bec si doua cabluri?!
3. lichidul de racire am observat ca e sub nivelul minim: englezul l-o fi confundat cu wiskey si l-a consumat ca atare? Antigelul am vazut ca e galben nu rosu ca la H.
4. dimineatza am avut parbrizul inghetat iar la pornirea masinii stergatoarele au pornit automat, ceea ce presupune ca iarna sa cureti parbrizul inainte de a porni masina. Cam ciudatel...
La voi cum e?
Cam atat, pentru moment.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
la mine lichidul e roz-portocaliu ca la J- nivelul optim este la imbinarea celor doua componente ale rezervorului de antigel , bec in torpedou nu au mai pus- economie de doi lei , senzorii de parcare funtioneaza si in trafic la o viteza de sub 11 km /h si se activeaza /dezactiveaza in functie de viteza, iar referitor la senzorul de ploaie- dezactiveaza functia din maneta- prima treapta sus !
- runawayonline
- *
- 42 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Astra 2016 Z14XFL
- Bucuresti
runawayonline
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- runawayonline
- *
- 42 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Astra 2016 Z14XFL
- Bucuresti
runawayonline
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Cred ca am o problema cu termostatul. Dupa cca 9 km parcursi in Bucuresti temperatura la apa nu s-a ridicat mai mult de 60 grade, ceea ce nu mi se pare normal. Nu erau - 30 grade ci doar -3. Am fost la munte si pe coborare foarte greu apa a ajuns la 90 grade. La mers in frana de motor apa nu trece de 50 grade, temp exterioara era de -8 grade si abia baga ceva caldura. La voi cum e?
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Nu cred ca ai o problema cu termostatul...inca. Eu azi la -4, in Bucuresti, masina pe benzina, a ajuns la 60 grade in 3 km, conditii in care incalzirea era firava...90 grade abia dupa 6 km. Daca ai diesel ar putea fi mai greu. Daca ai fost la munte ar fi trebuit sa intre mai des functionarea inertiala, adica mai putina caldura generata de motor. Acum ca incepe sa fie frig constat ca fata de ex Megane 2 1,6 benzina incalzirea e total anemica pana la atingerea temperaturii de 90 grade...la Megane cand era deja la 50 se simte in calorifer mult mai bine.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat