- sigrecmona
- OP
- 8 mesaje
- din 27 Jun 2017
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
sigrecmona
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2017
- Mesaj Privat
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20NHT
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Desigur, priza de aer, configuratia traseului de aer (mult mai lung si mai ocolitor) si vecinatatea caloriferului fierbinte, vor mari putin inertia termica. Adica, va lua ceva mai mult timp de racire decat la "Dacia1300".
Insa totusi, repet, dupa un timp rezonabil de functionare a ventilatiei, aerul care intra ar trebui sa fie aproximativ la temperatura erului exterior.
La temperaturi exterioare mari, aerul ce intra va fi fierbinte, asta este clar, dar la 10 grade (temperatura exterioara), trebuie ca si in masina sa intre aer cu o temperatura apropiata.
Daca nu se intampla asa, prima suspecta ar fi clapeta de amestec aer cald/rece si actuatorul acesteia.