Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, am o meriva a 1,7 cdti din 2005 care se oprea la relanti. Dupã testere, am schimbat regulatorul de presiune pe rampa comuna, senzorul de pe pompã, senzorul de turație de pe vibrochen, am curãțat catalizatorul cã era înfundat și am schimbat electrovalvã turbo. Asta sa întâmplat de-a lungul a 2 luni. Astãzi am scos mașinã din service, pentru cã începuse din nou sã se opreascã în mers și la relanti. De la service miau spus cã au reglat o supapa de presiune de pe rampa comuna și nu ar mai trebui sa se opreascã. Dacã se oprește din nou atunci nu mai știu ce sã facã. Și s-au oprit din nou, de vreo 3 ori în 8 km. Cum am mers bara la bara, am vãzut cã apa urcase puțin peste 90 de grade. Cam la temperatura asta am observat cã se oprea. Am dat drumul la aerul condiționat și a scãzut temperatura la apa, și nu sa mai oprit. Acasã am verificat ventilatoarele, in sensul cã atunci când pornesc aerul condiționat pornesc ambele ventilatoare și cel de rãcire și cel de clima. Cam opres aerul se opresc și ventilatoarele. Oare creste temperatura la motor și nu pornește ventilatorul de rãcire sa fie cauza de se oprește din nou mașinã la relanti? Menționez cã injectoarele sunt bune, pompa de vacum și furtunele sunt și ele bune, au fost verificate. Ce alte caze mai pot duce la oprirea motorului? Mulțumesc de eventuale sugestii. Pe tester nu a mai dat nici o eroare dupã ce am scos ați masina.


MODEL: Meriva 2005
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Nu a mai întâlnit nimeni oprirea motorului la relanti dupã ce s-au schimbat toate piesele pe care le-am precizat?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pornești de la ideea cã toate cazurile de oprire a motorului au aceleași cauze...
Cu ce s-a fãcut diagnozã?
Cum s-au verificat rezistențele ventilatoarelor?
De ce nu cauți discuții similare, pentru cã se discutã despre situații similare pe forum...
Ai nimerit la niște schimbaci de piese...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
As arata inspre senzorul de turatie motor, care isi ia informatia de la coroana dintata montata pe vibrochen.

Probabil senzor pe duca (eroare preponderent cu motorul cald).
  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Pornești de la ideea cã toate cazurile de oprire a motorului au aceleași cauze...
Cu ce s-a fãcut diagnozã?
Cum s-au verificat rezistențele ventilatoarelor?
De ce nu cauți discuții similare, pentru cã se discutã despre situații similare pe forum...
Ai nimerit la niște schimbaci de piese...

Bunã seara, mașinã a fost testatã cu testere dedicate Opel, in 3 ateliere diferite, eroarea a fost p 0093, sau schimbat piesele care aveau legãturã cu presiunea in rampa comunã. Ultima data când a fost in service, service specializat pe injectoare și pompe, sa verificat complet sistemul de injecție, mecanicul mi-a zis când am scoso cã dacã se oprește din nou atunci nu știe ce are sau e posibil sa fie ceva problema la ECU, dar pe tester nu da nimic, nu am nici un martor aprins in bord. Momentan merg așa, pina gãsesc un mecanic care se pricepe bine la Opel.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uite ce am gãsit la cãutare pe goagãl: https://www.google.com/searc...amp;ie=UTF-8#ip=1
Și eu am suspiciuni de ecu...
Revii cu detalii.
De citit : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=151610
  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Topicul ãla l-am citit de mult, când și început problemele cu oprirea motorului. Nu este cazul la mine, tot sistemul de injecție a fost verificat și este corespunzãtor. Trebuie sa fie altceva, sper sa gãseascã mecanicii
  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:As arata inspre senzorul de turatie motor, care isi ia informatia de la coroana dintata montata pe vibrochen.

Probabil senzor pe duca (eroare preponderent cu motorul cald).

Senzorul de turație de pe vibrochen poate opri motorul mașinii la relanti? Asta se întâmplã la mine doar in oraș, la drum întins nu se oprește motorul. Singura eroare care da pe tester e p 0093 , pentru eroarea asta am schimbat regulatir de presiune pe pompã, regulatir de presiune pe rampã, debitmetru și sau verificat injectoarele, și totul e ok. Dar tot apare eroarea, iar motorul se oprește la relanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de turație de pe vibrochen poate opri motorul mașinii la relanti.

Cand senzorul de turatie motor se apropie de capatul duratei lui de viata, oprirea voluntara a motorului se intampla preponderent atunci cand motorul este cald.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eratã:
”oprirea involuntarã”.
  • GGheorghe239

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2023

  • Mesaj Privat
După multe căutări și schimbat piese, sa descoperit, aproximativ, de ce mi se oprește oprește motorul la relanti, după ce se încălzește. Un electrician a apăsat pe cablurile de la una din mufele de la ECU și motorul sa oprit, a dat eroarea P 0093. Mi-a spus că trebuie verificați pinii din mufa de la ECU și ECU. Cunoașteți cumva pe cineva în județul Mureș care se ocupa cu reparatii de pini din mufa ECU. Și reparații ECU?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Păi deh, dacă citești câteva posturi mai vechi spuneam exact despre ecu... dar tu betmen, mno asta îi altă dovadă că unii doar dau extemporal aici pe forum.
Caută @cristi_bv, poate te ajută, dar vezi să fii tot căpcăun!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR