Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Uitati-vã si minunati-vã de ce mai fac mecanicii patriei. Respectiva mișcare a fost fãcutã de un meserias de la fosta reprezentanțã Opel din Cluj.

În urmã cu o lunã am început sã am ezitãri momentane la motor observabile mai ales la sarcinã mare. Imediat suspectat bujiile, care au fost schimbate în urmã cu 80000 km la revizia de 54000 km. Iau bujiile potrivite și mã apuc de schimbat. Când scot bobina de inductie, sare un arc și picã o rezistentã în cavitatea bujiei. Adun tot si analizez situația. Unul din cele patru arcuri este diferit. Arcul si contactul bobinei prezintã oxidatii. Respectiva bujie are mult mai multe depuneri de carbon si un aspect mai consumat. Respectivul locas al bobinei din plastic este carbonizat. În poze se vãd piesele nepotrivite si cele originale pentru comparatie.

Singura explicatie este cã la prima revizie meseriașul a pierdut arcul original din bobinã. L-a înlocuit cu unu diferit din sertar. Arcul nepotrivit nu are gâtuirea necesarã pentru a tine rezistenta în vârf în serie cu bobina si bujia. Astfel rezistenta cade prin arc si este scoasã din circuit. Rezistenta presupun cã este un fel de snubber pentru potolirea oscilatiilor si a supratensiunilor. Fãrã ia, bobina si bujia sunt condamnate la moarte lentã.

În final am înlocuit si bujiile si bobina cu piese noi.

Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR