Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • maverick1508

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Baterie noua si incarcata pe redresor, motorina full, ultima data acum ceva luni s-a mers cu ea.

Acum nu porneste (link mai jos), vreo idee?

Am incercat si cu pornire cu ajutorul unui jump starter.

Multumesc
https://youtube.com/watch?v=J2ebPS3mgfU&t=14


MODEL: Corsa 2009
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din ce aud, dupa parerea mea, este caz tipic de:
- acumulator descarcat sau defect; ... inteleg ca nu este cazul
- conexiuni cu probleme intre acumulator si electromotor (cablurile groase, papuci, suruburi, borne);
- electromotor defect.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@sebage are dreptate, sunã a baterie descãrcatã ( ușor de verificat), demaror defect.
Spor și sã revii cu detalii.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Eu am avut niste simptome asemanatoare la un Seat Cordoba mai vechi , din cei 4 carbuni ai electromotorului 2 erau dezlipiti ,avea momente cand nu faceau atingere si abia invartea ,sa intaplat de cateva ori in cateva luni ,cand a venit frigul nu am mai reusit sa o pacalesc si nu a mai pornit decat trasa ,atunci am desfacut electromotorul si am lipit si carbuni dezlipitii.
Posibil sa fie si de la unele cabluri care nu fac atingere bine ,dar trebuie verifcat mai inatai bateria cu multimetru sa vezi cat are inainte sa o pornesti , sa nu te bazezi doar pe faptul ca redresorul arata bateria plina.
  • maverick1508

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am chemat o persoana care se ocupa cu diagnoza etc. si mi-a spus ca e motorul blocat. Aveti idee cat ar costa reparatia? Mai merita?...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sã repari un motor este incomparabil mai scump decât sã-l înlocuiești...cei mai mulți decid cã nu meritã cheltuiala ptr un fer vechi de dooj” de ani...
Pe de altã parte, sã pui un motor sh e loterie: poți sã iei ceva bunicel, cu ceva noroc și glagore, sau poți sã iei o țeapã.
Un motor reparat, de cine trebuie, te mai carã 10 ani, dacã-l întreții ca pe vremuri în Germania.
Tu știi ce vrei și ce bani poți pune la bãtaie.
NB
Reparația unui motor sare bine de EUR1.000,00, deseori zbur(d)ând peste EUR1.500,00: depinde ce probleme se descoperã într-al tãu și cum sunt tratate.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Daca aveam probleme de genul asta ,desfaceam motorul si vedeam care este este probelma ,daca reparatia lui era prea scumpa atunci ma gandeam la alt motor , oricum din cate vazusem, motoarele 1.3 CDTI nu sunt asa de ieftine ,ce ma interesa pe mine Z13DTE costa peste 4000 lei ,deocamdata nu am nevoie, dar ma uitasem preventiv sa vad cat costa .

Oricum inainte de a lua decizii costisitoare este bine sa apelezi la un mecanic care are ceva experienta cu motoarele cdti/multijet ,nu stiu daca cel cu diagnoza este mecanic sau se ocupa doar de diagnoze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR