- sigrecmona
- OP
- 8 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
sigrecmona
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
Unii zic ca nu mai e ca la Dacia 1300 unde nu aveai nici un filtru , dar... de ce nu mai e posibil primavara si toamna sa se ventileze aer rece de afara , fara sa pornesti clima? Pur si simplu vine cald daca motorul a mers ceva timp, ca si cum vine caldura de la motor, desi e pe rece manual pus. Daca mai e si putin soare e insuportabil fara clima pornita, desi afara is 10-20 grade.
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20NHT
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20NHT
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca afara sunt 10 grade, intr-un timp relativ scurt (cateva minute) de functionare a ventilatiei, ar trebui ca pe prizele de ventilatie sa intre aer cu temperatura care sa tinda catre cele 10 grade.
Desigur, priza de aer, configuratia traseului de aer (mult mai lung si mai ocolitor) si vecinatatea caloriferului fierbinte, vor mari putin inertia termica. Adica, va lua ceva mai mult timp de racire decat la "Dacia1300".
Insa totusi, repet, dupa un timp rezonabil de functionare a ventilatiei, aerul care intra ar trebui sa fie aproximativ la temperatura erului exterior.
La temperaturi exterioare mari, aerul ce intra va fi fierbinte, asta este clar, dar la 10 grade (temperatura exterioara), trebuie ca si in masina sa intre aer cu o temperatura apropiata.
Daca nu se intampla asa, prima suspecta ar fi clapeta de amestec aer cald/rece si actuatorul acesteia.
Desigur, priza de aer, configuratia traseului de aer (mult mai lung si mai ocolitor) si vecinatatea caloriferului fierbinte, vor mari putin inertia termica. Adica, va lua ceva mai mult timp de racire decat la "Dacia1300".
Insa totusi, repet, dupa un timp rezonabil de functionare a ventilatiei, aerul care intra ar trebui sa fie aproximativ la temperatura erului exterior.
La temperaturi exterioare mari, aerul ce intra va fi fierbinte, asta este clar, dar la 10 grade (temperatura exterioara), trebuie ca si in masina sa intre aer cu o temperatura apropiata.
Daca nu se intampla asa, prima suspecta ar fi clapeta de amestec aer cald/rece si actuatorul acesteia.