Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra h motor 1.6.
Am ajuns acasã seara cu ea mergând ok.
Dimineata nu a mai pornit. Are instalatie GPL. Am legat injectoarele la loc fãrã sa mai treacã prin calculatorul de GPL.
Bateria are o sapatamana.
Dau la cheie sa învârtã motorul, învârte motorul și nu porneste. Am schimbat bujii.
Pornește numai dacã ii pun benzina în admisie dupã 3-5 secunde de învârtit. Nu are coduri de eroare.
Posibil sa nu mai aibã compresie. Pot sa verific compresia fara manometru?


MODEL: Astra H 2007
MOTOR: Z16xep

CODURI EROARE: Nu are

LOCATIE: Craiova

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Pompa de benzina baga 55psi
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Adicã lucreazã în parametrii pompa de benzinã.
Ce erori are?
Dupã citirea erorilor vei ști de unde sã începi.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Nu are coduri de eroare. Merge normal dacã ii pun benzina în admisie și o pornesc. Nu porneste doar din cheie. Numai dacã ii pun benzina in admisie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate ti se dezamorseaza circuitul de benzina?
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Nu cred.
De fiecare care data când apãs pe valva de la rampa injectoarele iese jet de benzina
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Ma refer cu motorul oprit
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cine sa imi spuna unde este aceasta splituiala. E incercuita cu albastru. Ma refer la splituiala de la injectoare si releul de la pompa de benzina

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Poți folosi mai multe detalii?
Ce splituiala cauți?
Între releul pompei de benzinã și injectoare?
De ce ar exista o "splituiala" între pompa de benzinã și injectoare?
Releul pompei primește comanda la punerea contactului, de asemenea ecu pornește injectoarele la "startarea" motorului.
Cumva sunt "legate", dar nu prin "splituiala".
Pãrerea mea.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
@Mr5440, eu stiu ca este in interiorul UEC, in sensul ca, din UEC, ai iesire separata pentru alimentarea pompei de benzina si pentru alimentarea injectoarelor (chiar daca da, pleaca din acelasi pin al aceluias releu).
De la iesirea din UEC, firul acela mai trece prin doua mufe, pana sa ajunga sa alimenteze injectoarele.
Poti verifica simplu daca iti ajung 12V pe injectoare, prin masurarea tensiunii direct in mufa injectoarelor, pe firele Rosu cu Negru.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Conform schemei electrice, dupa releul k20 este o splituiala unde un fir pleaca la pompa altele la injectoare. sunt legate prin splituiala sau posibil in tabloul electri. Uita.te pe schema unde am incercuit cu albastru. Cand incerc sa o pornesc parca nu se deschid injectoarele. Am presiune benzina, scanteie...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate conform schemei ( și unor informații confirmate de un electronist ce depaneazã ecu) plusul pentru injectoare vine din releul pompei, așa cum spune și @sebage.
Comanda injeictoarelor vine pe minus din ecu.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Da. Multumesc.
Am masurat si pentru o fractiune de secunda a fost 10.8 apoi a scazut la 6.5 si a ramas asa cand am dat la automat. Problema este ca am masurat cu mufa scaosa din injector.
Trebuie sa incarc bateria si o sa mai masor inca o data. Nu stiu cat curent ia pompa. Ma gandesc sa nu ia mult curent apoi dupa ce porneste sa se compenseze cu teniunea care o baga alternatorul si astfel imi deschide injectoarele. Este posibil sa fie si un contact imperfect.
Este ciudat.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu prea știi cu curenții...
Indiferent cât curent ia pompa, tensiunea pe injectoare trebuie sã fie 12 volți.
Curenții se mãsoarã în Amperi.
Tensiunile în volți, cele electrice alte tensiuni gen arteriale se mãsoarã în mmHG.
Poți mãsura cât dorești, dar du ecu la verificat...
Pãrerea mea.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Asa e! Nu prea...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pe firele Rosu cu Negru, de la injectoare, trebuie sa gasesti exact tensiunea de pe acumulator (baterie).
Daca nu este asa, trebuie sa verifici unde anume se "pierde" acea tnsiune.
Cel mai probabil intr-un punct de conexiune. In una dintre mufele de care ziceam mai sus sau chiar in mufa de la UEC.
STRICT pentru proba, poti lua un plus direct de pe borna acumulatorului, il treci printr-o siguranta de 10A si il duci pe unul dintre firele Rosu cu Negru, de la injectoare si incerci sa pornesti.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Salut sebage! am masurat.
Pe firul rosu(rosu-albastru) am 12.3v cu contact pus si pompa mergând. Daca se opreste pompa dispare. Cand dau la automat apare aprox 11v(cu cabluri de pornire puse de la alta masina) si nu porneste.
Cu contact luat fata de minusul de la injectoare si plus baterie am 12v, cu contact pus si pompa mergând am 0v
Dupa ce o pornesc fluctueaza 0.2v
Cu motor pornit minus injector si minus baterie am 13.7v pt ca trece prin injector.
Daca dau la automat si o tin pornita pe spray 4-5 secunde pleaca si injectoarele
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ai intrebat unde este acea derivatie intre alimentare pompa si alimentare injectoare, iar eu ti-am spus si unde este si pe ce fir trebuie sa ajunga la injectoare si cum sa masori.
Rosu cu albastru, este firul ce merge spre pompa de benzina, stiam deja ca functioneaza (pentru ca ai spus), asa ca nu aveai ce sa mai masori pe acel fir.
Tu, ai preferat sa masori total altceva, total irelevante masuratorile, pentru ca:
- pe firul rosu cu albastru, stiai deja ca totul este OK;
- orice masuratoare facuta pe "minus injectoare", ar trebui facuta cu osciloscop, altfel este doar pierdere de timp, aparatele de tip multitester / multimetru, nu pot masura corect forma, frecventa si durata semnalului din acel punct.
  • Mr5440

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Sabage am masurat. Sunt 12.2v si la baterie 12.3v.
Am incercat cu fir de la baterie si tot nu a pornit. In schimb am cod de eroare 11005 la testul cu pedalele posibil de la senzorul de aer
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Doar o parere personala...
Mie imi cam "suna" a combustibil necorespunzator.
Amestec benzina cu motorina sau cine stie ce altfel de substanta, prezenta in rezervor.

Despre eroare, nu ma pot pronunta, ai doar 5 cifre si ar trebui sa fie 6.
Oricum, erorile citite astfel, sunt doar la nivel de (ceva mai mult decat nimic), pentru ca poate fi o eroare istorica, ce nu are nimic de-a face cu problema actuala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR