Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • PNation

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salutare. Eu caut de ceva timp un megane 4 break 1.33 140 cp (benzina turbo) și sunt toate puține la vânzare și mã mai uit și la alte mașini.
Mi-a atras atenția insignia b 1.5 140 cp sau 165 cp care e tot benzina și vã întreb pe voi, ce pãrere aveți de o comparație între cele 2 mãrci? La frumusețe ambele aratã foarte bine, motorul 1.5 cum se comporta, ce costuri de întreținere are?
Am avut în trecut astra j 1.6 cdti și diesel nu mai vreau.
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Megane e clasa compacta, Insignia e clasa medie.
Prin urmare si greutatile la gol sunt diferite. Prin urmare si performantele vor diferi
  • Pavilion8373

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2017

  • Mesaj Privat
OPEL/GM nu stie sa faca motoare diesel. Mergi pe benzina si ar trebui sa fie ok.
Cum ti s-a spus mai sus - sunt clase diferite si masini diferite. La pret similar as lua Opel
A mea are 5 ani jumate si merge ca in prima zi. Revizii la timp si cam atat.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Corespondentul Insigniei la Renault este Talisman, iar la Megan este Astra...sunt clase diferite...la preturi asemanatoare as lua Insignia fara discutie...
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am avut placerea sa conduc vreodata Insignia, insa imi pot spune parerea despre Megane IV fiind posesor din 2020, cumparat nou, model Estate varianta Intense motorizare 1,33 Tce 159 EDC.
Pe scurt am doar cuvinte de lauda, motorul trage de rupe dar este si economic daca mergi mai cumpatat. La interior este spatioasa, arata ok dar nu exceleaza, scauntele in schimb sunt foarte confortabile. Echiparea Intens a avut ceva optiuni interensate, din lista de optionale extra am ales doar sistemul audio Bose de care sunt foarte super multumit. Ca fiabilitate ramane de vazut, dar din ce am studiat pentru motorizarea 1,33 nu au fost semnalate decat probleme minore.

Eu am ales Megane pentru ca am avut criteriile mele, printre care motorizare pe benzina, distributie pe lant si revizii la intervale cat mai mari. Stiu ca poate voi starni polemici, dar mi-am promis ca nu voi cumpara vreodata Opel nou atunci cand reprezentanta ma obliga sa fac revizia la jumatate din intervalul scris de producator in cartea tehnica, adica la 15.000 km. Megane are revizii la 30.000 km si uite ca nu sughite.

In concluzie, daca te decizi la Megane iti recomand sa cauti o varianta de echipare cat mai buna si ideal cu cutie automata EDC.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca tu tii un ulei 30k s-ar putea sa nu fie ok pt motor....anul trecut am luat un ford fiesta benzina de nou si in cartea service zice de revizii la 2 ani sau 30k....anul asta am facut 10k si i-am schimbat uleiul si filtrele...nu poti omori o masina in bucuresti cu revizii la 2 ani sau 30k....
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Uleiul se schimbã în funcție de orele de funcționare a motorului și în funcție de regimul de funcționare.
400 - 450 de ore de funcționare la regim normal.
Mai repede in regim greu....
30k km se fac in 400 - 450 de ore in regim de navetã.
Zic
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Megane 4, la 125 k km, s-a stricat o bieleta antiruliu. În rest, revizii la 30 k sau un an.
Garda la sol este cam mica, iar portbagajul este mult mai înghesuit fata de astra: altceva, nu am ce sa ii reproșez.
Cum spun și colegii, megane este în clasa cu astra. Comparația cu insignia nu este corecta.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
guliver a scris:Daca tu tii un ulei 30k s-ar putea sa nu fie ok pt motor....

Asta cred ca e decizia fiecaruia. Subliniez ca reprezentanta ma obliga sa fac revizia la jumatate din intervalul recomandat de Opel, fara explicatii, fiind conditionat de pierderea garantiei. Cu asta am eu o problema.
Dar, asa cum am scris mai sus, nu vreau sa starnesc polemici si ma opresc aici.
Raspund cu placere intrebarilor despre Renault Megane.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,843
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ptr Românica și atmosfera ei super-prãfoasã (dar nu numai), sunt multe pãreri(nu numai aici pe forum) ale unor oameni de bunã-credințã, cu experiențã de service-mentenanțã(în țarã dar și aiurea), care susțin(cu multe exemple și argumente ptr cine are minte sã-nțeleagã) cã 30k km ptr un ulei de motor(indiferent care, dacã nu-i parcurgi în regim de autostradã/extraurban) este nesãnãtos de mult, 15k km(uneori și mai puțin în regim de exploatare gen doar intraurban, taxi, etc) fiind mai aproape de sãnãtatea oricãrui motor.
Dar fiecare face cum vrea, pe barba lui, asta e indubitabil, cã atât se poate. Și urmeazã vãicãreli și lamentãri cã nu știu ce marcã auto e de cacao...cu motoare de jucãrie.
  • PNation

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Mihai.P a scris:Din pacate nu am avut placerea sa conduc vreodata Insignia, insa imi pot spune parerea despre Megane IV fiind posesor din 2020, cumparat nou, model Estate varianta Intense motorizare 1,33 Tce 159 EDC.
Pe scurt am doar cuvinte de lauda, motorul trage de rupe dar este si economic daca mergi mai cumpatat. La interior este spatioasa, arata ok dar nu exceleaza, scauntele in schimb sunt foarte confortabile. Echiparea Intens a avut ceva optiuni interensate, din lista de optionale extra am ales doar sistemul audio Bose de care sunt foarte super multumit. Ca fiabilitate ramane de vazut, dar din ce am studiat pentru motorizarea 1,33 nu au fost semnalate decat probleme minore.

Eu am ales Megane pentru ca am avut criteriile mele, printre care motorizare pe benzina, distributie pe lant si revizii la intervale cat mai mari. Stiu ca poate voi starni polemici, dar mi-am promis ca nu voi cumpara vreodata Opel nou atunci cand reprezentanta ma obliga sa fac revizia la jumatate din intervalul scris de producator in cartea tehnica, adica la 15.000 km. Megane are revizii la 30.000 km si uite ca nu sughite.

In concluzie, daca te decizi la Megane iti recomand sa cauti o varianta de echipare cat mai buna si ideal cu cutie automata EDC.


Megane 4 break 1.33 am cautat, însã nu sunt multe la vânzare... De aceea trebuie sa iau în considerare și opel insignia 1.5 T

Are cineva în București? As vrea sa stau în dreapta sa vad cum merge
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR