Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am o astra g 1.2 benzina motor x12xe. De putin timp am observat ca in vasul de expansiune am urme de ulei. Masina nu are termoflot (e benzina). Caldura am, nivelul lichidului de racire nu s-a modificat ( inca nu baga o cantitate semnificativa de ulei incat sa ii modifice nivelul). Masina se comporta absolut normal. Am fost la 2 mecanici cu experienta si parerea lor este garnitura de chiuloasa, dar amandoi mi-au zis sa o mai las asa inca un pic sa vedem cum se mai manifesta, cum ca garnitura ar fi de tabla si nu ar cadea asa usor. Unul din ei a pomenit de niste oringuri pe la garnitura de chiuloasa cum ca alea ar fi imbatranit si pe langa ele se amesteca cele doua (apa cu uleiul), iar presiunea uleiului fiind mai mare intra in sistemul de racire. Apa nu fierbe in vasul de expansiune. Intrebarea e daca s-a mai lovit cineva de problema asta si cum a rezolvat-o.
  • Stotos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Racitorul de ulei
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
CSN a scris:Am o astra g 1.2 benzina motor x12xe. De putin timp am observat ca in vasul de expansiune am urme de ulei. Masina nu are termoflot (e benzina). Caldura am, nivelul lichidului de racire nu s-a modificat ( inca nu baga o cantitate semnificativa de ulei incat sa ii modifice nivelul). Masina se comporta absolut normal. Am fost la 2 mecanici cu experienta si parerea lor este garnitura de chiuloasa, dar amandoi mi-au zis sa o mai las asa inca un pic sa vedem cum se mai manifesta, cum ca garnitura ar fi de tabla si nu ar cadea asa usor. Unul din ei a pomenit de niste oringuri pe la garnitura de chiuloasa cum ca alea ar fi imbatranit si pe langa ele se amesteca cele doua (apa cu uleiul), iar presiunea uleiului fiind mai mare intra in sistemul de racire. Apa nu fierbe in vasul de expansiune. Intrebarea e daca s-a mai lovit cineva de problema asta si cum a rezolvat-o.

La vechimea ta pe forum se presupune cã ar trebui sã știi pe unde sã cauți și, mai ales, pe unde sã postezi, când e cazul...
Vezi postul lui @dancuciureanu:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1878783 .

Stotos a scris:Racitorul de ulei

Bun venit pe CO!
Ar trebui sã fii mai informat atunci când alegi sã dai un rãspuns aici...e un forum tehnic, în care unii mai și știu câte ceva despre cum funcționeazã cãruțele astea motorizate, dar cei mai mulți au cunoștințe elementare spre deloc și nu are rost sã arunci ”petarde” de-astea, de bãgat poporul în ceațã, dezinformând. Data viitoare, chiar dacã te mãnâncã deștele sã dai un rãspuns, fii mai atent când deschizi gura(mã rog, tastatura) și încearcã sã produci o informație utilã...succesuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR